Zal wel samenhangen met die storing.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:27 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ticketmaster.nl/event/editors-tickets/110133
dit is de directe link btw. Via de website kom je er niet op.
Kloppende ader aanwezigquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig heb ik m'n kaartje al, anders had ik nu wel een kloppende ader op m'n voorhoofd.
Gashouder is rond jeweetzelfjes.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:33 schreef Baconator het volgende:
Snap niet waarom ze het niet gewoon in de HMH doen. Die kregen ze 5 jaar geleden al makkelijk vol.
En dan kwam ik nog thuis, dat is nu nog de vraagquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:33 schreef Baconator het volgende:
Snap niet waarom ze het niet gewoon in de HMH doen. Die kregen ze 5 jaar geleden al makkelijk vol.
Doe mij je kaartjequote:Op woensdag 27 maart 2013 10:36 schreef Baconator het volgende:
Het is nu nog maar de vraag of ik er wel heen ga. Ik ga daar niet alleen staan
Er zijn nog 3.499 mensen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:36 schreef Baconator het volgende:
Het is nu nog maar de vraag of ik er wel heen ga. Ik ga daar niet alleen staan
Hier ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Eerste keer Editors in een gewone zaal en niet op een festival of als voorprogramma
Maar inderdaad geen kaarten meer beschikbaar...twitter:TicketserviceNL twitterde op woensdag 27-03-2013 om 10:45:38De storing op de artiesten pagina's is inmiddels verholpen. Het is weer mogelijk om tickets te bestellen op Ticketmaster.nl reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |