Dat uitleggen viel in de eerste 2 seizoenen wel mee, helaas werd het daarna veel slechter.quote:Op maandag 28 januari 2013 23:12 schreef MacorgaZ het volgende:
Bijna ruzie? Je had hem een klap moeten verkopen.
BBT![]()
Nerdhumor die meteen wordt uitgelegd en extra harde lachband voor het gepeupelte.
Ruzie ik had laatst een gesprek met iemand die Community net zo tof vond. 4 uur of niets anders gepraat.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kreeg laatst bijna ruzie met iemand toen 'ie vertelde Community stom te vinden. Big bang theory was veel beter. *zucht*
Ik hou van overdrijven, natuurlijk was het verre van een ruzie. Maar ik trok wel m'n wenkbrauwen behoorlijk hoog op toen hij vertelde de BBT een betere comedy te vinden van Community. In mijn ogen heb je de serie dan geen goede kans gegevens. Of je houdt gewoon van simpele fastfood-humor, dat kan ook natuurlijk.quote:
Onterecht. Seizoen 1 wel een beetje, maar dat zijn maar 6 eps ofzo en daarna wordt het echt heel leuk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Park en Recreation heb ik nog nooit gezien.. Ik heb daar zo'n The Office/Modern Family gevoel bij, of is dat onterecht?
Begrijpelijk dat het hetzelfde gevoel oproept, het is namelijk ook een mockumentary.quote:Op woensdag 30 januari 2013 10:04 schreef ThePlaneteer het volgende:
Park en Recreation heb ik nog nooit gezien.. Ik heb daar zo'n The Office/Modern Family gevoel bij, of is dat onterecht?
Ja inderdaadquote:Op woensdag 30 januari 2013 10:35 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat het hetzelfde gevoel oproept, het is namelijk ook een mockumentary.
In elk geval een aanrader! Erg leuke cast, elk character heeft wel iets aansprekends of grappigs (in dat opzicht net Community)
Ga eens gauw de mond spoelen.quote:
best aardige serie, maar gewoon erg middelmatig. Dit soort series zijn 1 tot 2 seizoenen leuk en daarna heb je alles wel gezien. Ik vond de BBT en HIWMYM de eerste twee seizoenen ook erg leuk, en toen werd het gewoon een constante herhaling van dezelfde saaie voorgekauwde grappen. Dat krijg je met series die hoge kijkcijfers hebben, dan durven de schrijvers al gauw niets aan de formule te veranderen.quote:
Happy Endings zal ik even opzoeken. Parks en Recreation komt ook vaak voorbij. Is dat leuker/beter dan The Office? Want daar had ik op het laatst wel een beetje genoeg van.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Arrested Development soberzo, Happy Endings ook.
Arrested Development is de enige serie die je ooit nodig hebt. Staat garant voor het hoogste niveau qua komedie en je kan (lees: moet) de serie telkens weer opnieuw kijken om bepaalde grappen te begrijpen.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:49 schreef OverRated het volgende:
Heb nu wel meteen weer een nieuwe serie nodig. Denk dat het Arrested Development wordt, als ik zo in deze topicreeks naar andere series zoek.
Dit dus.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Parks and Recreation nog niet gezien? Ga kijken jonge. Seizoen 1 vindt men wat minder, maar daarna is het echt grappig, echt zoveel malen beter dan The Office.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |