abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113679609
Hallo Allemaal,

Ik ben hard op zoek naar mensen die mij willen helpen, ik ben bezig met mijn afstudeerscriptie en daarbij hoort een fantastische enquete: www.degrotevrijwilligersenquete.tk
Degene die hem maakt, maakt ook nog kans op een leuk pakketje!
En natuurlijk ben je een reddende engel, staat altijd leuk op je cv! ;)

Groetjes,
Suenapilota
the mind is a dangerous place to visit without an invitation
pi_113679654
Eens kijken.. OP is wel leuk, jammer dat er geen beschrijving staat over wat je wilt onderzoeken, hoe lang de vragenlijst duurt en waar hij over gaat.

heb je ook een doelgroep?
Zijn er mensen die niet mogen doen (valt onder doelgroep)?

En het subforum is ook niet echt bijzonder goed gekozen :D
pi_113679744
quote:
Beste lezer,

Graag wil ik u uitnodigen deel te nemen aan mijn onderzoek. Mijn naam is " TS " en voor mijn afstudeeronderzoek van de TIO probeer ik te achterhalen op welke criteria mogelijke vrijwilligers een organisatie selecteren. Dit onderzoek is specifiek gericht op vrijwilligerswerk in het buitenland (ontwikkelingswerk).
De organisatie waar ik dit onderzoek voor uitvoer is de Kwagala Foundation. Zij ondersteunen momenteel 5 projecten in onder andere Thailand, Oeganda en Zanzibar. Zij richten zich specifiek op kinderen met een beperking. In Nederland organiseren zij evenementen en fondsenwerving om deze projecten te kunnen financieren. Hiernaast zenden zij het gehele jaar door vrijwilligers uit naar deze projecten.

Aangezien ieder persoon voor Kwagala een potentiële vrijwilliger is, nodigen wij jong en oud uit om aan dit onderzoek deel te nemen.
Onder de inzendingen verloten we een Kwagala-pakket met oa een mok, kalender en informatie over de stichting.

U kunt geheel anoniem deelnemen aan dit onderzoek en medewerking zal circa 10 minuten tijd vergen. Vul het antwoord in of selecteer het antwoord dat het beste uw antwoord weergeeft.
Heeft u zelf interesse in vrijwilligerswerk of het organiseren van evenementen/fondsenwerving kijk dan op de website: www.kwagala.nl

Alvast bedankt voor uw deelname,

TS.
  maandag 2 juli 2012 @ 17:38:39 #4
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_113679776
quote:
En natuurlijk ben je een reddende engel, staat altijd leuk op je cv!
:?
pi_113681719
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:38 schreef Barbapapamama het volgende:

[..]

:?
worden mensen tegenwoordig niet meer blij van een welgemeend compliment? ik zal er volgende keer 'je figuurlijke cv' van maken
  maandag 2 juli 2012 @ 20:09:36 #6
319025 some1_eddy
╭∩&#95
pi_113686201
Apart hiervoor maak je een (andere) account aan?
Beetje jammer..
pi_113688671
Het onderwerp is leuk, je OP had inderdaad wat meer uitgebreid mogen zijn.

Vooralsnog laat ik hem open maar ik hoop wel dat TS regelmatig langskomt om vragne vna users te beantwoorden. Gebeurt dit niet, dan gaat het topic op slot.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:12:31 #8
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_113710014
Website doet het sowieso niet :{
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_113722095
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:12 schreef destrovel het volgende:
Website doet het sowieso niet :{
Ehh? als ik op de link klik, word ik gewoon naar mijn enquete gelinkt? wat krijg je te zien?
pi_113809710
kom op jongens, ik heb er nog een paar nodig
pi_113838523
voor degenen die problemen hebben met de .tk link:

http://www.thesistools.com/web/?id=279220
pi_113944467
ingevuld en verstuurd
  zondag 8 juli 2012 @ 21:36:52 #13
345491 Zaiks93
Wie klopt daar?
pi_113944574
quote:
3s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:35 schreef suenapilota het volgende:
Hallo Allemaal,

Ik ben hard op zoek naar mensen die mij willen helpen, ik ben bezig met mijn afstudeerscriptie en daarbij hoort een fantastische enquete: www.degrotevrijwilligersenquete.tk
Degene die hem maakt, maakt ook nog kans op een leuk pakketje!
En natuurlijk ben je een reddende engel, staat altijd leuk op je cv! ;)

Groetjes,
Suenapilota
Geen interesse, kappen met dat gespam :{w
pi_113966095
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:36 schreef Zaiks93 het volgende:

[..]

Geen interesse, kappen met dat gespam :{w
het is toch niet dat ik het je constant persoonlijk onder je neus duw? ik hoop gewoon dat ik aan mijn benodigde aantal respondenten kan komen, liefst mensen die het serieus willen invullen en die mij hierdoor willen helpen over een 1,5 maand te kunnen slagen. Forum heet toch niet voor niets fokkers helpen fokkers?
pi_113967196
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:49 schreef suenapilota het volgende:

[..]

het is toch niet dat ik het je constant persoonlijk onder je neus duw? ik hoop gewoon dat ik aan mijn benodigde aantal respondenten kan komen, liefst mensen die het serieus willen invullen en die mij hierdoor willen helpen over een 1,5 maand te kunnen slagen. Forum heet toch niet voor niets fokkers helpen fokkers?
Volgens mij (zo kijk ik er zelf tegenaan in elk geval) hoeft de afzonderlijke enquete poster niet eens aan het spammen te zijn. Wat het hinderlijk maakt is de (relatieve) grote hoeveelheid aan enquetes, afkomstig van mensen die nooit eerder op FOK zaten, mensen afkomstig van maar een paar onderwijsinstellingen (staat FOK daar op een lijst denk ik dan, of misschien wel bij thesistools).
1 enquete (vooral van iemand die het jaar daarvoor bijvoorbeeld in School en Studie, SES, of eerder in puber, PUB, heeft gepost) is leuk, 2 is ook nog leuk, 5 is al richting schoolseizoen loopt ten einde, maar zoveel er nu in Fokkers helpen Fokkers terecht komen is een overdosis.
En krijg je (in elk geval bij mij persoonlijk) de reactie, heb je er weer 1, en is de inhoud al veel minder belangrijk dan het feit dat het de zoveelste enquete is.

Kortom, een enquete 1 keer voorleggen kan als spammen voelen, als anderen dat ook eenmalig doen. Maar dat dat zovaak gebeurd dat dat samen alsnog een overdosis geeft.
  maandag 9 juli 2012 @ 15:25:51 #16
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_113969666
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 14:23 schreef frederik het volgende:

[..]

Volgens mij (zo kijk ik er zelf tegenaan in elk geval) hoeft de afzonderlijke enquete poster niet eens aan het spammen te zijn. Wat het hinderlijk maakt is de (relatieve) grote hoeveelheid aan enquetes, afkomstig van mensen die nooit eerder op FOK zaten, mensen afkomstig van maar een paar onderwijsinstellingen (staat FOK daar op een lijst denk ik dan, of misschien wel bij thesistools).
1 enquete (vooral van iemand die het jaar daarvoor bijvoorbeeld in School en Studie, SES, of eerder in puber, PUB, heeft gepost) is leuk, 2 is ook nog leuk, 5 is al richting schoolseizoen loopt ten einde, maar zoveel er nu in Fokkers helpen Fokkers terecht komen is een overdosis.
En krijg je (in elk geval bij mij persoonlijk) de reactie, heb je er weer 1, en is de inhoud al veel minder belangrijk dan het feit dat het de zoveelste enquete is.

Kortom, een enquete 1 keer voorleggen kan als spammen voelen, als anderen dat ook eenmalig doen. Maar dat dat zovaak gebeurd dat dat samen alsnog een overdosis geeft.
Hier ben ik het compleet mee eens _O_
Ik denk persoonlijk dat Fok er beter een themaforum voor kan maken in bv. SES, mensen die er dan daadwerkelijk in geïnteresseerd zijn om afstuderenden te helpen weten het dan te vinden, mensen die een enquête moeten laten invullen weten waar ze terecht kunnen en het wildgroei zou terug kunnen lopen.

(TS succes overigens met je afstudeerproject natuurlijk, val alleen geheel buiten je doelgroep)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 9 juli 2012 @ 18:27:08 #17
379153 Wynhead
Dwaze Muis
pi_113977412
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef maffemuts het volgende:

[..]

(TS succes overigens met je afstudeerproject natuurlijk, val alleen geheel buiten je doelgroep)
pi_114047855
dankjulliewel tot zover met alle wellwishes! ik heb nog zo'n 190 respondenten nodig,dus het gaat de goede kant op. (het begingetal lag tegen de 400)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 12:09:25 #19
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_114147830
done!! succes met je studie!!
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_114411034
Gelukt!
pi_114414327
Newbies help ik niet met enquetes, Fok'ers wel. Soms.
pi_114436876
ingevuld hoor! succes!
pi_114603978
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 12:09 schreef dolfina-chica het volgende:
done!! succes met je studie!!
quote:
14s.gif Op donderdag 19 juli 2012 13:19 schreef Charloski het volgende:
Gelukt!
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 22:21 schreef goudsbloem het volgende:
ingevuld hoor! succes!
Jongens, ontzettend bedankt voor de moeite :) langzaam maar zeker komt het einde in zicht, nog zon 100 respondenten en het is een legaal onderzoek :)
  dinsdag 24 juli 2012 @ 16:45:02 #24
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_114608277
heb je het al op facebook of ander social media gezet?
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
pi_114609752
Yep, het staat ook op twitter en facebook, de organisatie waar ik het onderzoek voor doe verspreidt het ook actief, de werkkring van zowel mezelf, mn vriend, vader en moeder benaderd, ik heb nog een vriendin die hem rond wil posten, dus ik hoop dat het zo lukt *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')