Haha, die coolcoolcool van Jeff met zijn 2en op de bank is me nooit opgevallen. BazigCoolquote:
Hier een nieuwe mixtape om de pijn te verzachten. http://pigeonsandplanes.c(...)gambino-royalty.htmlquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:01 schreef brtausi het volgende:
FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
IK HEB CHILDISH GEMIST!!!!!!
WIST NIET DAT DIE VANAVOND IN DE MELKWEG STOND!!!!
...... echt......
De eerste That's fucked up niet gecensureerd en de 2e welquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:02 schreef Mirel het volgende:
Ik vind er niet zoveel aan maar het is volgens mij deels echt en deels geacteerd, dat geacteerde stoort me een beetje. Het lijkt alsof weinig mensen stoned zijn goed kunnen acteren. Dronkenschap is beter vertegenwoordigd onder de acteurs.
Wel cute hoe Alison haar hoofd op z'n schouder eventjes rustEn dat schaterlachje van Megan komt heel even naar boven
dat is idd eenquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:13 schreef Maxerazzi het volgende:
Nou, de nieuwe Batman was ook een succes: iedere keer als Batman in beeld was, dacht ik dat het Abed was, moest ik grinniken, maar was ik daarna diep van binnen teleurgesteld dat het niet Abed was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het handje van de aap uit het ventilatiesysteem die Annie's pen jat.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:03 schreef MaxC het volgende:
Dat gifje helemaal rechtsonder in het gif theatre in de OP, wat moet ik daar zien wat met een rood rondje gemarkeerd is?
Begin van het einde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:55 schreef Franktastic1984 het volgende:
Community naar de vrijdag;
http://www.nbc.com/community/video/Community-Moves-to-Fridays/1412835
Deels waar, al merk je dat er dan wel wordt toegewerkt naar een einde. Maar het is wel fijn dat we tegenwoordig meer closure krijgen, in plaats van dat een serie abrupt van de buis gehaald wordt (*kuch* Firefly, Carnivale *kuch*).quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:03 schreef Breuls het volgende:
De afgelopen jaren hebben we vaak genoeg gezien dat het death slot onzin is. Maar het valt wel te verwachten dat dit het laatste seizoen wordt, aangezien we dat al een beetje dachten.
dat laatste iddquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:16 schreef JDx het volgende:
Oktober mogen we weer maanden lang elke vrijdagavond genieten!
Of is het nu op vrijdagavond daar en zaterdag hier?
quote:Community Season 4: Malcolm McDowell Gives Greendale a History Lesson
Veteran actor Malcolm McDowell has booked a multi-episode arc in Community‘s upcoming Season 4. The Franklin & Bash actor is matriculating to Greendale as Professor Cornwallis, the college’s new history prof. His casting was first reported by The Hollywood Reporter.
Bron
quote:Community Exclusive: Little Britain's Matt Lucas to School the Greendale Gang?
In a move that should make Community fans a little less wary of the Dan Harmon-less Season 4, the show has cast British comedian Matt Lucas in a multi-episode guest-starring role, TVLine has learned exclusively.
Bron
quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Uit [US 1983] Alison Brie
Met wat context, ergens in de laatste minuut ofzo:quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Uit [US 1983] Alison Brie
Die doe ik inmiddels ook met de mensen in mijn omgeving die Community kijken (helaas niet heel mijn vriendengroep)quote:Op zondag 2 september 2012 22:16 schreef TheFastOne het volgende:
In m'n vriendengroep doet nu ook iedereen de Abed/Troy handshake
Hier komt ie toch net van de high school af waar zijn status als football dude erg belangrijk was en hem populair maakte?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:38 schreef MPC60 het volgende:
Bij comedy central zijn ze volgens mij opnieuw begonnen, kan iemand mij uitleggen waarom Troy een football dude is en niet de nerd zoals ik hem ken?
Maar het is zon contrast met de latere nerd Troy, Tory de sidekick van Abed.quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:56 schreef IJST het volgende:
[..]
Hier komt ie toch net van de high school af waar zijn status als football dude erg belangrijk was en hem populair maakte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |