Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ik ken weinig mensen die dommer zijn dan jij. Sterker nog..quote:Op maandag 2 juli 2012 19:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee?
Ik ga niet betalen om eruitgesweat te worden
Je hebt al Remy dus...quote:Op maandag 2 juli 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja, lijkt me een algemene regel dat er niet gesweat gaat worden
Kan ik net zo goed weer zo'n smerig team nemen en LB + Y'en, kunnen anderen ook
Ja, het is toch logisch dat je niet kansloos gaat sweaten? Doet je tegenstander het wel, doe je het gewoon terug. Nou, hup betalen.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja hoezo het gaat hier om coins, dan maak ik goals hoe ik ze wil maken, mooi of lelijk ze tellenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Een leuke TT over het toernooi had ook wel gemogen.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wou een nieuw topic openen
Je speelde dat vorige toernooi met een agbonlahor en freunds, alleen maar LB+Y als ik Laucas moet geloven, DUS WEES NIET ZO HIEPOCYT!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Reuze amusant als je niet mee doet om dit te volgenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
Laat ook maar. Zonder inzet gaat dit toch niets worden als de eerste potjes al gespeeld zijn.
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Reuze amusant als je niet mee doet om dit te volgen
Soort van, ik ga niet meedoen als er gesweat gaat wordenquote:
Nee hij durft niet maar je moet eerst het geld innen voordat er gespeeld wordt. Nu krijg je deze shit.quote:
Jij hebt het sweaten uitgevondenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Soort van, ik ga niet meedoen als er gesweat gaat worden
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Soort van, ik ga niet meedoen als er gesweat gaat worden
Je moet niet tegen Crook/Noir spelen die doet constant keeper uitkomen en sweaty, toch is het een baasquote:Op maandag 2 juli 2012 19:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij hebt het sweaten uitgevondenOok tegen Fokkers
Als iemand tegen mij sweat heb ik het over mezelf afgeroepen. Ik snap de ophef niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je moet niet tegen Crook/Noir spelen die doet constant keeper uitkomen en sweaty, toch is het een baas
Maak even mijn potje af.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:21 schreef stoereboii het volgende:
ok Lindgren. is bank. Iedereen betaalt voor de eerste match gespeeld wordt. pleur er maar wat op
Vind ik ook. Tot een zekere hoogte is het gewoon te verdedigen.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als iemand tegen mij sweat heb ik het over mezelf afgeroepen. Ik snap de ophef niet.
Als het niet elke aanval geprobeerd wordt is het ook niet zo erg, maar als ze alles proberen af te leggen is het irritant. Bij spelers die gevarieerd spelen is het niet zo erg dusquote:Op maandag 2 juli 2012 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als iemand tegen mij sweat heb ik het over mezelf afgeroepen. Ik snap de ophef niet.
als GJE wel meedoet, dan kunnen wij al niet tegen elkaar spelen want die verbinding doet het nietquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:22 schreef stoereboii het volgende:
GJE betaal nu maar gewoon. je hebt 70k ofzo gekregen van FOK!kers dus nu niet zeiken over 2k...
Al heb ik 2 miljard, ik wil best meedoen, maar voor wat plezier, niet om me op te vretenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:22 schreef stoereboii het volgende:
GJE betaal nu maar gewoon. je hebt 70k ofzo gekregen van FOK!kers dus nu niet zeiken over 2k...
Mathijs speelt sweatyquote:Op maandag 2 juli 2012 19:23 schreef vandermar het volgende:
Ik heb nog nooit gesweat tegen FOK!kers tenzij ze met de keeper halverwege eigen helft komen dan doe ik het wel want ik heb echt schurft aan die keepers.
Ja, dan ga je dat soort verhalen krijgen.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:23 schreef vandermar het volgende:
Ik heb nog nooit gesweat tegen FOK!kers tenzij ze met de keeper halverwege eigen helft komen dan doe ik het wel want ik heb echt schurft aan die keepers.
Als je de aanstormende aanvaller vrij laat + iemand die gewoon de bal er in mag schieten, heb je gewoon heel slecht verdedigd en dient dat gestraft te worden met een glaszuiver doelpuntquote:Op maandag 2 juli 2012 19:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vind ik ook. Tot een zekere hoogte is het gewoon te verdedigen.
En doet alleen maar 1-2 tjes en dan beticht hij mij ervan dat ik het continue doequote:
ja dan vind ik wel dat afleggen magquote:Op maandag 2 juli 2012 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dan ga je dat soort verhalen krijgen.
"Jij sweat!"
Aldus GJE die zijn keeper tot in de tegenstanders 16 laat uitkomen.
Kan hij niet declareren bij papa zekerquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 19:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan hij niet declareren bij papa zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |