Waarom 2.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:14 schreef D-FENS het volgende:
neem een bedrag voor je upgrade in gedachten.
Vermenigvuldig dit bedrag met 2
trek van dit bedrag de prijs van EEN krat bier af.
Koop voor het overgebleven bedrag een videokaart.
Koop een krat bier.
Geef de krat bier aan degene die je kaart inbouwt.
Happy gaming!
64-bits met 2gb? Is dat praktisch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:09 schreef TurkMaster het volgende:
Dit zijn mijn specs:
Processor: Intel(R) Core(TM) i3-2100 CPU @ 3.10 GHz 3.10 GHz
Geinstalleerd geheugen (RAM) 2,00 GB (1,85 GB beschikbaar)
Type systeem: 64 bitsbesturingssysteem
Videokaart: Intel(R)HD Grapics??
Ik weet niet zeker of dat mijn videokaart is
Ik keek op Apparaatbeheer en toen beeldschermadapters
De merk heet lenovo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:13 schreef Dasjonny het volgende:
Even kijken wat voor voeding je hebt, als het niet zo'n prutdingetje van een OEM is waar alleen maar de benodigde componenten op passen kan je hem er zo bij prikken. Even kastje open maken en boven ( of onder bij sommige kasten ), het merk en type opschrijven wat erop staat en hier even melden.
Dat is het PC merk, ik bedoel echt van de voeding alleen, open schroeven dus en typenummer opschrijven.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:18 schreef TurkMaster het volgende:
[..]
De merk heet lenovo.
Dus als goed is kan ik gewoon een videokaart kopen en hem erop zetten
Welke videokaart is dan goed?
Het gaat om het type.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:01 schreef TurkMaster het volgende:
Hmm dat lijk me wel een probleem.
Verder zie ik allerlei stickers op de kast zitten waaronder een sticker met een product key is dat het? of moet ik echt uit elkaar schroeve en dan in de kast gaan kijken naar die nummers?
Ah, dan kan DIG ook wel dicht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:08 schreef 16meter het volgende:
Of gewoon eens nadenken en een klein beetje moeite doen door zelf te zoeken:
http://lmgtfy.com/?q=how+to+install+graphics+card
Jep.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:01 schreef TurkMaster het volgende:
Hmm dat lijk me wel een probleem.
Verder zie ik allerlei stickers op de kast zitten waaronder een sticker met een product key is dat het? of moet ik echt uit elkaar schroeve en dan in de kast gaan kijken naar die nummers?
Lijkt me uiteindelijk wel de beste optie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:45 schreef TurkMaster het volgende:
Hmm oke wel jammer dan dus dan moet ik het dus opgeven jammer wou dolgraag Civilization V: Gods & Kings op me computer spelen![]()
Dus de enige optie is dus een nieuw computer ofzo ja toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |