Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Maakt niet uit man, is een tacktiek waar je voor kan kiezen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:18 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Klopt, sorry he wou er niet gelijk uitliggenmaar wat deed hart bij die 1-2?
Ja maar Hart bleef gewoon staan.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:20 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maakt niet uit man, is een tacktiek waar je voor kan kiezen.
uh de 1-2? ooh die van Lavezzi, was in het hoekje toch?
had in het begin stress door die goal maar was gewoon een leuke wedstrijdquote:Op maandag 2 juli 2012 21:21 schreef stoereboii het volgende:
@Marcie als het gewoon een vriendenmatch was denk ik dat ik anders had gespeeld, en en eigenlijk zelf slachtoffer geworden van mn spel want kwam er niet uit, gelukkig voor mij scoorde jij in de 76ste minuut, eig is dat mn redsing geweest.
Kan morgen pasquote:Op maandag 2 juli 2012 21:22 schreef Roypsv het volgende:
oke ik ga het ff proberen GJE dan doen we de pot ok ?
Je handelt goed in Nederlandse Silvers nietquote:
Het enige wat je gaat horen is godverdommequote:Op maandag 2 juli 2012 21:22 schreef Rijst het volgende:
JAAA GEEN DELAY JONGENS LIVE COMMENTARY
http://www.justin.tv/rijst_van_fok
JA GODVERDOMME HOE FIX IK DIT?!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:22 schreef Rijst het volgende:
JAAA GEEN DELAY JONGENS LIVE COMMENTARY
http://www.justin.tv/rijst_van_fok
op purchase klikkenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME HOE FIX IK DIT?!
[ afbeelding ]
Nee.quote:
zet er maar iets opquote:Op maandag 2 juli 2012 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Betaal eerst eens voordat jullie spelen.
De uitleg waarom heeft geen toegevoegde waarde?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:25 schreef Roypsv het volgende:
[..]
watje waarom niet, als ik win dan kunnen we verder gaan
Doe eens rustig man, je 2k komt er wel hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 21:25 schreef Lindgren. het volgende:
Betaal eerst eens voordat jullie spelen.
Ja, natuurlijk wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De uitleg waarom heeft geen toegevoegde waarde?
Wat boeit mij die 2k nouquote:Op maandag 2 juli 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe eens rustig man, je 2k komt er wel hoor
ditquote:Op maandag 2 juli 2012 21:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat boeit mij die 2k nou.
Ik schets een mogelijk scenario. Morgen ben ik niet op tijd online en besluiten jullie te spelen. Roy wint, jij betaalt niet.
Ik betaal je wel hoor, maar niet nu omdat dat niet kan.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat boeit mij die 2k nou.
Ik schets een mogelijk scenario. Morgen ben ik niet op tijd online en besluiten jullie te spelen. Roy wint, jij betaalt niet.
Je post alsof je opgesloten zit man.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik betaal je wel hoor, maar niet nu omdat dat niet kan.
jhahahahahahahquote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je post alsof je opgesloten zit man.
ik heb me poorten opnieuw opengezet en ben er kklaar voorquote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef stoereboii het volgende:
Gje/roy hopelijk kan de matchbtegen mij wat sneller doorgaan?
Godverdommequote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ben opgepakt. Zit nu in zo'n klein celletje bij het politiebureauquote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kan je niet ff snel 10 minuten? kunnen we meteen testen of het werkt nuquote:Op maandag 2 juli 2012 21:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ben opgepakt. Zit nu in zo'n klein celletje bij het politiebureau
Kkklaar tochquote:Op maandag 2 juli 2012 21:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik heb me poorten opnieuw opengezet en ben er kklaar voor
Ik formatteer mijn harde schijf, niet Windows.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:29 schreef poker4lifee het volgende:
dacht dat je windows elke 2 dagen formateerde> pc aan webapp binnen 1 min opgestart.
NEEquote:Op maandag 2 juli 2012 21:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Kan je niet ff snel 10 minuten? kunnen we meteen testen of het werkt nu
post is niet zoveel kom anders ene potjequote:Op maandag 2 juli 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
'Hier komme met je kankerballe kutkat'.
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
'Hier komme met je kankerballe kutkat'.
Ik denk dat hij niet in de buurt van een PS3 is, Roy.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:40 schreef Roypsv het volgende:
[..]
post is niet zoveel kom anders ene potje
weet ikquote:Op maandag 2 juli 2012 21:41 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet in de buurt van een PS3 is, Roy.
Doe ik wel vaker, nottin spesjolquote:Op maandag 2 juli 2012 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik scoorde net met een rabona. Wie wil mijn pen0r voelen? Hij is wat stijfjes nu.
Ik moet je trouwens nog 11k geven, vertel in DM maar welke speler enzoquote:Op maandag 2 juli 2012 21:43 schreef Lindgren. het volgende:
Ik scoorde net met een rabona. Wie wil mijn pen0r voelen? Hij is wat stijfjes nu.
Trap hem kapotquote:
Oh ja! Zal er zo even een speler op zetten.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:45 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik moet je trouwens nog 11k geven, vertel in DM maar welke speler enzo
4k?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh ja! Zal er zo even een speler op zetten.Inclusief tax van 4k natuurlijk.
quote:
Zieke geestquote:
Jep, daarom koop ik broeken op de groeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Grapje.quote:
ja dan kan ik ze aanklagen omdat het niet op de achterkant staatquote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Moet je hem in de magnetro doen xdd
Ik denk dat jij toch eerder aangeklaagd zal worden daar voorquote:Op maandag 2 juli 2012 21:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja dan kan ik ze aanklagen omdat het niet op de achterkant staat
Voor het vermoorden van een kat ?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik denk dat jij toch eerder aangeklaagd zal worden daar voor
Eerder meegemaakt?quote:
Achja hier in Nederland hechten ze meer waarden aan een dier dan aan een persoonquote:
Logisch toch, een dier kan zich niet verweren?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja hier in Nederland hechten ze meer waarden aan een dier dan aan een persoonTrap een dier en je zit vast, trap een persoon en niks aan de hand
Dat slaat echt nergens op lolquote:Op maandag 2 juli 2012 21:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja hier in Nederland hechten ze meer waarden aan een dier dan aan een persoonTrap een dier en je zit vast, trap een persoon en niks aan de hand
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
Bij dezen: Vrijdag krijg ik mijn laatste cijfer terug. Is het voldoende, ga ik over naar 't derde jaar. Mijn overgangscadeau voor mezelf is dan een pvr.
Jij gaat echt zulke zieke filmpjes makenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
Bij dezen: Vrijdag krijg ik mijn laatste cijfer terug. Is het voldoende, ga ik over naar 't derde jaar. Mijn overgangscadeau voor mezelf is dan een pvr.
Fuck off vandermar voordat ik weer een discussie moet winnenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Logisch toch, een dier kan zich niet verweren?
jij had hem verloren hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Fuck off vandermar voordat ik weer een discussie moet winnen
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Fuck off vandermar voordat ik weer een discussie moet winnen
Doen man, je kan nog best bekend worden, want je bent goedquote:Op maandag 2 juli 2012 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
Dat zal wel door je team komen, die mensen denken dat ze makkelijk gaan winnen als ze je team zien maar dat is dus niet zoquote:Op maandag 2 juli 2012 21:52 schreef Rijst het volgende:
Ik heb net mn psn inbox gekeken en ik krijg echt bizar veel haatberichtjes![]()
Vanaf 25:45
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok/b/323452633
Ik erger me wel aan jou ego, en jij als Feyenoord liefhebber in Friesland met je trekjes wordt niet echt gewaardeerd in Rotterdamquote:Op maandag 2 juli 2012 21:57 schreef vandermar het volgende:
[..]je hebt de vorige dik verloren. Ik heb op alle fronten gelijk. Mensen die dieren mishandelen moet echt opgehangen worden. Tevens denk jij dat mensen niet aangepakt worden wanneer ze iemand anders trappen? Dat hangt gewoon puur van het slachtoffer af maar daar denk jij niet aan.
Dat gevoel heb ik wel ja. Alsof ze Tan minder goed gaan denken want ze denken:oooooh die scoort toch nietquote:Op maandag 2 juli 2012 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zal wel door je team komen, die mensen denken dat ze makkelijk gaan winnen als ze je team zien maar dat is dus niet zo
Ja, ik heet op twitch zo ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik wel ja. Alsof ze Tan minder goed gaan denken want ze denken:oooooh die scoort toch niet
Ben jij trouwens xZato ofzo?
Ik stel dieren niet boven mensen maar ik stel ze gelijk waardig. Maar ok, als jij vind dat een dier mishandelt mag worden dan vind je dat maar lekker.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik erger me wel aan jou ego, en jij als Feyenoord liefhebber in Friesland met je trekjes wordt niet echt gewaardeerd in RotterdamBovendien lijk je me wel een persoon die dieren boven mensen stelt.
Rot op manquote:Op maandag 2 juli 2012 22:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vdm stemt op de partij voor de dieren
Toefjes bewees ook dat heel jouw argument van niks was en ik ga niet weer elke reactie van jou qouten waarin je telkens van antwoord verandert. Je komt gewoon ongeloofwaardig overquote:Op maandag 2 juli 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik stel dieren niet boven mensen maar ik stel ze gelijk waardig. Maar ok, als jij vind dat een dier mishandelt mag worden dan vind je dat maar lekker.
Net alsof ik een groot ego hebik ben koppig ja en heel erg als het over Feyenoord gaat maar ik gebruik geen onzin in een discussie, verre van. Ik weet waar ik het over heb en jij blijkbaar niet en dat werd mbt RvP wel duidelijk.
SP is net zo ergquote:Op maandag 2 juli 2012 22:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rot op manIk stemde de vorige keer SP maar dit keer weet ik nog niet maar zeker niet SP of PVDA oid.
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij gaat echt zulke zieke filmpjes maken
Haha, dat zal wel meevallen. Wil sowieso leren video-editten, dus dat komt wel leuk uit. Even een externe harde schijf erbij voor de videofiles en gaan denk ik..quote:Op maandag 2 juli 2012 21:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Doen man, je kan nog best bekend worden, want je bent goed![]()
Ken jij al je trucjes uit je hoofd? Want ik wil het leren, maar kom nooit langs iemand omdat ik maar wat random doe.
SP of PVDA..wtfquote:Op maandag 2 juli 2012 22:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rot op manIk stemde de vorige keer SP maar dit keer weet ik nog niet maar zeker niet SP of PVDA oid.
Mijn argument was niks? Nee dat bewijzen ze in SPanje nu wel met Messi en ROnaldo die er beide zowat 50 maken. Engelse competitie is de zwaarste ter wereld of je nu wilt of niet, het is zo. Iemand die altijd op 10 heeft gestaan of aan de linkerkant maakt in zijn eerste serieuze seizoen als spits er meer dan 30 in de competitie en dan durf jij Higuain, Benzema beter te noemen. Die 2 kunnen dat niet eens in de mickey mouse competitie van spanje.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Toefjes bewees ook dat heel jouw argument van niks was en ik ga niet weer elke reactie van jou qouten waarin je telkens van antwoord verandert. Je komt gewoon ongeloofwaardig overTen 2e ik keur dierenmishandeling niet goed alleen zie ik dieren niet gelijk aan een mens.
Beide linksquote:
Ik zou de CF wat meer pace meegeven, de ST hoeft niet snel te zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:13 schreef Rijst het volgende:
2 langzame spitsen in een 4231, gaat dat werken?
Goede photoshop man.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
ok jullie geloven me niet meer zonder pics dus hier het bewijs
[ afbeelding ]
gr gr
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
ok jullie geloven me niet meer zonder pics dus hier het bewijs
[ afbeelding ]
gr gr
Mja dan speel ik gewoon 352quote:Op maandag 2 juli 2012 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zou de CF wat meer pace meegeven, de ST hoeft niet snel te zijn.
Bedankt voor de waarheidquote:Op maandag 2 juli 2012 22:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
o ja het was eigenlijk nyarko maar ik heb zijn positie en zijn overall veranderd
gr gr
ik heb hier niet eens photoshop op dus ik kan het niet veranderenquote:
Jaquote:Op maandag 2 juli 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn MLS bronzes effectief te gebruiken in 352?
Yeah boiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 2 juli 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb misschien iemand voor je die wil kopen. Hoeveel k kun je verkopen?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef Thorb het volgende:
250k aan Crook voor 15 euro, maar dat was vriendenprijsje natuurlijk![]()
Rest nog gewoon proberen te verkopen
ik speel 5-2-1-2quote:Op maandag 2 juli 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb wel xbox he, 1.2 miljoenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Ik heb misschien iemand voor je die wil kopen. Hoeveel k kun je verkopen?
Tardelli?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand een goede onbekende Braziliaanse spits noemen. Fred en Eninho hoef ik niet.
Mooi, bedankt.quote:
ps3?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef Thorb het volgende:
250k aan Crook voor 15 euro, maar dat was vriendenprijsje natuurlijk![]()
Rest nog gewoon proberen te verkopen
Ariquote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand een goede onbekende Braziliaanse spits noemen. Fred en Eninho hoef ik niet.
Ow jammer, ik kan wel vragen. Denk niet dat hij wilt.quote:
nee, ik heb een blackoutquote:
.....quote:Op maandag 2 juli 2012 22:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja ook met die van VDM, die zijn veel beter dan die gappies die denken dat ze kunnen skillen.
http://www.futhead.com/12/squad/1260870quote:Op maandag 2 juli 2012 22:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi, bedankt.
Even namaken morgen
Uhhmm Ronaldo en Messi zijn misschien de beste spelers op de wereld op dit moment... BPL is de beste competitie ter wereld maar de bron die Toefjes linkte bewees dat de spitsen die ik opnoemde het niet zo makkelijk hebben met scoren als jij beweerde. Ten 2e van Persie zou enkele seizoenen geleden al een vaste spits zijn als Adebayor en Eduardo destijds slechter waren, maar kennelijk vond Wenger toen van Persie geen vaste waarde als spits om hem daar iedere keer te laten spelen terwijl hij de kans toen wel had gekregen na de blessure van Eduardo. Van Persie speelde vorige seizoen als vaste spits omdat Wenger geen betere spits had bij Arsenal om op die plek te spelen. Dat hij een seizoen daar goed draait maakt hem nog geen betere spits dan Higuain of Benzema. Als je de prestaties van Higuain bij het nationaal elftal en in de competitie bekijkt mag van Persie u tegen zeggen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn argument was niks? Nee dat bewijzen ze in SPanje nu wel met Messi en ROnaldo die er beide zowat 50 maken. Engelse competitie is de zwaarste ter wereld of je nu wilt of niet, het is zo. Iemand die altijd op 10 heeft gestaan of aan de linkerkant maakt in zijn eerste serieuze seizoen als spits er meer dan 30 in de competitie en dan durf jij Higuain, Benzema beter te noemen. Die 2 kunnen dat niet eens in de mickey mouse competitie van spanje.
Spartak. Vroegah bij AZquote:
ik zou niet trots zijn als ik zo zou spelen en dan ook nog 5-2-1-2 spelenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef Roypsv het volgende:
Kan niet wachten om tegen GJE te spelen lekker sweaty
Thankssquote:
Anders kan je niet winnen natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef Roypsv het volgende:
Hij geeft het niet toe dat hij op zijn plek word gezet, misschien doet vaker ander voetbal kijken behalve dat van Feyenoord wel wonderenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef Kamikazie het volgende:
Spaanse competitie mickey mouse competitie noemen, VDM heeft er helemaal geen verstand van dat blijkt wel weer.
Dat dit uit jouw toetsenbord komt. Om te janken.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Anders kan je niet winnen natuurlijk
5atb, en sweaty. Post je team eens
Is wel laag man.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef Roypsv het volgende:
Weet je nog dat ik daar niet friendlies mee speelde?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat dit uit jouw toetsenbord komt. Om te janken.
Weet je je team nog van een week of 2, 3 terug? Met Slew, Beckford en kompanen? Stfu.
GJE speelt eigenlijk best netjes. Vorige potje kon die wel 3x sweaten maar dat deed hij nietquote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat dit uit jouw toetsenbord komt. Om te janken.
Weet je je team nog van een week of 2, 3 terug? Met Slew, Beckford en kompanen? Stfu.
UP Juninho op CAM en Bap verhuizen naar ST?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ooh hij! Die was best goed in Fut 11
Dan denk ik toch dat ik voor Tardelli ga
[ afbeelding ]
Inb4 eensquote:
Ik zeg dan ook nergens dat van Persie een spits is. Ik zeg dat hij een nr 10 is en dat hij als spits zijnde niet minder dan Benzema of Higuain is. En als jij even kijkt naar spanje wie daar vaak scoren zijn het barca en Madrid, door de andere clubs is het zo laag dat gemiddelde en zo gaat het in vrijwel elke competitie. Speel je bij een topclub dan scoor je makkelijker maar dat ga je natuurlijk ontkennen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Uhhmm Ronaldo en Messi zijn misschien de beste spelers op de wereld op dit moment... BPL is de beste competitie ter wereld maar de bron die Toefjes linkte bewees dat de spitsen die ik opnoemde het niet zo makkelijk hebben met scoren als jij beweerde. Ten 2e van Persie zou enkele seizoenen geleden al een vaste spits zijn als Adebayor en Eduardo destijds slechter waren, maar kennelijk vond Wenger toen van Persie geen vaste waarde als spits om hem daar iedere keer te laten spelen terwijl hij de kans toen wel had gekregen na de blessure van Eduardo. Van Persie speelde vorige seizoen als vaste spits omdat Wenger geen betere spits had bij Arsenal om op die plek te spelen. Dat hij een seizoen daar goed draait maakt hem nog geen betere spits dan Higuain of Benzema. Als je de prestaties van Higuain bij het nationaal elftal en in de competitie bekijkt mag van Persie u tegen zeggen.
59 peesquote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef laucas het volgende:
[..]
UP Juninho op CAM en Bap verhuizen naar ST?
mijn team kan je even fappenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Anders kan je niet winnen natuurlijk
5atb, en sweaty. Post je team eens
Omdat 'ie weet dat ie dan een stortbak stront over zich heen krijgt. En terecht.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
GJE speelt eigenlijk best netjes. Vorige potje kon die wel 3x sweaten maar dat deed hij niet
Is je kont niet jaloers op je mond dat daar zoveel stront uitkomt?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook nergens dat van Persie een spits is. Ik zeg dat hij een nr 10 is en dat hij als spits zijnde niet minder dan Benzema of Higuain is. En als jij even kijkt naar spanje wie daar vaak scoren zijn het barca en Madrid, door de andere clubs is het zo laag dat gemiddelde en zo gaat het in vrijwel elke competitie. Speel je bij een topclub dan scoor je makkelijker maar dat ga je natuurlijk ontkennen.
Van Persie speelt bij een subtopper in Engeland en speelde als nr 10 al erg goed en hij laat nu als spits zien 30 goals en vorig jaar na de winterstop (daarvoor blessure) scoorde hij 18 keer als ik het goed heb. Is dat toeval? Nee, Van Persie is een goede spits maar dat is niet zijn positie en dat vind hij zelf ook. Als je 60 goals maakt in 70 wedstrijden dan ben je een sublieme spits van het allerhoogste niveau en hij doet dit in de zwaarste competitie bij een subtopper en niet bij een topclub.
Lekker middenveldquote:Op maandag 2 juli 2012 22:30 schreef Roypsv het volgende:
[..]
mijn team kan je even fappen
[ afbeelding ]
Nu daarop gooienquote:Op maandag 2 juli 2012 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Omdat 'ie weet dat ie dan een stortbak stront over zich heen krijgt. En terecht.
Want? Ik vertel enkel feiten.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is je kont niet jaloers op je mond dat daar zoveel stront uitkomt?
Gewoon het verpesten van het spel door zo zielig te scoren, nog NOOIT heeft een FOK!ker tegen mij gesweat en ik heb nog NOOIT tegen een FOK!ker gesweat. Dat is gewoon respect vind ik.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu daarop gooien
Alsof ik erom care dat jij zo gaat doen als ik sweaty speel
Ik speel zo omdat het leuk is, ik hoef niet te winnen
Op de straten verdien je respect op FOK! niet ...quote:Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Gewoon het verpesten van het spel door zo zielig te scoren, nog NOOIT heeft een FOK!kerk tegen mij gesweat en ik heb nog NOOIT tegen een FOK!ker gesweat. Dat is gewoon respect vind ik.
Ja, ik speel toch voor m'n plezier friendlies ofwat?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Dit komt echt heel geloofwaardig over.
heb je me team gezien ?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik speel toch voor m'n plezier friendlies ofwat?
Het zijn geen friendlies.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik speel toch voor m'n plezier friendlies ofwat?
Ja.quote:
Jij bent echt een debiel, maar je team is mooi. Alleen snap ik niet waarom je IF Suárez hebt.quote:
Carequote:Op maandag 2 juli 2012 22:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
59 peesIk vond Lampard op CAM al langzaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is niet de IF! waarom debielquote:Op maandag 2 juli 2012 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij bent echt een debiel, maar je team is mooi. Alleen snap ik niet waarom je IF Suárez hebt.
Ah, nou jongen, jij weet het beter dan ik.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ah, nou jongen, jij weet het beter dan ik.
Je hebt zoals altijd weer gelijk, hoe kan het anders.
Ik heb hem ookquote:Op maandag 2 juli 2012 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij bent echt een debiel, maar je team is mooi. Alleen snap ik niet waarom je IF Suárez hebt.
Er zijn 2 clubs die vrijwel alles winnen en met meer dan 30 punten verschil bovenaan eindigen. Of vind jij dat normaal en leuk? De niveau van de overige 18 teams is dan gewoon zwak. Kijk naar Engeland, zie je daar die verschillen? Nee, elk jaar zijn ze dik vertegenwoordigd in de kwart finales van de CL. Spanje altijd 2, altijd dezelfde 2 en de overige clubs komen niet eens door de poules heen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe kan je spaanse competitie mickey mouse league noemen ...
Nou, dan in ieder geval niet zo laag doen. Net zoals met Agbonlawhore spelenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Op de straten verdien je respect op FOK! niet ...
Boh. Het is de Sif.quote:
nog triesterquote:
Nou, that'll do.quote:
hij koste ook 200000 muntjesquote:Op maandag 2 juli 2012 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Boh. Het is de Sif.Ik dacht dat de UP een 88 was, maar da's een 87. Dan heb ik niets gezegd.
Mag ik je erop wijzen dat er in de Europa League 3 spaanse clubs in de halve finale stonden? Dezelfde competitie als waar manchester city en united in speelde ...quote:Op maandag 2 juli 2012 22:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zijn 2 clubs die vrijwel alles winnen en met meer dan 30 punten verschil bovenaan eindigen. Of vind jij dat normaal en leuk? De niveau van de overige 18 teams is dan gewoon zwak. Kijk naar Engeland, zie je daar die verschillen? Nee, elk jaar zijn ze dik vertegenwoordigd in de kwart finales van de CL. Spanje altijd 2, altijd dezelfde 2 en de overige clubs komen niet eens door de poules heen.
waarom debiel?!!?!?!!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Photoshop.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
Had net deze knul in mijn pack:
[ afbeelding ]
Kom ik erachter dat ie 4k is
Incident? Ajax heeft een keer van United gewonnen, shit happens. 1x van de 100 keer.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mag ik je erop wijzen dat er in de Europa League 3 spaanse clubs in de halve finale stonden? Dezelfde competitie als waar manchester city en united in speelde ...
Nee?quote:
ik heb confetti al leeggekocht :dquote:Op maandag 2 juli 2012 22:36 schreef Coenehv het volgende:
Iemand ps3 die zijn coins wil verkopen? Heb iemand die legit is.
Weinig incident, Atletico won die beker al een paar keer. Zijn ze dus ook in de subtop de beste van europa.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Incident? Ajax heeft een keer van United gewonnen, shit happens. 1x van de 100 keer.
Max 2k of hij moet gepricefixed zijn net als Osborne en Pearce (nu 5k+)quote:Op maandag 2 juli 2012 22:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
Had net deze knul in mijn pack:
[ afbeelding ]
Kom ik erachter dat ie 4k is
Zoek hem maar op. Goedkoopste is 4kquote:Op maandag 2 juli 2012 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Max 2k of hij moet gepricefixed zijn net als Osborne en Pearce (nu 5k+)
quote:
Ja, want ik ben de bronze expertquote:Op maandag 2 juli 2012 22:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
Altijd als ik iets over een bronze speler post, reageert DarkSonic2 erop
klopt, maar die stonden er allemaal echt voor 9k op enzoquote:Op maandag 2 juli 2012 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, want ik ben de bronze expert
Jij had laatst ook een badge van Inverness die je voor 5k wilde verkopen maar ik verkocht hem niet eens voor 400.
100k, 20 euro.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:41 schreef Coenehv het volgende:
Laatste kans: iemand fut coins verkopen (ps3)
Als van Persie geen spits is hoe durf je hem dan gelijk te stellen aan spelers zoals Higuain en Benzema bijvoorbeeldquote:Op maandag 2 juli 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook nergens dat van Persie een spits is. Ik zeg dat hij een nr 10 is en dat hij als spits zijnde niet minder dan Benzema of Higuain is. En als jij even kijkt naar spanje wie daar vaak scoren zijn het barca en Madrid, door de andere clubs is het zo laag dat gemiddelde en zo gaat het in vrijwel elke competitie. Speel je bij een topclub dan scoor je makkelijker maar dat ga je natuurlijk ontkennen.
Van Persie speelt bij een subtopper in Engeland en speelde als nr 10 al erg goed en hij laat nu als spits zien 30 goals en vorig jaar na de winterstop (daarvoor blessure) scoorde hij 18 keer als ik het goed heb. Is dat toeval? Nee, Van Persie is een goede spits maar dat is niet zijn positie en dat vind hij zelf ook. Als je 60 goals maakt in 70 wedstrijden dan ben je een sublieme spits van het allerhoogste niveau en hij doet dit in de zwaarste competitie bij een subtopper en niet bij een topclub.
Hetzelfde geldt voor van Persie, als spits 1x super seizoen gedraait als spits en nooit meerquote:Op maandag 2 juli 2012 22:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Incident? Ajax heeft een keer van United gewonnen, shit happens. 1x van de 100 keer.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:43 schreef Coenehv het volgende:
[..]
Je kunt het proberen, wil je zijn email?
De nr 6 van Engeland wint de CL, incident. Spanje heeft de 2 beste clubs ter wereld maar daarachter komen de Engelsen en Duitsers en Italianen. Atletico wint het toevallig 2x maar kijk op wat voor afstand ze eindigen in de competitie. En wie zegt dat Higuain en Benzema tegen Atletico scoren? Inquote:Op maandag 2 juli 2012 22:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weinig incident, Atletico won die beker al een paar keer. Zijn ze dus ook in de subtop de beste van europa.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zoek hem maar op. Goedkoopste is 4k
Valencia heeft sinds de champions league is opgericht 2x in de finale gestaan. Dat stelt dus ook niks voor?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
De nr 6 van Engeland wint de CL, incident. Spanje heeft de 2 beste clubs ter wereld maar daarachter komen de Engelsen en Duitsers en Italianen. Atletico wint het toevallig 2x maar kijk op wat voor afstand ze eindigen in de competitie. En wie zegt dat Higuain en Benzema tegen Atletico scoren? In
Spanje is het zo: Barca - Real
op 30 punten: Atletico - Valencia
rest
Engeland: United - City (net erbij) - Chelsea (dit jaar niet)
paar punten eronder: Arsenal - Tottenham - Liverpool - Everton
Toevallig dit jaar 2 fier bovenaan maar normaal niet zo, in Spanje gaat het al jaren zo.
De monsterscores komen tussen barca/real en de kleintjes maar de kleintjes onderling allemaal kleine scores daardoor is het gemiddelde zo laag. In Engeland zit het niveau dichter bijelkaar en wordt er meer gemiddeld gescoord.
De subtop in Engeland is groter en de top. 60 goals in 70 wedstrijden voor een van origine nr 10 is uitstekend en beter dan iemand die er nog geen 40 maakt in 80 wedstrijden.
Het is gewoon onzin dat van persie een slechte spits is.
LOL, meen je ditquote:Op maandag 2 juli 2012 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nog 1 voor 1.5k er naast.
Ik begon er niet mee met het gelijk stellen aan die spitsen. Dat was jij toen je begon met het feit dat RvP een spits is. Hij heeft anderhalf seizoen spits gestaan in de zwaarste competitie ter wereld. scoorde 60x in 70 wedstrijden bij een subtopper die ook nog slecht draaide.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als van Persie geen spits is hoe durf je hem dan gelijk te stellen aan spelers zoals Higuain en Benzema bijvoorbeeldNederlands elftal is ook van topniveau met brilliante spelers maar daar presteert van Persie niks als spits omdat hij geen goede spits is en dat is hij ook niet van nature zoals jij zelf zegt. Een '10' is van Persie ook niet zoals Sneijder, Iniesta, Silva etc. Hij verdeelt het spel niet richting de aanvallers en heeft ook niet behoorlijk veel assists ieder seizoen gegeven om hem een topspeler daar te noemen.
[..]
Hetzelfde geldt voor van Persie, als spits 1x super seizoen gedraait als spits en nooit meer
60x in 70 wedstrijden?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik begon er niet mee met het gelijk stellen aan die spitsen. Dat was jij toen je begon met het feit dat RvP een spits is. Hij heeft anderhalf seizoen spits gestaan in de zwaarste competitie ter wereld. scoorde 60x in 70 wedstrijden bij een subtopper die ook nog slecht draaide.
RvP maakt een paar assists minder dan Silva, kul argument dus van je. RvP scoort er veel en veel meer. Silva zit bij een van de topclubs dus dan heb je het wel makkelijker dan bij een subtopper.
quote:Op maandag 2 juli 2012 22:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
60x in 70 wedstrijden?
Waar haal je dat vandaan haha?
Het klopt nog niet wat je zegt ...quote:Op maandag 2 juli 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je mag zelf even tellen.
59 in 71 dan.quote:
Daarom doe ik geen wiskundequote:
59 in 81 of in 71 is wel een verschil he, zeker als jij zegt 60 in 70. Zo snoep je overal wat meequote:
El Ahmadi loopt vrijwel 1op 1quote:Op maandag 2 juli 2012 22:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
59 in 81 of in 71 is wel een verschil he, zeker als jij zegt 60 in 70. Zo snoep je overal wat mee
Ik beweer dat van Persie als spits slechter is dat een Higuain of Benzema terwijl jij beweert dat van Persie als spits ( wat hij nu wel speelt) niet slechter is dan hun 2 ---> ''dat hij als spits zijnde niet minder dan Benzema of Higuain is''quote:Op maandag 2 juli 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik begon er niet mee met het gelijk stellen aan die spitsen. Dat was jij toen je begon met het feit dat RvP een spits is. Hij heeft anderhalf seizoen spits gestaan in de zwaarste competitie ter wereld. scoorde 60x in 70 wedstrijden bij een subtopper die ook nog slecht draaide.
RvP maakt een paar assists minder dan Silva, kul argument dus van je. RvP scoort er veel en veel meer. Silva zit bij een van de topclubs dus dan heb je het wel makkelijker dan bij een subtopper.
No shit sherlockquote:Op maandag 2 juli 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
Ik heb het opgezocht, van Persie begint aan zijn 4e seizoen als spits, hij is 2x langdurig geblesseerd geweest. Hij is echter geen standaard spits, hij is een nr 10. Hij heeft meer assists dan een reguliere spits. Elk seizoen loopt hij beter dan 1 op 1 met assists en goals.
Als nummer 10 is scoren je rol niet als je dat niet wist.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
Ik heb het opgezocht, van Persie begint aan zijn 4e seizoen als spits, hij is 2x langdurig geblesseerd geweest. Hij is echter geen standaard spits, hij is een nr 10. Hij heeft meer assists dan een reguliere spits. Elk seizoen loopt hij beter dan 1 op 1 met assists en goals.
Van Persie is nooit gepasseerd omdat hij niet goed genoeg is, hij speelde niet wegens blessures.
En net alsof iederen nr 10 dezelfde is
RvP heeft veel en veel meer scorend vermogen itt de andere nr 10'en, hij geeft iets minder assists maar scoort veel en veel meer.
Vorig seizoen was hij eerste spits (half seizoen door blessure gemist) Seizoen daarvoor was hij ook eerste spits maar speelde nog minder door blessures. RvP loopt met goals en assists beter dan 1 op 1 als spits. Welke spitsen nog meer? Alleen Messi meer niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
No shit sherlockAls hij destijds als standaard spits goed genoeg was had hij daar ook als vaste spits gestaan, maar dat was hij kennelijk niet volgens de coach. Dat hij er dit seizoen als spits 30 erin trapt, maakt hem niet meteen een wereldspits gezien zijn prestaties eerder op die positie. Dit resultaat heeft hij een keer bereikt als spits en nooit meer omdat hij op die positie niet goed genoeg is.
Messi is geen spits dat is het mooie, net als Ronaldo en die scoren een hoop meerquote:Op maandag 2 juli 2012 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vorig seizoen was hij eerste spits (half seizoen door blessure gemist) Seizoen daarvoor was hij ook eerste spits maar speelde nog minder door blessures. RvP loopt met goals en assists beter dan 1 op 1 als spits. Welke spitsen nog meer? Alleen Messi meer niet.
Toevallig kan hij dat wel goed. Hij geeft iets minder assists maar scoort 3x zoveel als andere nr 10'enquote:Op maandag 2 juli 2012 23:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als nummer 10 is scoren je rol niet als je dat niet wist.
Kan je nagaan, mickey mouse competitie.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Messi is geen spits dat is het mooie, net als Ronaldo en die scoren een hoop meer
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je nagaan, mickey mouse competitie.
Jij vindt veldrijden nog leukquote:
Klopt, hier ookquote:Op maandag 2 juli 2012 23:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
TERING.
Zelfs de webapp doet het niet bij mij
Zal ik streamen?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Help, ik kan geen FUT meer doen. Nu verveel ik me
Ik ga packs openen denk ikquote:Op maandag 2 juli 2012 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Help, ik kan geen FUT meer doen. Nu verveel ik me
kan nietquote:
Daar wint Nijs altijd of Albers ofzo, alleen Belgen winnen daarquote:
Wie isquote:Op maandag 2 juli 2012 23:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar wint Nijs altijd of Albers ofzo, alleen Belgen winnen daar
Lindgren. is de bankquote:Op maandag 2 juli 2012 23:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
RIJST EN FUSSY VRAAG JE COINS TERUG
Sven Nijs, je weet wel de Kanibaal uit Baal. Of is dat Mercx?quote:
Niksquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sven Nijs, je weet wel de Kanibaal uit Baal. Of is dat Mercx?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |