Zo gezegd, zo gedaanquote:Op maandag 2 juli 2012 17:59 schreef Tamashii het volgende:
Maak een topic in ONS of zoek een ander topic met hetzelfde onderwerp in SEX.
Het is gewoon hun persoonlijkheid.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ik snap trouwens niet WAAROM die lui zo doen eigenlijk
in het vorige topic was toch eentje die verwijfd was?
maar wat vind je dan verwijfd aan je zelf?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:23 schreef Cavalinho het volgende:
Ja die in dat vorige topic dat ben ik. En ik doe zo omdat ik zo BEN. Het is geen act.
Oké, dan ben je irritant omdat je bent zoals je bentquote:Op maandag 2 juli 2012 18:23 schreef Cavalinho het volgende:
Ja die in dat vorige topic dat ben ik. En ik doe zo omdat ik zo BEN. Het is geen act.
Dat geloof ik direct. Een jongen in mijn omgeving is dus ook zo. En die ken ik al vanaf dat hij vijf/zes jaar was. Toen had hij al van die aparte dingen, echt als een meisje dansen bijvoorbeeld. En dat werd daar niet getolereerd (Islamitische mensen)quote:Op maandag 2 juli 2012 18:23 schreef Cavalinho het volgende:
ik ken ook zo'n figuur ja, die is altijd al zo hysterisch geweest.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:38 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct. Een jongen in mijn omgeving is dus ook zo. En die ken ik al vanaf dat hij vijf/zes jaar was. Toen had hij al van die aparte dingen, echt als een meisje dansen bijvoorbeeld. En dat werd daar niet getolereerd (Islamitische mensen)
Verkleed je je dan als meid?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:34 schreef Cavalinho het volgende:
Ik ga trouwens soms wel door voor meisje bij mijn italiaans vriendin bv. Maar dan is het dus wel een act! Daar moet ik ook moeite voor doen.
dat ook weer niet, iedereen moet z'n ding kunnen doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:41 schreef mpc007 het volgende:
Al die typische 'nichten' mogen ze wat mij betreft anders wegstoppen (voor zover 't gedrag is, en geen persoonlijkheid)
Ja, maar niet persee in een jurk. Dat heb ik niet nodig om voor meisje door te gaan...quote:
Waarom? Heb je er last van?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:10 schreef mpc007 het volgende:
Wat mij betreft zit er dus mooi een grens aan het feit dat iedereen z'n ding moet kunnen doen
alleen beetje jammer dat bij sommige mensen die grens al is dat ze liever geen homo's zien of zelfs maar mensen die homo's wel aardig vinden.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:10 schreef mpc007 het volgende:
Wat mij betreft zit er dus mooi een grens aan het feit dat iedereen z'n ding moet kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |