topic wat gewijzigdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:11 schreef reinbertio het volgende:
Echt alles faalt aan dit topic. De klacht, haten op Frank, je pic... om over je taalfouten maar te zwijgen. ib4slotje
Sorry hoor,quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee, ik gaf gewoon aan dat een bepaald zinnetje wat jij typte echt niet te begrijpen was. Normaal geef ik geen neuk om iemand zijn of haar grammatica, maar dit was echt onleesbaar.
Dat jij dan meteen de noodzaak voelt om zo'n onbeschaafd en nutteloos topic te openen is jouw manco, niet de mijne.
Dat jij begrijpt wat er staat, wil niet zeggen dat iedereen dat snapt. Jij weet immers wat je wil zeggen, een ander niet. Maar goed, over een aantal jaar leer je daar wel meer over op de middelbare school bij Nederlands.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sorry hoor,
maar ik heb zelf de post herlezen en die was duidelijk te begrijpen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:11 schreef reinbertio het volgende:
Wel faal dat je nu ook je fouten hebt aangepast. Had die dan als protest ongewijzigd gelaten.
ben 21, wil je een pic zien met me ID bij me?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:16 schreef reinbertio het volgende:
[..]
Dat jij begrijpt wat er staat, wil niet zeggen dat iedereen dat snapt. Jij weet immers wat je wil zeggen, een ander niet. Maar goed, over een aantal jaar leer je daar wel meer over op de middelbare school bij Nederlands.
Post in kwestie niet gelezen overigens.
Dat je dat over jezelf zegt is niet bepaald een complimentquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ben 21, wil je een pic zien met me ID bij me?
Nee, legitimeren doen we maar tot 20 jaar hèquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ben 21, wil je een pic zien met me ID bij me?
Nu moet ik jou eens verbeteren, sinds kort is het "AN".quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:20 schreef SchoneZoon het volgende:
Dit is een Nederlands forum, dus je bent verplicht om ABN te typen. Ja je leest het goed. Het is verplicht.
Ik lachte jou allerminst uit, dat is jouw eigen perceptie. Verder wind jij je nu overdreven fanatiek op, het is al wat later op de avond, rustig aan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
+ dat je me uitlacht door een mongool zinnetje te typen.
Ik voel me diep gekwetst
Nederlands:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn vader had een regel:
Ik mocht thuis komen wanneer ik wil, maar als de Politie voor de deur staat moest ik om 4u thuis zien
Zijn zin is dusdanig belabberd dat ik nog steeds niet begrijp waar hij ermee heen wil. Al klopt het wel gramaticaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederlands:
Ik mocht thuis komen wanneer ik wilde, maar als de politie voor de deur staat moest ik om 4 uur thuis zijn.
Is het zo goed, kinderen?
Stond in plaats van staat lijkt mij maar snap die zin ook niet, volgens mij is TS Belgisch??quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:55 schreef Fokboer het volgende:
[..]
Zijn zin is dusdanig belabberd dat ik nog steeds niet begrijp waar hij ermee heen wil. Al klopt het wel gramaticaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |