TS valt tijdens het hardlopen. Ik denk dat het defect niet softwarematig is.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Voordat je het via hun verzekering probeert te spelen, kun je eerst nog proberen om de iPhone op iTunes aan te sluiten en dan Herstellen kiezen. Met wat geluk bespaart je dat veel gedoe.
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Voordat je het via hun verzekering probeert te spelen, kun je eerst nog proberen om de iPhone op iTunes aan te sluiten en dan Herstellen kiezen. Met wat geluk bespaart je dat veel gedoe.
Maar als de eigenaar niet mee wilt werken, of geen aansprakelijkheids verzekering (die dit dekt) heeft zal je toch via de rechter moeten. Vriendelijk en redelijk blijven is dus aan te raden, je wilt tenslotte geld van ze.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:28 schreef JurriaanK het volgende:
in veel gemeentes staat in de APV dat honden aan de lijn moeten. Als dat daar ook zo is, dan is de eigenaar aansprakelijk als die hond toch losliep en je kennelijk in de weg liep, lijkt me.
Want honden kunnen niet plotseling voor je voeten lopen?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Je struikelde over een loslopende hond? Het is niet alsof je omduwde of zo.
Misschien de volgende keer gewoon voor je kijken i.p.v. op je schermpje van je Iphone.
Jij geeft je telefoonnummer aan mensen die joggen en daarbij struikelen over een stoepje of die tegen een langsrijdende auto lopen?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:41 schreef Fe2O3 het volgende:
In theorie kan het meisje ook claimen dat TS niet op de weg lette en daardoor over haar hond struikelde. Had net zo goed een stoepje kunnen zijn. Of een langsrijdende auto.
Hond countert dat het een losloop gebied was.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:47 schreef Zolder het volgende:
TS countert door te zeggen dat de hont niet aangelijnd was
Die twee spreken elkaar tegen.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:18 schreef thettes het volgende:
Zojuist tijdens het hardlopen struikelde ik over een loslopende hond op het voetpad...
Hoe los ik dit nu verder op? Mijn schuld was het niet
Dat weten we niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hond countert dat het een losloop gebied was.
De meeste honden komen aanlopen en groeien niet uit een straatsteen o.i.d. Als je gewoon loopt zie je een hond meestal wel aankomen.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Want honden kunnen niet plotseling voor je voeten lopen?
Gaan we nog ontopic of blijft dit topic geneuzel?
dat ze een bril voor je kopen zodat je voortaan beter uit je doppen kan kijken.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:19 schreef thettes het volgende:
Oke, dus ik bel die mensen, wat moet ik ze vertellen dat e moeten doen?
Makkelijk, nadat ik hier in totaal wel twee keer heb gepost. De rest; bedankt, vriendelijk blijven leek mij al het beste, nu even bellen om iets af te spreken.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:57 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
De meeste honden komen aanlopen en groeien niet uit een straatsteen o.i.d. Als je gewoon loopt zie je een hond meestal wel aankomen.
Dat gezever altijd van mensen die vinden dat hun eigen ongelukjes maar vergoed moeten worden door anderen. TS lijkt mij zo'n type die de gemeente zal willen aanklagen als er een steen los ligt en hij daardoor struikelt.
Echt hequote:Op maandag 2 juli 2012 18:57 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
De meeste honden komen aanlopen en groeien niet uit een straatsteen o.i.d. Als je gewoon loopt zie je een hond meestal wel aankomen.
Dat gezever altijd van mensen die vinden dat hun eigen ongelukjes maar vergoed moeten worden door anderen. TS lijkt mij zo'n type die de gemeente zal willen aanklagen als er een steen los ligt en hij daardoor struikelt.
Ik dacht al: het lukt een FOK!'er toch niet om zo makkelijk een nummer van een 17 jarig chickie te scoren?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:52 schreef Dromer het volgende:
In elk geval heb je het telefoonnummer van een meisje gescoord.
Heel Amsterdam oost moet een hond aangelijnd, tenzij anders aangegeven. Op internet en ook nadat ik er net nog even voorbijkwam heb ik nergens aangegeven gezien dat het een losloopgebied is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:00 schreef Gia het volgende:
Maar was het nu een losloopgebied voor honden?
Ik bedoel, daar kun je loslopende honden verwachten. Misschien niet zo handig om daar te gaan hardlopen.
Aangifte voor wat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:53 schreef Ticootje het volgende:
Kan je dan toch geen aangifte doen? Je hebt in elk geval een nummer?
Geen idee, maar als iemand iets stuk maakt of verantwoordelijk is voor de schade, dan lijkt het me toch dat je daar iets mee kan?quote:
Beetje naďef van je. Geeft verder niet, maar zo werkt het dus nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geen idee, maar als iemand iets stuk maakt of verantwoordelijk is voor de schade, dan lijkt het me toch dat je daar iets mee kan?
Dan zijn ze sowieso aansprakelijk. Hopelijk kom je nog achter hun naam/adres.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:54 schreef thettes het volgende:
[..]
Heel Amsterdam oost moet een hond aangelijnd, tenzij anders aangegeven. Op internet en ook nadat ik er net nog even voorbijkwam heb ik nergens aangegeven gezien dat het een losloopgebied is.
Uh, nee.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:52 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Die twee spreken elkaar tegen.
JIJ struikelde over een hond. JIJ bent degene die uit je doppen moet kijken.
Ik zeg: Eigen schuld, lekker pech, let de volgende keer gewoon op.
Achter me opdook, nadat ik er eerder al voorbij was gegaan. Verder mee eensquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Uh, nee.
Die hond had aangelijnd moeten zijn en ik heb zo het vermoeden dat ie plots voor TS opdook.
Even een paar hondenbezitters aanspreken en vragen waar dat meisje woont. En vervolgens langsgaan. Triest volk op de manier zoals jij beschrijft..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:47 schreef thettes het volgende:
Bedankt. Voor de negatievelingen hier, ik keek niet op mijn telefoon maar had hem mee voor GPS signaal. Iets wat overigens al drie jaar goed gaat. De hond was ik al gepasseerd, maar liep vervolgens van achteren opeens tussen mijn benen. Zo'n kleintje juist, geen grote. Dus redelijk onverwacht. Verder niets of niemand met schade, ook de hond niet.
En, ik plaats dit topic juist omdat ik nog nooit ergens bij een verzekering, laat staan van een ander, iets heb willen claimen. Niet dat dat ter zake doet trouwens.
Bij de apple store schijnt het slechts 150 euro te kosten om hem direct te laten vervangen. Dat valt me mee. Zeker omdat het er nu steeds meer naar uitziet dat ik de lul ben. Het nummer dat ik kreeg was blijkbaar van de vriend van dat meisje. Die belde ik, vriendelijk verzocht of hij het nummer van de ouders wilde regelen. Gesprek ging echt op vriendelijke toon. Hij zei dat ik na een kwartiertje terug moest bellen, dan zou hij even overleggen. Leek me best redelijk. Maar nu neemt ie al sinds gisteravond niet meer op.
Inderdaad een advies op eens te proberen, veel hondenuitlaters in een bepaald gebied kennen elkaar wel(oppervlakkig) en kunnen je in eider geval in de goede richting wijzen waar ze ongeveer zouden kunnen wonen. Overigens bijzonder tokkie dat die lui niet thuisgeven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Even een paar hondenbezitters aanspreken en vragen waar dat meisje woont. En vervolgens langsgaan. Triest volk op de manier zoals jij beschrijft..
Was het meteen duidelijk dat je gsm kapot is gegaan bij de val, of niet?
Iedereen heeft zijn eigen tijden maar vaak zo rond de tijd dat mensen thuiskomen van hun werk, 's morgensvroeg en zo tussen 22.00 en 23.30 uur.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:00 schreef thettes het volgende:
Gebeten hond![]()
![]()
Wat zijn normale uitlaattijden?Na het eten toch gewoon? ofwel, straks?
Ja meestal wel, maar dan moet je weten hoe laat ze eten. Ze kunnen nu al klaar zijn, een uur geleden al, over een uur pas.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:00 schreef thettes het volgende:
Gebeten hond![]()
![]()
Wat zijn normale uitlaattijden?Na het eten toch gewoon? ofwel, straks?
Is toch leuk?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:57 schreef trovey het volgende:
Schiet je niets mee op, krijg je alleen maar een aanklacht wegens diefstal aan je broek en dan ben jij de gebeten hond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Dat wilde ik net gaan doen ja, moet ie wel opnemen. Anders maar eens van een ander nummer proberen. Heeft mijn eigen verzekering hier eigenlijk ook mee te maken? Ik heb namelijk écht nog nooit ergens schade geclaimd, ook niet bij mijn eigen verzekering...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:56 schreef Luxuria het volgende:
Zeg tegen die vriend dat je anders de politie gaat bellen en dat ze aan de hand van het mobiele nummer, hen op kunnen sporen.
Daar zal hij van vast van schrikken en misschien toch de gegevens geven.
Jij bent echt de grootste retard op fok of niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:47 schreef Inlognaam het volgende:
En als je dr ziet lopen met de hond, die hond meenemen als onderpand. En het telefoonnummer van het asiel 50km verderop opgeven waar ze 'm kunnen afhalen.
Zij jouw naaien, jij hen naaien.
Als je dat bewuste advies serieus neemt, dan ben je wel heel kansloos. Dat moge duidelijk zijn, zie ook de post die ik erna postte, maar als je dan toch nog meent dat dat 100% serieus is, tja, dan ben ik inderdaad een retard. Maar jij bent wel een groterequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:39 schreef tonyfaileronie het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste retard op fok of niet?
Ik zie je al langer op niets gebaseerde adviezen geven aan mensen op dit sub forum.
Soms quasi grappig bedoeld en soms serieus maar altijd volledig de plank misslaand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Inlognaam op 04-07-2012 02:00:04 ]Ook hoi !
Stuur een sms-jequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:31 schreef thettes het volgende:
[..]
Dat wilde ik net gaan doen ja, moet ie wel opnemen. Anders maar eens van een ander nummer proberen. Heeft mijn eigen verzekering hier eigenlijk ook mee te maken? Ik heb namelijk écht nog nooit ergens schade geclaimd, ook niet bij mijn eigen verzekering...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |