abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113783525
Ik denk niet dat je voeding dat gaat trekken.
pi_113783790
Hmm oke wel jammer dan dus dan moet ik het dus opgeven jammer wou dolgraag Civilization V: Gods & Kings op me computer spelen :{

Dus de enige optie is dus een nieuw computer ofzo ja toch?
pi_113784334
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:45 schreef TurkMaster het volgende:
Hmm oke wel jammer dan dus dan moet ik het dus opgeven jammer wou dolgraag Civilization V: Gods & Kings op me computer spelen :{

Dus de enige optie is dus een nieuw computer ofzo ja toch?
Lijkt me uiteindelijk wel de beste optie.

Merkcomputers zijn vaak wat ze zijn.
De fabrikant wil er winst op maken en plaatst daarom de lichtst mogelijke voedinge, etc.

Als je een "zelfbouw" computer haalt bij een gemiddelde computerboer dan kan je alles zelf (laten) samenstellen. Hoeft niet goedkoper te zijn maar uitbreiden is wel een stuk makkelijker.
pi_113784818
Ja precies dan houdt het op als er geen andere opties meer zijn kan hier wel een slotje op
Alsnog wil ik iedereen bedanken die me geholpen hebt thanks ervoor! ;)
pi_113787579
Welk model van die computer heb je eigenlijk? In die PDF worden een tower en een low profile genoemd. In die low profile past sowieso geen heel snelle videokaart, omdat die er alleen in ' full height' formaat zijn en niet in 'low profile'. Echter zijn er ook wel goedkope low profile kaarten die misschien toch de moeite waard zijn om te kopen. Die Intel HD die je nu hebt is echt minimaal. Misschien dat een goedkoop kaartje van 50-60 euro nog best wat performancewinst geeft of iig ervoor zorgt dat je een spel kunt spelen (sommige spellen doen het niet met zo'n intel video). Een goedkoop kaartje verbruikt ook niet veel stroom, dus ws. voldoet je voeding dan nog.
pi_113809851
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 23:47 schreef Palomar het volgende:
Welk model van die computer heb je eigenlijk? In die PDF worden een tower en een low profile genoemd. In die low profile past sowieso geen heel snelle videokaart, omdat die er alleen in ' full height' formaat zijn en niet in 'low profile'. Echter zijn er ook wel goedkope low profile kaarten die misschien toch de moeite waard zijn om te kopen. Die Intel HD die je nu hebt is echt minimaal. Misschien dat een goedkoop kaartje van 50-60 euro nog best wat performancewinst geeft of iig ervoor zorgt dat je een spel kunt spelen (sommige spellen doen het niet met zo'n intel video). Een goedkoop kaartje verbruikt ook niet veel stroom, dus ws. voldoet je voeding dan nog.
Ja dus in andere woorden het is dus nog mogelijk om een videokaart erin te stoppe bij mij pc?
Ik zou namelijk niet weten welk versie ik heb, maar ik hoorde zojuist dat de lenovo niet gemaakt zijn om videokaarten in te stoppen dus.

Welk videokaart is dan het beste?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')