Hoeft niet persé hoor...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:00 schreef DeHovenier het volgende:
Heb een collega die homo is, aardige gast en verder weinig homo-achtigs op aan te merken qua maniertjes enzo. Dus hij zal wel geven ipv ontvangen in bed denk ik zo.
Ik heb me laten vertellen dat het meestal de "man-mannetjes" zijn die ontvangen i.p.v. geven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
U is homo?
Heb een collega die homo is, aardige gast en verder weinig homo-achtigs op aan te merken qua maniertjes enzo. Dus hij zal wel geven ipv ontvangen in bed denk ik zo.
Oh.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het meestal de "man-mannetjes" zijn die ontvangen i.p.v. geven.
Zelfde principe als vrouwen met een hoge positie in het bedrijfsleven die zich dus vrij macho moeten gedragen in hun dagelijks leven, en dan in de slaapkamer onderdanig willen zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat het meestal de "man-mannetjes" zijn die ontvangen i.p.v. geven.
Of misschien zijn er gewoon mensen die niet zo in man/vrouw termen denken en gewoon doen waar ze zich zelf het lekkerst bij voelenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfde principe als vrouwen met een hoge positie in het bedrijfsleven die zich dus vrij macho moeten gedragen in hun dagelijks leven, en dan in de slaapkamer onderdanig willen zijn, denk ik.
Dat zulke mensen bestaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of misschien zijn er gewoon mensen die niet zo in man/vrouw termen denken en gewoon doen waar ze zich zelf het lekkerst bij voelen
Dat zeg jij wel nu, maar ik zie jou toch wel altijd in de ''homo'' topics verschijnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of misschien zijn er gewoon mensen die niet zo in man/vrouw termen denken en gewoon doen waar ze zich zelf het lekkerst bij voelen
Ja, omdat ik de illusie heb dat ik bij sommige mensen het bord voor de kop kan wegnemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat zeg jij wel nu, maar ik zie jou toch wel altijd in de ''homo'' topics verschijnen.
Oh natuurlijk wel. Maar dit is wel iets dat volgens mij vaak voorkomt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom dat?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef wonderer het volgende:
Ik heb eens terug zitten lezen in dat andere topic, maar Moofasah geeft homo's een slechtere naam dan tien pride parades bij elkaarFrustrated much? Arme jongen
Ik heb liever dat mensen denken dat ik in een string op een boot sta te dansen dan dat ze denken dat ik net zo bitter en judgmental ben als jij.quote:
Als iemand de Amsterdamse homoboten niet omarmd is hij meteen judgementalquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat mensen denken dat ik in een string op een boot sta te dansen dan dat ze denken dat ik net zo bitter en judgmental ben als jij.
Een dun sprietje zeker? Never!quote:Ik hoop echt dat je binnenkort tegen een leuke bodybuilder aanloopt, of uitvindt dat de man met wie je oud kunt worden niet noodzakelijk het lijf heeft van de mannen op wie je je klaartrekt. Dan voel je je vast een stuk beter.
Nee, als iemand op basis van een handvol posts zijn mening klaar heeft over een ander is hij judgmental. Tot op zekere hoogte ben ik het wel met je eens namelijk; door de manier waarop de media de Amsterdam Pride weergeeft, helpt het de acceptatie niet. Maar dat is niet de schuld van de feestvierende menigte, maar van de selectieve media.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als iemand de Amsterdamse homoboten niet omarmd is hij meteen judgemental
[..]
Een dun sprietje zeker? Never!
Slaap lekker.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, als iemand op basis van een handvol posts zijn mening klaar heeft over een ander is hij judgmental. Tot op zekere hoogte ben ik het wel met je eens namelijk; door de manier waarop de media de Amsterdam Pride weergeeft, helpt het de acceptatie niet. Maar dat is niet de schuld van de feestvierende menigte, maar van de selectieve media.
En er zijn nog wel meer lichaamstypen dan bodybuilder en sprietjeMaar daar kom je hopelijk vanzelf wel achter.
Ik vind het oprecht rot voor je dat je zo met jezelf in de knoop lijkt te zitten en zo uithaalt naar andere mensen toe. We hebben wel eens eerder van gedachten gewisseld, over je persoonlijke situatie en onderwerpen zoals in dit topic, en ik vind het jammer dat je nog steeds worstelt.
Geen idee of het zo overkomt als ik het bedoel, ben een beetje moe, dus ik hou maar op, maar als je eens een luisterend oor wilt, kun je me altijd PM'en.
Truste.
Een beetje verwijfd zijn, ok. Ik kan me voorstellen dat zoiets 'aangeboren' is. Je voelt je meer vrouwelijk, dat macho gedoe is niets voor jou. Prima. Maar ik heb vaak het idee dat nichten/verwijfde homo's juist dat verwijfde gedrag extra dik aanzetten, misschien 'onbewust', maar zeker aangeleerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:31 schreef Cavalinho het volgende:
@artelligence, verwijfdheid is lang niet altijd bewust theatraal gedrag. Ik ken maar heel weinig die het echt "doen". De meesten, zoals ik, kunnen het gewoon niet laten. Het is even natuurlijk als wijdbeens lopen van stereo-type cowboys, bv.
Zeer logisch.quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:54 schreef wonderer het volgende:
Een mannelijke kapper die ik kende was ook zo'n wappernicht, maar dan hetero. Maar die stond wel hele dagen tussen de vrouwen en had drie dochters met zijn echtgenote terwijl hij in de kast zat, dus dan is het logisch.
Praktisch al mijn vrienden zijn vrouwen op het moment, en zover ik kan beoordelen heb ik er niet zoveel last van. Uitzondering op de regel?quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:54 schreef wonderer het volgende:
Je ziet dat gedrag toch veel meer bij mannen die veel met vrouwen omgaan (of met andere nichten) dus dat aangeleerd lijkt me evident. Een mannelijke kapper die ik kende was ook zo'n wappernicht, maar dan hetero. Maar die stond wel hele dagen tussen de vrouwen en had drie dochters met zijn echtgenote, dus dan is het logisch.
Oh, het zal heus niet bij iedereen zo zijn, en misschien ligt het ook wel aan de leeftijd of aanleg of wat dan ook, maar het valt me wel op.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Praktisch al mijn vrienden zijn vrouwen op het moment, en zover ik kan beoordelen heb ik er niet zoveel last van. Uitzondering op de regel?
Jij droomt echt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:41 schreef wonderer het volgende:
Ja, want het is echt een doodsteek als je homo bent in de kapperswereldOh, en "verwijfd" gedrag is natuurlijk ALLEEN voorbehouden aan homo's
Dude... laat die (voor)oordelen eens schieten.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, het zal heus niet bij iedereen zo zijn, en misschien ligt het ook wel aan de leeftijd of aanleg of wat dan ook geaardheid, maar het valt me wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |