Mag niet...dan staat er iets op het formulier waar hij niet voor getekend heeft.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:13 schreef Woelwater het volgende:
Dan vul jij dat toch even voor hem in, of wil je onder de schade uitkomen?
Daar ben je toch voor verzeker. Als de verzekeraars op het formulier geen schade gemeld krijgen dan is de kous daar toch mee af?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:14 schreef Fe2O3 het volgende:
Heeft de tegenpartij ondertekend?
Stond die andere auto stil?
Heb jij schade?
Als achteruitrijdende partij ben je overigens wel gewoon het bokje en voor een volle mep schuldig. Of je nu ergens staat waar dat mag of niet.
Glashard volhouden dat jullie geen schade zagen op zijn auto in jouw eigen verklaring en de verzekering keert geen fuck aan em uitnadeel is wel dattie je gegevens heeft
Ik ben geen naaier tegenpartij is gewoon nalatig... maar of hij eventuele schade later nog kan verhalen is dus mijn vraag...quote:Op maandag 2 juli 2012 18:16 schreef Flurry het volgende:
Je let niet op, rijdt iemand aan (wees blij dat het iig een auto is) en dan vraag jij je af of de ander wel recht heeft om de schade vergoed te krijgen?Wat ben jij voor gare naaier?
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:34 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zichtbare schade alsin schade dat direct zichtbaar na aanrijding.
Maar dat bedoel ik dus. Deze heeft de tegenpartij niet ingevuld. En is deze schade later nog te verhalen? Mijn verzekeraar zal natuurlijk altijd zeggen dat dit direct op het formulier ingevuld had moeten worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:31 schreef Fe2O3 het volgende:
11 jaar oude polo zal al snel dagwaarde worden als die krasjes erbij komen, denk dat je verzekering zonder al te weinig problemen een paar 100 euro uit keert. Als hij die krasjes claimt dan.
Ja natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2012 18:42 schreef joeyonfire het volgende:
[..]
[..]
Maar dat bedoel ik dus. Deze heeft de tegenpartij niet ingevuld. En is deze schade later nog te verhalen? Mijn verzekeraar zal natuurlijk altijd zeggen dat dit direct op het formulier ingevuld had moeten worden.
Maar is het wettelijk ook wel mogelijk dergelijke schade later alsnog te verhalen/uit te laten keren?
In dat geval wachten we maar gewoon af wat mijn verzekeraar zegt. @trovey: schadeformulier is al opgestuurd, er later mee gaan knoeien heeft geen zin.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:46 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Jij hebt al getekend dat je ertegenaan hebt gereden, Dat jullie toen niks zagen hoeft niet direct te zeggen dat er niks was wat hij later niet kan hebben gevonden nog.
En zolang de schade niet al te hoog is wordt er gewoon uitgekeerd, onderzoek en procederen tegen verzekeraars kost ze teveel tijd en geld. Als jullie bij dezelfde verzekeraar zitten is het helemaal snel geregeld
Dan is het inderdaad afwachten wat de verzekeraar zegt, grote kans dat deze contact met je opneemt en dat er een nieuwe moet komen als ze vinden dat het niet compleet is want ze kunnen zo weinig met het formulier.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:52 schreef joeyonfire het volgende:
[..]
In dat geval wachten we maar gewoon af wat mijn verzekeraar zegt. @trovey: schadeformulier is al opgestuurd, er later mee gaan knoeien heeft geen zin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |