Ohja, zou kunnen. Ik denk weer te technischquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:38 schreef Tim86 het volgende:
Dat hoeft niet digitaal..beetje make-up ofzo is genoeg denk ik
Maar dan zouden ze in de gagreel toch ook klein moeten zijn?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:38 schreef Tim86 het volgende:
Dat hoeft niet digitaal..beetje make-up ofzo is genoeg denk ik
Dat is waar jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar dan zouden ze in de gagreel toch ook klein moeten zijn?
Team Brittaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:03 schreef FL_Freak het volgende:
Ik wil annie ontvoeren, opsluiten en voor altijd van houden.
Of in de allerlaatste aflevering van Friends:quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:43 schreef psychedelicate het volgende:
Dean Pelton is sowieso een baas. In That '70s Show speelde Jim Rash al bijna hetzelfde karakter en daar was hij ook al mijn favoriet.
Wordt een toffe afleveringquote:
Betere kwaliteit:quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:17 schreef psychedelicate het volgende:
Niet de beste kwaliteit, maar ik kan zo geen betere vinden.
Ik vind het leuk als de Dean even geen film weet waarin Luis Guzman zat en dat hij dan maar zegt "I liked you on... IMDB."quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:07 schreef heiden6 het volgende:
Ik kijk nu die aflevering met die reclame/documentaire, met Luiz Guzmán, waarin Dean Pelton helemaal doordraait.Geniaal.
Dat is mijn favoriete. Documentary Filmmaking: Reduxquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:07 schreef heiden6 het volgende:
Ik kijk nu die aflevering met die reclame/documentaire, met Luiz Guzmán, waarin Dean Pelton helemaal doordraait.Geniaal.
inderdaad, als die straat voor de school er zo laten uitzien alsof het NY is.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Law & Order aflevering is ook geniaal
Die is inderdaad echt geniaal. Toen die aflevering langskwam toen ik voor het eerst Community keek was ik pas echt verkocht. Wat een genialiteit.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef psychedelicate het volgende:
Contemporary American Poultry, yo. Het verhaal, de cinematografie, narration, soundtrack; alles klopt.
SHAME!quote:Op maandag 28 januari 2013 23:26 schreef Nagil het volgende:
Kwam er net achter dat ik de laatste 4 episodes van seizoen 3 nog niet had gezien![]()
en
Wel fijn toch, heb je nu wat te kijken in tegen stelling tot onsquote:Op maandag 28 januari 2013 23:26 schreef Nagil het volgende:
Kwam er net achter dat ik de laatste 4 episodes van seizoen 3 nog niet had gezien![]()
en
Dat uitleggen viel in de eerste 2 seizoenen wel mee, helaas werd het daarna veel slechter.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Bijna ruzie? Je had hem een klap moeten verkopen.
BBT![]()
Nerdhumor die meteen wordt uitgelegd en extra harde lachband voor het gepeupelte.
Ruzie ik had laatst een gesprek met iemand die Community net zo tof vond. 4 uur of niets anders gepraat.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kreeg laatst bijna ruzie met iemand toen 'ie vertelde Community stom te vinden. Big bang theory was veel beter. *zucht*
Ik hou van overdrijven, natuurlijk was het verre van een ruzie. Maar ik trok wel m'n wenkbrauwen behoorlijk hoog op toen hij vertelde de BBT een betere comedy te vinden van Community. In mijn ogen heb je de serie dan geen goede kans gegevens. Of je houdt gewoon van simpele fastfood-humor, dat kan ook natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |