Om te beginnen, probeer eens op een rijtje te zetten wat voor verplichtingen hij allemaal heeft lopen in Portugalquote:Op maandag 2 juli 2012 20:34 schreef Gameaddicted het volgende:
ja dat klopt kapt. het probleem is hoe wij hem hier krijgen niet bij mij thuis en hoe we de zaken oplossen in Portugal
Daar wordt in een heleboel landen anders over gedacht. Niet overal is een sociaal vangnet en familie is dan het enige dat je hebt.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:17 schreef error_404 het volgende:
Punt 1: hij is verzekerd. De verzekering moet dus ingeschakeld worden en die moeten maar zien of hij uberhaupt kan reizen en waar hij dan opgevangen moet worden.
punt 2: in Nederland heeft hij niets (meer). Waar moet hij dan naar toe? Bij jullie is onzin, omdat je niet zomaar fulltime voor een parkinsonpatient kunt zorgen.
Boeit totaal niet hoe andere landen daarover denken.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:57 schreef twiFight het volgende:
Daar wordt in een heleboel landen anders over gedacht. Niet overal is een sociaal vangnet en familie is dan het enige dat je hebt.
Je opa heeft parkinson maar mentaal is hij nog gewoon in orde? Als dat het geval is zou ik denken dat hij toch echt zelf daar z'n zaken moet regelen met de verzekeraar. Voor dit moment hoeft hij (lijkt me) alleen maar bepaalde documentatie te laten zien en moet hij gewoon direct geholpen worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef Gameaddicted het volgende:
Hij spreekt de taal matig, premie betaalt hij wel gewoon. Hij is gewoon heel koppig en wilt niet zeggen heoveel geld hij op de bank(en?) in Portugal heeft staan. Het kan nog 2 ton zijn of minder. Het is zon gedoe mijn opa is is lastig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |