abonnement Unibet Coolblue
pi_19831776
I was there, en heb echt genoten!! Kaartjes gekregen, en ben een meisje van 15 dus heb eigenlijk weinig tot niets meegekregen van Bowie's muziek, maar ben toch maar meegegaan.
Ben nu heel blij dat ik dat gedaan heb!!
  zaterdag 12 juni 2004 @ 12:42:31 #102
24205 Satan.NB
RAAAAAH!!!
pi_19832324
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 02:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Whow... ik val om van de slaap, m'n benen doen pijn en m'n stem is schor, maar ik heb genoten!!!
Eindelijk Station to station echt live gehoort!!! Geweldig!!!!

@_Draven_
Ik heb een shirtje voor je!! Stuur me maar een emailtje om het verder te regelen
En nu ga ik slapen!! pfff
Heej thnx!
Ik reageer nu ff onder mn vriend zn account, te lui om uit en in te loggen
"Peace means reloading our guns!" "The absence of war does not mean peace...."
  zaterdag 12 juni 2004 @ 12:43:29 #103
24205 Satan.NB
RAAAAAH!!!
pi_19832342
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 02:10 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

wel hierbij een aantal (klikbare) plaatjes (speciaal voor _Draven_ lees ik net ) :
Thnx
"Peace means reloading our guns!" "The absence of war does not mean peace...."
pi_19832425
Ik ben ook geweest. Ik vroeg me alleen af wie die meid was die als eerste kwam optreden. Die met dat afzakkende topje

Mijn pa was trouwens ook mee en die heeft tijdens het optreden van Anouk flink met zijn verrekijkertje zitten spelen Die heeft inmiddels ook dikke tetten zeg (aldus mijn vader), en ze was niet benauwd om er eens flink mee te shaken.

Bowie was geweldig! Hij vond het geluid trouwens zelf niet echt geweldig, met z'n 64 nummers
pi_19832468
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:47 schreef sop het volgende:
Ik ben ook geweest. Ik vroeg me alleen af wie die meid was die als eerste kwam optreden. Die met dat afzakkende topje
Leah Wood, dochter van Rolling Stone Ron Wood.
Blijkbaar niet echt een nuttig voorprogramma, als men niet weet wie je bent kun je ook niet naar de CD winkel rennen om een cd te kopen
pi_19832545
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:49 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Leah Wood, dochter van Rolling Stone Ron Wood.
Blijkbaar niet echt een nuttig voorprogramma, als men niet weet wie je bent kun je ook niet naar de CD winkel rennen om een cd te kopen
Ik had het inmiddels ook gelezen in dit topic . Ik vond haar nou niet echt bijster goed. 't was toen ook nog niet echt druk trouwens
  zaterdag 12 juni 2004 @ 13:01:20 #107
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_19832683
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:47 schreef sop het volgende:
IBowie was geweldig! Hij vond het geluid trouwens zelf niet echt geweldig, met z'n 64 nummers
Bowie kan soms erg grappig uit de hoek komen, hehe
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_19832743
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:47 schreef sop het volgende:
Bowie was geweldig! Hij vond het geluid trouwens zelf niet echt geweldig, met z'n 64 nummers
Ja inderdaad Wel jammer inderdaad, wij hadden staanplaatsen en stonden een beetje achteraan, en daar galmde het nogal enzo.
pi_19832841
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 12:47 schreef sop het volgende:
Ik ben ook geweest. Ik vroeg me alleen af wie die meid was die als eerste kwam optreden. Die met dat afzakkende topje

Mijn pa was trouwens ook mee en die heeft tijdens het optreden van Anouk flink met zijn verrekijkertje zitten spelen Die heeft inmiddels ook dikke tetten zeg (aldus mijn vader), en ze was niet benauwd om er eens flink mee te shaken.

Bowie was geweldig! Hij vond het geluid trouwens zelf niet echt geweldig, met z'n 64 nummers
Als je nou ff terughad gelezen ... was allang vermeld wie dat was. Vond het persoonlijk niet veel bijzonders, maar smakelijk gelachen toen ze met die gekleurde bellen kwam (zeker les gehad bij de Josti band daar spelen ze ook op kleur )

Anouk vond het ook wel nodig om met de tieten te wapperen geloof ik, vond het ook niet echt een straf om er naar te kijken (dr broek is ook behoorlijk gevuld trouwens)
verder vond ik het leuk optreden van Anouk.

Bowie gaf duidelijk aan niet erg gechameerd te zijn van de accoustiek in de Arena, ik stond in dat voorste gedeelte, daar heb je er niet erg veel last van (als je er niet op let). Ik ben wel benieuwd hoe het geluid op de tribune geweest is. Verder vind ik het elke keer weer genieten hoeveel lol die goeie man heeft op het podium en ook grapjes maken met het publiek. Of we alsjeblieft NIET mee willen zingen met 'All the young dudes' en later vroeg die dat nog een keer, ik dacht bij 'Under presure'. heb ik heel even geprobeertt, maar helaas

Geweldige avond weer (net ff uitgerekent gezien het schema van de afgelopen tijd verwacht ik hem ca februari volgend jaar weer )
pi_19833115
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 11:36 schreef calvobbes het volgende:
De setlist zover ik die mee kon schrijven en de nummers wist te benoemen:

1. Rebel Rebel
2. (Pixies nummer)
3. Sister Midnight
4. New Killer star
5. Panicing Detroit
6. ?
7. Fame
8. ?
9. China Girl
10. The Loneliest Guy
11. The man who sold the world
12. ?
13. Hallo Spaceboy
introductie band
14. Under pressure
15. Ashes to Ashes
16. Quicksand
17. ? ('quick Ziggy Stardust' nummer)
18. Station to Station
19. I'm afraid of Americans
20. Heroes

Toegift
21. White Light, White Heat (klein stukje ervan)
22. Diamond Dogs
23. Sufragette city
24. Ziggy Stardust

Gewaagde setlist voor een stadionconcert! Geen greatest hits show!
zoals ik al zei staat straks wel op davidbowie.com neem ik aan, maar wil je wel ff stukkie op weg helpen:
dat pixies nummer heet Cactus en staat op zijn vorige album Heathen
Ik mis Reality (van gelijknamig album) volgens mij was dat op 12 in jou lijst
en op nummer 17 moet volgens mij Hang on to youself zijn
pi_19833221
Ik zat op de tribune, het geluid was best ok. Het galmde wel wat, maar dat merkte je eigenlijk alleen als hij aan het praten was. Dat kon je slecht verstaan. voorderest was het toppie!
pi_19848748
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:29 schreef sop het volgende:
Ik zat op de tribune, het geluid was best ok. Het galmde wel wat, maar dat merkte je eigenlijk alleen als hij aan het praten was. Dat kon je slecht verstaan. voorderest was het toppie!
he gelukkig, ik stond zo'n 15-20 meter van podium af (net buiten de echte drukte in dat voorste vak) en daar hoorde je de galm al (als je erop lette, HIJ hoorde het zelf immers ook) en toen had ik wel ff medelijden met de mensen op de tribune die volgens mij slecht geluid moesten hebben
pi_19848817
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:52 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

he gelukkig, ik stond zo'n 15-20 meter van podium af (net buiten de echte drukte in dat voorste vak) en daar hoorde je de galm al (als je erop lette, HIJ hoorde het zelf immers ook) en toen had ik wel ff medelijden met de mensen op de tribune die volgens mij slecht geluid moesten hebben
Een echte fan! Je bent ook blij dat andere mensen goed geluid hadden

Ik zat op de hoofdtribune, vak 104 (da's de onderste ring ongeveer recht voor het podium).
pi_19848882
Ik stond ook op het veld maar volgens mij was de sfeer op de tribune puik, zo te zien.

Ik stond eerst nogal vooraan maar er was weinig ruimte om te dansen en er stonden veel lui om me heen die alleen China Girl maar kenden. Toen ben ik wat verder naar achter gaan staan, ook een prachtig beeld.

Wat me opviel: Bowie is 1 van de weinige popsterren in de rockscene die geen zichtbare tattoos heeft. (in het kader van de nutteloze opmerkingen)
pi_19849329
quote:
Op zondag 13 juni 2004 01:00 schreef SCH het volgende:
Wat me opviel: Bowie is 1 van de weinige popsterren in de rockscene die geen zichtbare tattoos heeft. (in het kader van de nutteloze opmerkingen)
Volgende week zit ik bij Korn, Slipknot en Metallica in de Arena. Dan zal dat idd wel anders zijn (al zijn dat geen popsterren natuurlijk) Denk dat ik dan ook wat meer in de bar zal zitten denk ik. David Bowie is meer mijn ding eigenlijk
pi_19849513
quote:
Op zondag 13 juni 2004 00:56 schreef sop het volgende:

[..]

Een echte fan! Je bent ook blij dat andere mensen goed geluid hadden

Ik zat op de hoofdtribune, vak 104 (da's de onderste ring ongeveer recht voor het podium).
Tuurlijk, trouwens net zoals Bowie zelf, hij was niet voor niks ongerust over die wat ziekjes uitziende fan daar helemaal bovenin de tribune

en die 62 nummers was ook een sneer naar de beslist niet superacoustiek ( hoewel hij dat wel erg komisch bracht )
pi_19851133
Over 2 weekjes in Duitsland zie ik hem weer. Wel op een festival dus dan maar 90 minuten Bowie.
  zondag 13 juni 2004 @ 10:18:08 #118
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_19851541
Heeft iemand toevallig al de complete setlist van Bowienet kunnen plukken??
(ik ben zelf helaas heen lid..)
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zondag 13 juni 2004 @ 12:29:26 #119
72363 Frida
Wiehoe!
pi_19853124
quote:
Op zondag 13 juni 2004 01:00 schreef SCH het volgende:

Wat me opviel: Bowie is 1 van de weinige popsterren in de rockscene die geen zichtbare tattoos heeft. (in het kader van de nutteloze opmerkingen)
Niet direct zichtbaar, maar ook Bowie heeft een flinke tattoo. Smaken verschillen zullen we maar zeggen....



groet,
Frida
  zondag 13 juni 2004 @ 12:41:33 #120
72363 Frida
Wiehoe!
pi_19853386
quote:
Op zondag 13 juni 2004 10:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heeft iemand toevallig al de complete setlist van Bowienet kunnen plukken??
(ik ben zelf helaas heen lid..)
Staat nog niks in het Bowienet nieuws (daar kan iedereen overigens gewoon bij) maar de setlist was als volgt:


Intro - Queen of all the tarts
1) Rebel Rebel
2) Cactus
3) Sister Midnight
4) New Killer Star
5) Panic in Detroit
6) Reality
7) Fame
8) All The Young Dudes
9) The Loneliest Guy
10) The Man Who Sold the World
11) Heathen (The Rays)
12) Hallo Spaceboy
13) Under Pressure
14) China Girl
15) Ashes to Ashes
16) Quicksand
17) Hang Onto Yourself
18) Station to Station
19) I'm Afraid of Americans
20) "Heroes"

Encore:
21) White Light / White Heat (cut short)
22) Diamond Dogs
23) Suffragette City
24) Ziggy Stardust


Station to station

groet,
Frida
pi_19854086
Station to Station was voor mij ook het hoogtepunt, maar ook hang on en i'm afraid and the man who sold - ach, eigenlijk alles.
  zondag 13 juni 2004 @ 13:15:39 #122
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_19854160
quote:
Op zondag 13 juni 2004 13:12 schreef SCH het volgende:
Station to Station was voor mij ook het hoogtepunt, maar ook hang on en i'm afraid and the man who sold - ach, eigenlijk alles.
Ja die, en Quiksand, en Panic in Detroit, en en. pfff
Maar Station to station was toch ook mijn hoogtepunt :
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_19854198
quote:
Op zondag 13 juni 2004 12:41 schreef Frida het volgende:

[..]

Intro - Queen of all the tarts
1) Rebel Rebel
2) Cactus
3) Sister Midnight
4) New Killer Star
5) Panic in Detroit
6) Reality
7) Fame
8) All The Young Dudes
9) The Loneliest Guy
10) The Man Who Sold the World
11) Heathen (The Rays)
12) Hallo Spaceboy
13) Under Pressure
14) China Girl
15) Ashes to Ashes
16) Quicksand
17) Hang Onto Yourself
18) Station to Station
19) I'm Afraid of Americans
20) "Heroes"

Encore:
21) White Light / White Heat (cut short)
22) Diamond Dogs
23) Suffragette City
24) Ziggy Stardust
Goeie setlist!
Zie 'em over een paar weken als afsluiter van Werchter, benieuwd wat en hoe lang hij dan zal spelen.
Hoop op een volledige set zoals hierboven!
pi_19854963
quote:
Op zondag 13 juni 2004 13:15 schreef Automatic_Rock het volgende:

Maar Station to station was toch ook mijn hoogtepunt :
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Station to Station niet eens kende

Daarom was ook Heroes mijn hoogtepunt. Begonnen als een ietwat saaie, rustige versie, beetje opbouwen. Stoppen. En het dan nog even snoeihard afmaken
pi_19854997
quote:
Op zondag 13 juni 2004 13:17 schreef Kolkus het volgende:

Goeie setlist!
Zie 'em over een paar weken als afsluiter van Werchter, benieuwd wat en hoe lang hij dan zal spelen.
Hoop op een volledige set zoals hierboven!
Volgens de Werchter site speelt die van 22:55 tot 00:55! Ook twee uur dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')