Jij wil ook meedoen?quote:
Hoe wil je dan dat ik me je visualiseerquote:
Zeker, hoop alleen niet dat jij wel goed kan pokeren want ik kan er niets vanquote:
je zal wel gelijk hebbenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe wil je dan dat ik me je visualiseer?
We kunnen ook de eerste keer gewoon onze kleding aanhouden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:20 schreef GSbrder het volgende:
Dat valt wel mee. De helft is vast ontzettend schuw en de andere helft megalelijk.
puik planquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:32 schreef Nixx- het volgende:
[..]
We kunnen ook de eerste keer gewoon onze kleding aanhouden.
Dan is wel de spanning eraf.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:32 schreef Nixx- het volgende:
[..]
quote:
Ik speelde vroeger wel veel, ook online enzo. Maar ik weet niet wat er is blijven hangen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, hoop alleen niet dat jij wel goed kan pokeren want ik kan er niets van
Ik suggereer nergens iets andersquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:32 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo goed in he?quote:
Komt nog bij dat voor iedereen sowieso een pokerface heeftquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger wel veel, ook online enzo. Maar ik weet niet wat er is blijven hangen.
Ik zet wel m'n zonnebril op dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Komt nog bij dat voor iedereen sowieso een pokerface heeft
Nou dat niet alleen maar mannen die op graatje mager vallen is eigenlijk een beetje oubollig zo 1985 ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo goed in he?
Dat raden naar je uiterlijke kenmerken.
Een Dove-vrouw?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat niet alleen maar mannen die op graatje mager vallen is eigenlijk een beetje oubollig zo 1985 ofzo
quote:
Juistquote:
En lekkere dijenquote:
Gewoon, ik wil graag een vrouw die je ergens kan beetpakken. Dat je niet bang hoeft te zijn dat ze in tweeen breekt als het wat steviger aan toe gaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |