Datingsites zijn alleen goed voor goed uitziende mensen, als je je kop niet mee hebt dan is het niet mogelijk om de vleeskeuring te overleven.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:08 schreef -mandy- het volgende:
Ik heb mijn grote liefde een paar maanden geleden leren kennen via Paiq, echt een aanrader!
Bij onze eerste ontmoeting was het liefde op het eerste gezicht.
En relaties.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daar zijn al vele dates uit ontstaan
Er waren anders genoeg mensen die zeiden dat je er wel goed uitziet, maar dat krijgen ze niet in je kop geramd blijkbaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Datingsites zijn alleen goed voor goed uitziende mensen, als je je kop niet mee hebt dan is het niet mogelijk om de vleeskeuring te overleven.
Ik verzorg me altijd prima, ik ruik lekker, ik rook niet, heb een prima gebit zonder gaatjes in 28 jaar, heb inmiddels een behoorlijk afgetraind lichaam na een jaar sporten maar dat veranderd het uiterlijk niet behalve je lichaam. Tevens heb ik vwo en HBO afgerond, leef ik al 10 jaar zelfstandig vanaf mijn 18de , heb een auto etc maar dat boeit allemaal niet.
Niemand hier die dit toegeeft omdat ze er zelf allemaal redelijk tot goed uitzien zonder dat ze dit zelf beseffen vermoed ik.
Ik probeer al 2 jaar de vleeskeuring te overleven maar dat is tot op heden nooit gelukt, ik verwacht ook niet dat dit ooit nog gaat lukken.
What a load of crap...quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Datingsites zijn alleen goed voor goed uitziende mensen, als je je kop niet mee hebt dan is het niet mogelijk om de vleeskeuring te overleven.
Ik verzorg me altijd prima, ik ruik lekker, ik rook niet, heb een prima gebit zonder gaatjes in 28 jaar, heb inmiddels een behoorlijk afgetraind lichaam na een jaar sporten maar dat veranderd het uiterlijk niet behalve je lichaam. Tevens heb ik vwo en HBO afgerond, leef ik al 10 jaar zelfstandig vanaf mijn 18de , heb een auto etc maar dat boeit allemaal niet.
Niemand hier die dit toegeeft omdat ze er zelf allemaal redelijk tot goed uitzien zonder dat ze dit zelf beseffen vermoed ik.
Ik probeer al 2 jaar de vleeskeuring te overleven maar dat is tot op heden nooit gelukt, ik verwacht ook niet dat dit ooit nog gaat lukken.
Klopt wederom 100% Vrouwelijke singles die zoeken naar een partner letten vooral op uiterlijkheden en lichamelijke aantrekkingskracht.Dat van passie en hartstocht zijn verzinsels van soapseries mtv enz. De praktijk wijst duidelijk uit dat vrouwen pure vleeskeuring doen en kijken hoe het uiterlijk van een manquote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen, zeggen dat je er goed uitziet maar als het erop aankomt haken ze af. Ik zal er in elk geval niet op vertrouwen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Er waren anders genoeg mensen die zeiden dat je er wel goed uitziet, maar dat krijgen ze niet in je kop geramd blijkbaar.
Als ze vinden dat je er goed uitziet, haken ze dus af op: suprise suprise... iets andersquote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen, zeggen dat je er goed uitziet maar als het erop aankomt haken ze af. Ik zal er in elk geval niet op vertrouwen.
Ja en ben dus homo moet je eens kijken hoe het daar er aan toe gaat. Bijna tegen het absurde aanquote:Op maandag 2 juli 2012 22:57 schreef eefje801 het volgende:
Echt niet zo dat iedereen maar naar uiterlijk kijkt hoor, zéker vrouwen niet en dat is niet generaliserend bedoeld..
Waarom geen titel voor het topic trouwens?
Dat zijn dan ook mannen...eerst de ogen de kost geven en daarna komt pas de rest. En dat durf ik best generaliserend te zeggen. Zijn gewoon visueler ingesteld. Tuurlijk vind ik het mooi meegenomen als iemand er goed uitziet maar het is geen reden om pertinent af te knappen als iemand niet helemaal een plaatje is. Totaal niet. Dat ligt aan andere dingen. Gespreksstof, levensfase, karakter, stem, houding, omgang met andere mensen etc.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja en ben dus homo moet je eens kijken hoe het daar er aan toe gaat. Bijna tegen het absurde aan
Ik dacht al een naar en bekend luchtje te ruiken hier. Is het Richard_prf's meurende zelfmedelijden weer. Doe daar eerst eens wat aan, man.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar de hoogte van mijn standaarden? Volgens mij kunnen ze nauwelijks lager dan ze al zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:24 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik dacht al een naar en bekend luchtje te ruiken hier. Is het Richard_prf's meurende zelfmedelijden weer. Doe daar eerst eens wat aan, man.
Eh, misschien moet je je standaard eens wat verlagen en niet op jacht gaan naar een supermodel. Ik noem maar wat. Maar werk eerst eens aan die mentaliteit van je. Geen hond die daar zin in heeft nee, ook de lelijkerds niet. Gek he?
Dat is het dus wel! Het is namelijk zoveel makkelijker om op een kruisje in je scherm te drukken dan in het echt zo is het nu eenmaal schat. Tot nu toe is ieder gesprek wat ik tot nu toe heb gewoon afgekapt werd niet meer gereageerd dat lag echt niet aan mij. Geloof me maar.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook mannen...eerst de ogen de kost geven en daarna komt pas de rest. En dat durf ik best generaliserend te zeggen. Zijn gewoon visueler ingesteld. Tuurlijk vind ik het mooi meegenomen als iemand er goed uitziet maar het is geen reden om pertinent af te knappen als iemand niet helemaal een plaatje is. Totaal niet. Dat ligt aan andere dingen. Gespreksstof, levensfase, karakter, stem, houding, omgang met andere mensen etc.
Ik heb nooit van mijn leven een date gehad dus dat weet ik niet. Het wordt alleen gezegd uit medelijden en alleen via internet, als het erop aankomt dan kom ik toch niet de keuring door.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als ze vinden dat je er goed uitziet, haken ze dus af op: suprise suprise... iets anders
Gewoon logisch nadenken.
Dat is echt een bepaald "type" hoor. Ik heb zo'n vriend. Elke keer als zijn groene blaadje ouder wordt wil hij een nieuw blaadje. Ik vind het vreselijk oppervlakkig van hem. En ze trappen er elke keer in. Maar als hij dat nodig heeft, moet ie het doen. Er zijn echt wel mannen én vrouwen die eerder beseffen dat je verder moet kijken dan een neus lang is, schatquote:Op maandag 2 juli 2012 23:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat is het dus wel! Het is namelijk zoveel makkelijker om op een kruisje in je scherm te drukken dan in het echt zo is het nu eenmaal schat. Tot nu toe is ieder gesprek wat ik tot nu toe heb gewoon afgekapt werd niet meer gereageerd dat lag echt niet aan mij. Geloof me maar.
Ik zoek een leuke knul die in mijn straatje past. Terwijl de rest op zoek is naar een filmster zo is het gewoon. Pas als ze 35 of naar de 40 kruipen dan willen ze pas gaan settelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |