Ik zie het nog steeds positief.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:21 schreef Tim86 het volgende:
Het vertrek van Harmon en het eeuwige uitstellen van het huidige seizoen wel..dat er nu nog een regular weggaat verneukt het alleen nog maar meer.
... remedial chaos theory?quote:Op maandag 19 november 2012 18:58 schreef Dos37 het volgende:
Nu op Commedy Central de beste aflevering ooit.
Dat de serie gecancelled wordt lijkt me al bijna vaststaand. De serie was al zo goed als dood voor de comeback. Dat maak je niet zomaar goed. Ik zie dit nieuwe seizoen eerlijk gezegd als een mooie afsluiting voor de fans. Ik denk dan ook dan de inhoud van de eps naar een (hopelijk waardig) einde leiden..quote:Op donderdag 22 november 2012 01:29 schreef larry91 het volgende:
Het vertrek van Chase is toch wel een fikse aderlating. De one-liners van Piers waren vaak hilarisch en goed doordacht. Deze show wordt op zeker gecancelled na dit seizoen (als je het totale plaatje bekijkt)
quote:
Als je zo over je eigen show praat en zo'n instelling hebt moet je er ook gewoon uitgeflikkert worden lijkt me.quote:He has been vocal about his displeasure with the Community gig, telling The Huffington Post UK in an interview this fall, “It was a big mistake! I just sort of hung around because I have three daughters and a wife, and I figured out I might as well make some bread, every week, so I can take care of them in the way they want … The hours are hideous, and it’s still a sitcom on television, which is probably the lowest form of television.”
Alleen de laatste twee afleveringen. De rest is al opgenomenquote:Op donderdag 22 november 2012 11:21 schreef JDx het volgende:
Oh lees nu pas dat hij ook daadwerkelijk weg is uit de serie.
Nice!
Sterker nog, de laatste is al 'in the can'. Hij zal dus in twee willekeurige afleveringen niet meedoen. Dit komt door het productieschema.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:49 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Alleen de laatste twee afleveringen. De rest is al opgenomen
Is een website voor, hearditontv.com ofzoquote:Op donderdag 29 november 2012 19:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hee Fokkers,
Bij de aflevering Virtual Systems analysis, ep16 S3.
Op 11:58.
Neemt Jeff(Abed) Annie mee naar buiten. Dan start er een deuntje.
Iemand enig idee waarvan dat deuntje is?
Lig er wakker van snachts, kan het niet vinden. Gelukkig is de gemiddelde Fokker er beter in dan ik
Hoezo kon ik hier zelf niet opkomen?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:56 schreef AJ1987 het volgende:
alstu idd mooi nummer. Dacht dat het voor de serie was geschreven.
eens die zijn ook geweldig. Vooral deel twee, mockumentary blijft geweldig.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:37 schreef Cheiron het volgende:
Net nog even ep 13 en 14 (pillow-blanket fort oorlog) terug gekeken. Wat een geweldige afleveringen toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 december 2012 11:50 schreef Franktastic1984 het volgende:
Casting NewsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zou geweldig zijn als hij de vervanger van Chase wordt, mocht er een 5de seizoen komen
Michael Richards (Kramer) zou qua gedrag inderdaad een goede vervanging zijn voor Chevy Chase;quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:28 schreef DUK het volgende:
Lachen. Jason Alexander kan zowaar een betere match zijn voor deze serie.
Kramer was wellicht nog beter geweest.
Item van Jerry Seinfeld met hem is wel de moeite waardquote:
Ik geloof dat zijn carriere na dat voorval alleen maar (nog meer) bergafwaarts is gegaan ook..quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:30 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Michael Richards (Kramer) zou qua gedrag inderdaad een goede vervanging zijn voor Chevy Chase;
denk dat Jason Alexander er echt bij zou passen, liefst gewoon een zelfde type als georgequote:Op dinsdag 11 december 2012 23:02 schreef Cheiron het volgende:
Nee, dat dommige van Chevy kunnen Jason Alexander en Micheal Richards voor mij echt niet overbrengen. Waren absoluut geweldig in Seinfeld, maar op zo een andere manier...
Ik denk het absoluut niet, omdat George een van de meest cynische, zelfzuchtige karakters is die ik ken. In tegenstelling tot de community karakters die eigenlijk allemaal 'goed' zijn, zelfs Pierce.quote:Op woensdag 12 december 2012 00:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
denk dat Jason Alexander er echt bij zou passen, liefst gewoon een zelfde type als george
Moet het per se op youtube zijn?quote:Op maandag 24 december 2012 15:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik was, met kerst voor de deur, op zoek naar dat fragment dat Annie voor Jeff zingt in dat kerstpakje, maar kan het niet vinden op YouTube. Iemand anders wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |