abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113694403
Dag dames en heren.

Na een ongelukkige avond heb ik in een kroeg ruzie gekregen zonder duidelijke redenen. TIjdens deze vechtpartij is een ruit gesneuveld.
Aangezien ik graag een goeie verstandshouding met de kroeg eigenaren wil houden ;), zou ik dit graag goed willen oplossen met mijn verzekering.

Worden de kosten van deze schade vergoedt door mijn WA-verzekering?
pi_113694526
Lees de voorwaarden van je AVP-verzekering zou ik zeggen.
pi_113694537
Betwijfel het. Check de voorwaarden anders eens?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_113694606
Ben je met je auto de kroeg ingereden?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 2 juli 2012 @ 22:33:43 #5
361746 GalgenRad
Opgegroeid voor ..
pi_113694733
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ben je met je auto de kroeg ingereden?
:')

iedereen heeft een WA verzekering (altans, je word geacht er 1 te hebben en het zo dom zijn om er geen te hebben, maar dat terzijde) ... een wa verzekering van een auto is iets anders dan een 'normale' wa verzekering
oooh oooh Den haag
pi_113694833
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:33 schreef GalgenRad het volgende:

[..]

:')

iedereen heeft een WA verzekering (altans, je word geacht er 1 te hebben en het zo dom zijn om er geen te hebben, maar dat terzijde) ... een wa verzekering van een auto is iets anders dan een 'normale' wa verzekering
Zo'n 'normale' wa verzekering noemt men AVP.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 3 juli 2012 @ 09:05:59 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113705065
schade door opzet of dronkenschap is meestal uitgesloten van de verzekering. maar ge kunt het proberen hoor!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113705362
Je kan een formulier aanvragen bij je verzekeraar en vaak ook downloaden op hun site. Dat formulier vul je in en stuur je terug. Meestal zijn ze wel rap met afhandelen. Je kunt het altijd proberen. Ik zou er niet bij vermelden dat je dronken was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')