Haha, die coolcoolcool van Jeff met zijn 2en op de bank is me nooit opgevallen. BazigCoolquote:
Hier een nieuwe mixtape om de pijn te verzachten. http://pigeonsandplanes.c(...)gambino-royalty.htmlquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:01 schreef brtausi het volgende:
FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
IK HEB CHILDISH GEMIST!!!!!!
WIST NIET DAT DIE VANAVOND IN DE MELKWEG STOND!!!!
...... echt......
De eerste That's fucked up niet gecensureerd en de 2e welquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:02 schreef Mirel het volgende:
Ik vind er niet zoveel aan maar het is volgens mij deels echt en deels geacteerd, dat geacteerde stoort me een beetje. Het lijkt alsof weinig mensen stoned zijn goed kunnen acteren. Dronkenschap is beter vertegenwoordigd onder de acteurs.
Wel cute hoe Alison haar hoofd op z'n schouder eventjes rustEn dat schaterlachje van Megan komt heel even naar boven
dat is idd eenquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:13 schreef Maxerazzi het volgende:
Nou, de nieuwe Batman was ook een succes: iedere keer als Batman in beeld was, dacht ik dat het Abed was, moest ik grinniken, maar was ik daarna diep van binnen teleurgesteld dat het niet Abed was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het handje van de aap uit het ventilatiesysteem die Annie's pen jat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:03 schreef MaxC het volgende:
Dat gifje helemaal rechtsonder in het gif theatre in de OP, wat moet ik daar zien wat met een rood rondje gemarkeerd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |