quote:Beste lezer,
Graag wil ik u uitnodigen deel te nemen aan mijn onderzoek. Mijn naam is " TS " en voor mijn afstudeeronderzoek van de TIO probeer ik te achterhalen op welke criteria mogelijke vrijwilligers een organisatie selecteren. Dit onderzoek is specifiek gericht op vrijwilligerswerk in het buitenland (ontwikkelingswerk).
De organisatie waar ik dit onderzoek voor uitvoer is de Kwagala Foundation. Zij ondersteunen momenteel 5 projecten in onder andere Thailand, Oeganda en Zanzibar. Zij richten zich specifiek op kinderen met een beperking. In Nederland organiseren zij evenementen en fondsenwerving om deze projecten te kunnen financieren. Hiernaast zenden zij het gehele jaar door vrijwilligers uit naar deze projecten.
Aangezien ieder persoon voor Kwagala een potentiële vrijwilliger is, nodigen wij jong en oud uit om aan dit onderzoek deel te nemen.
Onder de inzendingen verloten we een Kwagala-pakket met oa een mok, kalender en informatie over de stichting.
U kunt geheel anoniem deelnemen aan dit onderzoek en medewerking zal circa 10 minuten tijd vergen. Vul het antwoord in of selecteer het antwoord dat het beste uw antwoord weergeeft.
Heeft u zelf interesse in vrijwilligerswerk of het organiseren van evenementen/fondsenwerving kijk dan op de website: www.kwagala.nl
Alvast bedankt voor uw deelname,
TS.
worden mensen tegenwoordig niet meer blij van een welgemeend compliment? ik zal er volgende keer 'je figuurlijke cv' van makenquote:
Ehh? als ik op de link klik, word ik gewoon naar mijn enquete gelinkt? wat krijg je te zien?quote:
Geen interesse, kappen met dat gespamquote:Op maandag 2 juli 2012 17:35 schreef suenapilota het volgende:
Hallo Allemaal,
Ik ben hard op zoek naar mensen die mij willen helpen, ik ben bezig met mijn afstudeerscriptie en daarbij hoort een fantastische enquete: www.degrotevrijwilligersenquete.tk
Degene die hem maakt, maakt ook nog kans op een leuk pakketje!
En natuurlijk ben je een reddende engel, staat altijd leuk op je cv!![]()
Groetjes,
Suenapilota
het is toch niet dat ik het je constant persoonlijk onder je neus duw? ik hoop gewoon dat ik aan mijn benodigde aantal respondenten kan komen, liefst mensen die het serieus willen invullen en die mij hierdoor willen helpen over een 1,5 maand te kunnen slagen. Forum heet toch niet voor niets fokkers helpen fokkers?quote:
Volgens mij (zo kijk ik er zelf tegenaan in elk geval) hoeft de afzonderlijke enquete poster niet eens aan het spammen te zijn. Wat het hinderlijk maakt is de (relatieve) grote hoeveelheid aan enquetes, afkomstig van mensen die nooit eerder op FOK zaten, mensen afkomstig van maar een paar onderwijsinstellingen (staat FOK daar op een lijst denk ik dan, of misschien wel bij thesistools).quote:Op maandag 9 juli 2012 13:49 schreef suenapilota het volgende:
[..]
het is toch niet dat ik het je constant persoonlijk onder je neus duw? ik hoop gewoon dat ik aan mijn benodigde aantal respondenten kan komen, liefst mensen die het serieus willen invullen en die mij hierdoor willen helpen over een 1,5 maand te kunnen slagen. Forum heet toch niet voor niets fokkers helpen fokkers?
Hier ben ik het compleet mee eensquote:Op maandag 9 juli 2012 14:23 schreef frederik het volgende:
[..]
Volgens mij (zo kijk ik er zelf tegenaan in elk geval) hoeft de afzonderlijke enquete poster niet eens aan het spammen te zijn. Wat het hinderlijk maakt is de (relatieve) grote hoeveelheid aan enquetes, afkomstig van mensen die nooit eerder op FOK zaten, mensen afkomstig van maar een paar onderwijsinstellingen (staat FOK daar op een lijst denk ik dan, of misschien wel bij thesistools).
1 enquete (vooral van iemand die het jaar daarvoor bijvoorbeeld in School en Studie, SES, of eerder in puber, PUB, heeft gepost) is leuk, 2 is ook nog leuk, 5 is al richting schoolseizoen loopt ten einde, maar zoveel er nu in Fokkers helpen Fokkers terecht komen is een overdosis.
En krijg je (in elk geval bij mij persoonlijk) de reactie, heb je er weer 1, en is de inhoud al veel minder belangrijk dan het feit dat het de zoveelste enquete is.
Kortom, een enquete 1 keer voorleggen kan als spammen voelen, als anderen dat ook eenmalig doen. Maar dat dat zovaak gebeurd dat dat samen alsnog een overdosis geeft.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef maffemuts het volgende:
[..]
(TS succes overigens met je afstudeerproject natuurlijk, val alleen geheel buiten je doelgroep)
quote:
quote:
Jongens, ontzettend bedankt voor de moeitequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |