Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Te lui om iets aan te passen fuck you dont care
Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Ben nou met de 870 en MK3 aan het spelen om daar de laatste attachments mee te unlocken maar wat een bagger zeg![]()
![]()
tell me something i didnt knowquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Apenkoning1 op 02-07-2012 18:33:53 (aids) ]Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Ja godver ik kan dus gwn niet spelen door dat kut internet hierHeb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Doe het gewoon niet Zjozzke scheelt een hoop frustratiesquote:Op maandag 2 juli 2012 17:43 schreef Cliffy het volgende:
Ben nou met de 870 en MK3 aan het spelen om daar de laatste attachments mee te unlocken maar wat een bagger zeg![]()
870 is fijnquote:Op maandag 2 juli 2012 17:43 schreef Cliffy het volgende:
Ben nou met de 870 en MK3 aan het spelen om daar de laatste attachments mee te unlocken maar wat een bagger zeg
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Wie is tornmachina?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Zelfde.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:09 schreef Apenkoning1 het volgende:
Ja godver ik kan dus gwn niet spelen door dat kut internet hier
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Gister samen met een vriend leuke potjes gespeeld. Ik zat in de Littlebird, hij als passagier met de Javelin. Ik vloog met de zijkant richting de vijandelijke tanks en hij schoot ze neer.
Alleen begin ik steeds meer te merken wat een enorme huilies sommige admins zijn. Ik zat in een potje in een jeep en knalde per ongeluk tegen een boom aan waardoor dat ding in de fik ging. Gelijk een admin door de microfoon: 'suicide with vehicles is forbidden on this server'. En potje daarna kwam hij weer in ons squad en begon hij er weer over.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2012 06:26:12 ]![]()
jep, maar was toen ik rondstreeks half 1 weer begon weer normaal.quote:ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
idem dittoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:21 schreef Sant. het volgende:
Ik heb eigenlijk niks te melden.
Wil gewoon graag laten weten dat ik nog leef.![]()
Die ja.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Eerste paar maanden na release vrij veel mee gespeeld maar zei in partys volgens mij geen woord dus dan verdwijn je vrij snel van m'n friendslistquote:![]()
![]()
Kwam vaak niet eens in de party, bij mij was hij dus ook weer snel van de lijst af.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ik ben gewoon niet zo'n prater tijdens het gamen.Spring meestal gewoon in een server waar iemand uit mijn lijst aan het spelen is.
Premium goedkoop op de kop kunnen tikken en nu maar kijken of ik er weer een beetje in kan komen.
MPC60 nog bedankt voor de vele heli unlocks. Nog nooit zolang in een heli gezeten zonder dat iemand hem de grond in boorde.![]()
![]()
Je mag anders van geluk spreken dat hij hem zelf niet vroegtijdig de grond in boorde.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Geen probleemquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:52 schreef torn_Machina het volgende:
Ik ben gewoon niet zo'n prater tijdens het gamen.Spring meestal gewoon in een server waar iemand uit mijn lijst aan het spelen is.
Premium goedkoop op de kop kunnen tikken en nu maar kijken of ik er weer een beetje in kan komen.
MPC60 nog bedankt voor de vele heli unlocks. Nog nooit zolang in een heli gezeten zonder dat iemand hem de grond in boorde.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef Catkiller het volgende:
Je mag anders van geluk spreken dat hij hem zelf niet vroegtijdig de grond in boorde.
Ik ben er later vanavond weer
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Haha ja, druk met alles. Sowieso heb ik al die nieuwe mappen en premium enzo ook niet, dus geen idee of ik nog met jullie kan gamenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:35 schreef 67Impala het volgende:
Risakotta, waar de neuk ben je op BF3 manJe hebt toch geen andere prioriteiten hea?
Misschien dat ik vanavond kom, maar ik wil eerst The Longest Yard kijken
. Wellicht dat ik daarna wel even kom!
![]()
B2K maps zijn heeeerlijke maps voor tanks en dergelijke. Bijna thermal optics unlocked voor tanks en die LAV gevallen.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ben er wellicht zo wat later nog bij, morgenavond in ieder geval zeker.
Wie o wie wil morgen eventueel op de PS3 co-op doen?![]()
Thermal opticsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
B2K maps zijn heeeerlijke maps voor tanks en dergelijke. Bijna thermal optics unlocked voor tanks en die LAV gevallen.
Flesje bier![]()
http://battlelog.battlefi(...)k3a1/187692004/xbox/
Het is eindelijk gelukt
Wat voelt een M16A3 gebruiken daarna als cheaten zeg... tering![]()
![]()
Nou, nee. Heeft het wapen veel te veel recoil voor naar mijn mening. En ja, je kan dan ook burst fire gebruiken maar dat werkt ook niet fijn. Daar hebben we de KH2002 al voor, niks wat daar tegenop kan met burst fire.
[/quote]![]()
Sks met cobra sight.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Net gemasterd, erg fijn wapen idd. Nu maar de MG36 masterenquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:33 schreef SnuggLe het volgende:
Ik gebruik nu de M60E4 wel veel. Een 'light machine gun'Yeah right! Wat een beest!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Mwah ben ik het niet helemaal mee eens. Voor mid tot long range de AN94 op burst en voor CQ graag de KH2002. Zijn mijn Top 2 wapens en ik moet zeggen de AN94 op burst met foregrip en heavy barrel en je hebt een hele dodelijke combinatie mits je ermee om kan gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:43 schreef Catkiller het volgende:
Nou, nee. Heeft het wapen veel te veel recoil voor naar mijn mening. En ja, je kan dan ook burst fire gebruiken maar dat werkt ook niet fijn. Daar hebben we de KH2002 al voor, niks wat daar tegenop kan met burst fire.![]()
Beste wapen is altijd discutabel, maar onder het beste wapen schaar ik sneller wapens die een laag instapniveau hebben en waar je al na een paar kills weet wat je er mee kan en dat ook makkelijk kan doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:31 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Mwah ben ik het niet helemaal mee eens. Voor mid tot long range de AN94 op burst en voor CQ graag de KH2002. Zijn mijn Top 2 wapens en ik moet zeggen de AN94 op burst met foregrip en heavy barrel en je hebt een hele dodelijke combinatie mits je ermee om kan gaan.
Bij de AN-94 kwam ik soms nog mensen dichtbij tegen en als je wapen dan op automatisch staat dan knal je zelfs van dichtbij nog over en langs iemand wanneer je de trigger indrukt. Met een suppressor werkt het ook voor geen meter en als wapens dat niet kunnen is dat voor mij al een minpunt. En dan blijft er ook wel weinig vuurkracht over.
Wel gemastered trouwens dat wapen maar niet met gemak
[/quote]![]()
AN94 kan je goed hard mee beesten maar dat kan je eigenlijk wel met elke assault rifle, als ik Assault speel is dat meestal op mappen waar het merendeel van de encounters close to mid range is en dan vind ik de M16A3 wel fijner, gecombineerd met Hbar kan je op long range ook nog goed damage doen. Daarnaast is de reload speed ook nog eens supersnel dus daarom is dat imo wel de beste (allround) assault rifle. Als ik Close Quarters mappen zou spelen zou ik denk ik wel de AEK971 pakken vanwege de hoge rate of fire.![]()
Ik doe wel mee coöp, voor als iemand mij heeft gemist, internet lag er hier 3 dagen uit. Ben vanavond weer backquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:44 schreef SnuggLe het volgende:
Ben er wellicht zo wat later nog bij, morgenavond in ieder geval zeker.
Wie o wie wil morgen eventueel op de PS3 co-op doen?![]()
![]()
AEK met laser sight in Close Quarter maps is rampage. M16A3 is de beste gun in de game. De AN94 moet je niet beschouwen als een assault rifle vind ik, assault rifles zijn volgens mij gemaakt voor korte en snelle situaties, terwijl ik de AN94 echt fijn vind om vanaf een afstandje lekker mee te burst firen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:42 schreef Cliffy het volgende:
AN94 kan je goed hard mee beesten maar dat kan je eigenlijk wel met elke assault rifle, als ik Assault speel is dat meestal op mappen waar het merendeel van de encounters close to mid range is en dan vind ik de M16A3 wel fijner, gecombineerd met Hbar kan je op long range ook nog goed damage doen. Daarnaast is de reload speed ook nog eens supersnel dus daarom is dat imo wel de beste (allround) assault rifle. Als ik Close Quarters mappen zou spelen zou ik denk ik wel de AEK971 pakken vanwege de hoge rate of fire.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Fantastisch ding man..quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:07 schreef 67Impala het volgende:
Ik kan dus echt niet met de M16A3 overweg.. Heb nu met moeite 350 kills..![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:07 schreef 67Impala het volgende:
Ik kan dus echt niet met de M16A3 overweg.. Heb nu met moeite 350 kills..ik heb nu totaal 82 uur gespeeld en heb pas 897 kills
_!
![]()
Totaal of met dat wapenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ik heb nu totaal 82 uur gespeeld en heb pas 897 kills
_!
ik zit nog net onder de 300 uur en heb ergens begin 20K kills
![]()
Totaalquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Totaal of met dat wapenik zit nog net onder de 300 uur en heb ergens begin 20K kills
![]()
![]()
![]()
Whut? Wat doe jij tijdens de rondjes dan? Ik zit op 170 uur en heb al 11kquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
_!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Blijkbaar doe ik weinigquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Whut? Wat doe jij tijdens de rondjes dan? Ik zit op 170 uur en heb al 11kGa meer dood dan dat ik er afmaak
![]()
![]()
Zie dit nu pasquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:24 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
Ik doe wel mee coöp, voor als iemand mij heeft gemist, internet lag er hier 3 dagen uit. Ben vanavond weer back![]()
![]()
Die M60E4 is erg lekker met ik zeggen bij Deathmatch.
De P90 vind ik gewoon erg lekker; simpel, niet te moeilijk.
SKS is ook prima af en toe, nezoals de Javelin.
Maar de P90 gebruik ik toch het meeste.
De AN96 heb ik nog nooit gebruikt.![]()
Join the club, 132 uur en 54 minuten hier en 2901 killsquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
_!
![]()
![]()
Kende hem al inderdaad. Ik ben op AmazingFilms247, AmazingLife247 geabboneerdquote:![]()
![]()
Als je premium hebt he, moet je daarna alsnog die expansion packs downloaden of gebeurt dat automatisch?![]()
Zelf downloadenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je premium hebt he, moet je daarna alsnog die expansion packs downloaden of gebeurt dat automatisch?![]()
Dat zou moeten via de ingame store. Bij close quarters hoefde dat niet en werd het automatisch unlocked.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oke, want heb Premium en bij expansion packs is Karkland groen (in de ingame store) en Close Quarters is blauwquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat zou moeten via de ingame store. Bij close quarters hoefde dat niet en werd het automatisch unlocked.![]()
Gisteren toch nog maar even gespeeld.
Zonder headset met Shakin in de chopper. Het hele potje twee keer gecrashed volgens mij, waarvan 1 een "Bad Luck", dar krijg ik zo de schurft van.. Knalt in een open ruimte ineens je chopper uit elkaar..![]()
Gister bij een vriend van me de hele avond CQ gespeeld en ik moet zeggen dat het ontzettend bevalt. ( heb CQ zelf thuis nog niet gekocht ). Snelle actie, toffe nieuw guns en leuke game modes. Na CQ weer een aantal oude maps gespeeld en dat was geen flikker aan, alleen maar spawntrappen en amper actie.. Ik ga dus direct CQ aanschaffen![]()
![]()
Alleen het C4 kick gehalte is vrij hoog bij CQ.., maar inderdaad er zijn nog maar weinig echt goede conquest games waar het tot de laatste ticket spannend is.![]()
Net 2 uur gespeeld samen met een vriend en gewoon niet 1 leuk potje gehad.
Kwam op een gegeven moment een CQ server in. Maak 1 kill met de M16 en meteen zwart beeld: Kicked by an admin. Dat ventje kon het blijkbaar niet hebben dat hij werd neergeschoten.
Andere server die ik tegenkwam (maar die ik niet joinde), had in de serverregels staan dat de helikopter voor hem alleen was. Ja, serieus.
Wat een enorme droeftoeters zijn veel admins toch. Ze hadden mensen nooit eigen servers moeten geven.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2012 13:23:51 ]![]()
Je komt soms echt de raarste regels tegen, officieel mogen dat soort dingen eigenlijk helemaal niet..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:22 schreef Gewas het volgende:
Net 2 uur gespeeld samen met een vriend en gewoon niet 1 leuk potje gehad.
Kwam op een gegeven moment een CQ server in. Maak 1 kill met de M16 en meteen zwart beeld: Kicked by an admin. Dat ventje kon het blijkbaar niet hebben dat hij werd neergeschoten.
Andere server die ik tegenkwam (maar die ik niet joinde), had in de serverregels staan dat de helikopter voor hem alleen was. Ja, serieus.
Wat een enorme droeftoeters zijn veel admins toch. Ze hadden mensen nooit eigen servers moeten geven.
Laatst zaten we met een party in een server, in het andere team zaten 4 lui van de clan waar de servers dus van was, we waren echt hard aan het winnen toen opeens ons hele team de server uit geschopt word..![]()
![]()
Het mooie was dat het een "no rules" server wasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:26 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Je komt soms echt de raarste regels tegen, officieel mogen dat soort dingen eigenlijk helemaal niet..
Laatst zaten we met een party in een server, in het andere team zaten 4 lui van de clan waar de servers dus van was, we waren echt hard aan het winnen toen opeens ons hele team de server uit geschopt word..
Dit kreeg ik nog van de adminquote:JEDI WAR DUDE schreef:
fuck u![]()
Na die gezellige potjes van vandaag ben ik maar Counter Strike Source gaan spelen. Zo relaxt, richten met een muis...Wat een ubergame.
Jaja, kon geen recent CSS topic vinden...![]()
Weer zo'n droeftoeter gevonden die boven op de map loopt op Metro en zo z'n kills moet maken, fotootje van weten te maken, wil ik zo'n cheat report opsturen, werkt die meuk weer niet![]()
![]()
Gisteren deed ik 300 tickets TDM op Metro, het stond 180-24, en de admin zat in het team van 24 kills, en hij had zelf 1 kill en 19 dood. Ik had 34 kills en 14 dood, werden ik en mijn team gewoon uit de server gekicked en gebanned.Ik heb echt op 10+ servers al een ban, en zo goed ben ik niet eens
Wat? Bovenop de map?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:50 schreef Cliffy het volgende:
Weer zo'n droeftoeter gevonden die boven op de map loopt op Metro en zo z'n kills moet maken, fotootje van weten te maken, wil ik zo'n cheat report opsturen, werkt die meuk weer niet![]()
![]()
^Samequote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gisteren deed ik 300 tickets TDM op Metro, het stond 180-24, en de admin zat in het team van 24 kills, en hij had zelf 1 kill en 19 dood. Ik had 34 kills en 14 dood, werden ik en mijn team gewoon uit de server gekicked en gebanned.Ik heb echt op 10+ servers al een ban, en zo goed ben ik niet eens
Jup, en dan boven de trap bij B kan je door het plafond schieten en zo dus kills maken terwijl niemand je kan zien..quote:![]()
![]()
Bizarre bug zeg.
Overigens zeggen kills in uren geen drol. Deze week vaak TDM Noshar Canals gespeeld om te heerschen met mijn M60E4 / holo / bipod / extended mag: dan is het easy om een goed aantal kills binnen weinig tijd te maken & een goede k/d te krijgen. Wat ik andersnooit had. Dus ligt eraan wat je speelt![]()
Oh crap, Als ik een jet of chopper had opgeblazen had ik nu 99 service stars gehad, met waarschijnlijk die bug, waardoor ik geen 100 service star dog tag had kunnen unlocken.quote:Air Jet Fighter
99. Service star - 470 Score left![]()
Ik lees steeds vaker over problemen met kinderachtige admins. Lijkt wel alsof dit spel zulke figuren aantrekt, heel vreemd. In andere shooters die ik heb gespeeld had je dit soort problemen bijna niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ben even helemaal Battlefield 3 moe.![]()
Misschien omdat je bij andere games geen admins hebt? Ik blijf erbij dat je je waarschijnlijk als een mongool gedraagt als je bij meer dan 10 servers een ban hebt. Verder is dit echt een jank topic geworden. Grow the fuck up.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 07:34 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik lees steeds vaker over problemen met kinderachtige admins. Lijkt wel alsof dit spel zulke figuren aantrekt, heel vreemd. In andere shooters die ik heb gespeeld had je dit soort problemen bijna niet.
Ben even helemaal Battlefield 3 moe.
Ik ben zelf ook admin op een server en als je alleen maar kill kan krijgen door in hetzelfde hoekje te zitten dan kick ik je, ook als je toevallig in de chopper spawned als ik wil vliegen. Problem? Huur je eigen server maar, kan je ook lekker mensen kicken.
[ Bericht 6% gewijzigd door MPC60 op 07-07-2012 12:31:39 ]Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Haha.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Misschien omdat je bij andere games geen admins hebt? Ik blijf erbij dat je je waarschijnlijk als een mongool gedraagt als je bij meer dan 10 servers een ban hebt. Verder is dit echt een jank topic geworden. Grow the fuck up.
Ik ben zelf ook admin op een server en als je alleen maar kill kan krijgen door in hetzelfde hoekje te zitten dan kick ik je, ook als je toevallig in de chopper spawned als ik wil vliegen. Problem? Huur je eigen server maar, kan je ook lekker mensen kicken.
Oh en ik voel geen enkele behoefte om admin te zijn en mensen uit een server te kicken.![]()
Lekker kortzichtig ben jij zeg. Dus ik ben een mogool omdat ik de admin kill en hij kan dat niet hebben, dus besluit die mij maar te bannen van zijn server?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Misschien omdat je bij andere games geen admins hebt? Ik blijf erbij dat je je waarschijnlijk als een mongool gedraagt als je bij meer dan 10 servers een ban hebt. Verder is dit echt een jank topic geworden. Grow the fuck up.
Ik ben zelf ook admin op een server en als je alleen maar kill kan krijgen door in hetzelfde hoekje te zitten dan kick ik je, ook als je toevallig in de chopper spawned als ik wil vliegen. Problem? Huur je eigen server maar, kan je ook lekker mensen kicken.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Haha echt he?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:03 schreef Gewas het volgende:
[..]
Haha.
Oh en ik voel geen enkele behoefte om admin te zijn en mensen uit een server te kicken.Veel triester dan dat kan het echt niet worden..
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook admin op een server en als je alleen maar kill kan krijgen door in hetzelfde hoekje te zitten dan kick ik je, ook als je toevallig in de chopper spawned als ik wil vliegen. Problem? Huur je eigen server maar, kan je ook lekker mensen kicken.![]()
![]()
Daarom ben ik geen admin of dictator, ik kan niet met macht om gaan.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook admin op een server en als je alleen maar kill kan krijgen door in hetzelfde hoekje te zitten dan kick ik je, ook als je toevallig in de chopper spawned als ik wil vliegen. Problem? Huur je eigen server maar, kan je ook lekker mensen kicken._______________________________________!!!
Flesje bier![]()
https://help.ea.com/article/bf3-rules-of-conduct
If you are an administrator of a ranked Battlefield 3 server (referred to below as a "Server Administrator"), you must also comply with the EA Online Terms and Conditions.
Server Administrators are in violation of the EA Online Terms and Conditions if they enforce server rules on ranked servers that prohibit or severely limit players from using any roles, kits, weapons, vehicles, or other features of the game while playing on their server.
Examples of such rules that would violate the EA Online Terms and Conditions include:
Running knife / pistol-only servers
Preventing players from using certain weapons or items (such as flash bangs or C4) or enforcing a "pistol only" or "knife only" server rule
Server Administrators may implement and enforce rules that result in minor changes to gameplay behavior or styles as long as these are clearly stated before a player starts playing on a server. These rules typically introduce minor or limited restrictions on how a certain aspect of the game can be used, but do not create or promote an environment that would allow abuse of the scoring/award system.
Examples of such rules that are acceptable are:
Disallowing repeated main base camping/attacking of bases that cannot be captured.
Limiting the use of mortars to a particular region of the map.
Server Administrators will also violate the EA Online Terms and Conditions if theyuse offensive server names, server art or clan tags; or (ii) encourage other players to violate the EA Online Terms and Conditions while in game.
Kan je gebanned voor worden als iemand je report
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"![]()
Ah, zo zie je maar.
Ik weet nog wel dat in Battlefield 2 constant servers uit de lucht werden gehaald of stats werden gereset als de admin bepaalde wapens verbood, of als het een 'knife only' server was.
Het spel is zoals het is, niet gaan zeuren als iemand een bepaald wapen gebruikt.![]()
Dit vind ik niet helemaal waar.. Als ik een middagje ga spelen in custom servers, gegarandeerd dat ik een aantal keer gekickt wordt omdat ik bovenaan sta of gewoon een periode van de game goed bezig ben. Mja niet dat ik daar wakker van lig, het is alleen vervelend als je net lekker bezig bent en ineens bam kick of ban.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Misschien huur ik wel een server waar niet gekicked gaat worden![]()
![]()
Op de TBS server zeker? Daar ben ik ook eens van gekicked omdat ik een van de admins te vaak doodschoot.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Prima dat je duidelijke regels wil handhaven, maar ga geen mensen kicken of bannen terwijl ze de regels volgen en het spel normaal spelen.![]()
Dat, het barst van de idiote admins.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Op de TBS server zeker? Daar ben ik ook eens van gekicked omdat ik een van de admins te vaak doodschoot.
Prima dat je duidelijke regels wil handhaven, maar ga geen mensen kicken of bannen terwijl ze de regels volgen en het spel normaal spelen.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Die nieuwe maps worden niet zo vaak gespeeld als je denkt. Ik denk vooral omdat je ze moeilijk bij de andere maps in de rotatie kan doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:13 schreef Leonos het volgende:
Iemand zin om nu op de PS3 te spelen? Heb alleen geen premium![]()
Ik werd daar gekickt omdat ik uit een jet sprong die nog 15% hadquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Op de TBS server zeker? Daar ben ik ook eens van gekicked omdat ik een van de admins te vaak doodschoot.
Prima dat je duidelijke regels wil handhaven, maar ga geen mensen kicken of bannen terwijl ze de regels volgen en het spel normaal spelen.reden: ''Ramming''
Zodra ik een server heb bezocht waar ik uitgetrapt word kom ik daar niet meer terug!
Narf!![]()
Vanochtend weer een leuk potje Strike at Karkand gespeeld. Ben er achter gekomen wat een enorm fijn wapen de M16 eigenlijk is. Iron sights en foregrip gebruikt ik nu, moet de rest nog unlocken.
Valt het jullie ook op dat er bijna geen volle servers te vinden zijn die Strike at Karkand draaien? Vind ik wel vreemd, in BF2 was dit de populairste map en nu je in BF3 de meeste huizen in kan en alles kapot kan schieten is het nog vetter...![]()
Zoek je wel op conquest assault ipv conquest?
[ Bericht 93% gewijzigd door KoningStoma op 08-07-2012 14:45:22 ]![]()
Wacht maar tot je de heavy barrel en rds hebtquote:Op zondag 8 juli 2012 13:51 schreef Gewas het volgende:
Vanochtend weer een leuk potje Strike at Karkand gespeeld. Ben er achter gekomen wat een enorm fijn wapen de M16 eigenlijk is. Iron sights en foregrip gebruikt ik nu, moet de rest nog unlocken.
Valt het jullie ook op dat er bijna geen volle servers te vinden zijn die Strike at Karkand draaien? Vind ik wel vreemd, in BF2 was dit de populairste map en nu je in BF3 de meeste huizen in kan en alles kapot kan schieten is het nog vetter...![]()
Yep, net geprobeerd. 2 Servers gevonden waar mensen in zaten... Kan ook zijn dat er nog meer waren maar dat die vol waren.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:55 schreef KoningStoma het volgende:
Zoek je wel op conquest assault ipv conquest?
Of doe ik iets verkeerd?![]()
![]()
Sickert![]()
Verder lekker blijven janken over admins terwijl jezelf te cheap bent om er 1 te huren, ik speel dit spel +- 3uur per week en dan zal ik lekker doen waar ik zelf zin heb.
Stoma heb jij eigenlijk wel een leven? Volgens mij zit jij constant met een fore ever alone gezicht in je cockpit.
quote:Op zondag 8 juli 2012 16:11 schreef MPC60 het volgende:
Sickert![]()
Verder lekker blijven janken over admins terwijl jezelf te cheap bent om er 1 te huren, ik speel dit spel +- 3uur per week en dan zal ik lekker doen waar ik zelf zin heb.
Stoma heb jij eigenlijk wel een leven? Volgens mij zit jij constant met een fore ever alone gezicht in je cockpit.![]()
![]()
![]()
![]()
Speel weinig en nu ook een weekje helemaal niet maar als ik dan wat gameplay bekijk dan heb ik wel zin om te spelen
[/quote]![]()
Nee, ik heb geen leven, maar ik denk niet dat jij met je 630 uur recht van spreken hebt.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:11 schreef MPC60 het volgende:
Sickert![]()
Stoma heb jij eigenlijk wel een leven? Volgens mij zit jij constant met een fore ever alone gezicht in je cockpit.
Tevens huur ik regelmatig een server, waar alleen maar mensen gekicked worden als ze de regels breken. Niet omdat ze de admin 3 keer killen met een rpg, of met een "normaal" wapen.![]()
Iets met 12 jarige kinderen die servers huren how sad
Zolang ik er een beetje omheen kan zoeken doen de kinders maar wat ze zelf willen :yNarf!![]()
Hoe weet ik of ik CQ heb gedownload? Want heb Premium, alleen als ik bij de shop kijk in BF3 is CQ blauw en Karkland en Premium groen. Als ik CQ wil downloaden dan geeft ie aan dat het 1200 punten kost![]()
![]()
Probeer een CQ server te joinen?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoe weet ik of ik CQ heb gedownload? Want heb Premium, alleen als ik bij de shop kijk in BF3 is CQ blauw en Karkland en Premium groen. Als ik CQ wil downloaden dan geeft ie aan dat het 1200 punten kost![]()
Kijk bij je server browser, als daar de maps bijstaan..quote:Op zondag 8 juli 2012 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
Je kan via de server browser de nieuwe game mode (DOM) aanklikken. Dan zou je een server moeten kunnen joinen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n dag dat echt alles misgaat?
Net meerdere potjes gehad waarbij het me niet lukte om meer dan 1 kill te halen.![]()
Nee, heb ik eigenlijk nooit..quote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef Gewas het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n dag dat echt alles misgaat?![]()
Mwah meer momentjes dat t niet lukt omdat ik met een wapen loop te kutten wat ik nooit gebruik, maar als ik dan dreig een negatieve eindscore te krijgen switch ik gewoon even naar aek 971,m16a3 of m240bquote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef Gewas het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n dag dat echt alles misgaat?Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Wat blijven AT mines toch nare dingen. Heb ze nu een beetje gebruikt voor die nieuwe assignments omdat ik verzameldrang heb en op zich gaat het ook wel maar ze blijven op veel te veel maps op de drukke plekken altijd veel te zichtbaar omdat er helemaal geen cover is. En met wat pech blazen je mentaal gehandicapte teammates ze op voordat er een vijand bij in de buurt kan komen.
Beter hadden ze die dingen zo gemaakt dat je enkel het bovenste deel uit hebt steken maar dat ze nog wel net zo makkelijk te spotten zijn als je op select drukt. Dan heb je tenminste nog een goede kans dat ze op zichtbare plekken toch nog gemist worden. Nu moet iemand wel heel gek zijn wil hij er overheen knallen als ze volop in het zicht liggen.
Mis mijn torch wel veel, even in een tank stappen en jezelf redden als je damage hebt en de enemy dood is is er niet meer bij dan.
[/quote]![]()
Nee joh, je moet gewoon goeie plekjes weten. Schaduwen van bomen, lantarenpalen en gebouwen zijn ideale plekken om ze in te leggen. Gewoon 2 mines zo dicht mogelijk naast elkaar leggen op de plekken waar veel rijdt, maar waar het relatief rustig is. Dus niet pal naast de vlaggen, maar op de meestgebruike wegen ernaartoe.![]()
Schaduwen werken ook wel goed ja maar dat gaat beperkte tijd mee vaak omdat hetgeen wat daar voor zorgt omver gaat. Ach misschien wil ik wel te snel en moet ik gewoon wat meer geduld hebben. Voor iets wat je enkel neer hoeft te leggen wanneer er geen vijanden in de buurt zijn krijg je nog wel flink punten als het wel slaagt.
En als het me niet snel genoeg gaat kan ik altijd nog mijnen achter een tank leggen en een RPG op de voorkant knallen in de hoop dat hij achteruit gaat
[/quote]![]()
Ik heb ook maar ongeveer 500 kills met die dingen. Ze zijn meer bedoeld om de vijand af te leiden en ze ergens weg te houden ipv ze te killen.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:07 schreef Catkiller het volgende:
En als het me niet snel genoeg gaat kan ik altijd nog mijnen achter een tank leggen en een RPG op de voorkant knallen in de hoop dat hij achteruit gaat![]()
![]()
Oh man wat heb ik me weer zin in Battlefield 3. Je kan je soms ook kapot lachen.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Moest erg hard lachen toen ik ineens met Munn1k en R3ns1nk op een hardcore-server zat: sneaky te squadmaat opblazen met C4 op een ammobox, of wachten op de chopper en net als die komt je teammaat die ook staat te wachten headshot geven om hem eerder te hebben. En dan 3 min later een jet in je bakkes gevlogen krijgen van.... Juist, die teammaat.![]()
Als je de AT mines goed gebruikt kan je er aardig wat kills mee maken. Zoals KoningStoma al zei: op de juiste plekken leggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:28 schreef Catkiller het volgende:
Wat blijven AT mines toch nare dingen. Heb ze nu een beetje gebruikt voor die nieuwe assignments omdat ik verzameldrang heb en op zich gaat het ook wel maar ze blijven op veel te veel maps op de drukke plekken altijd veel te zichtbaar omdat er helemaal geen cover is. En met wat pech blazen je mentaal gehandicapte teammates ze op voordat er een vijand bij in de buurt kan komen.
Beter hadden ze die dingen zo gemaakt dat je enkel het bovenste deel uit hebt steken maar dat ze nog wel net zo makkelijk te spotten zijn als je op select drukt. Dan heb je tenminste nog een goede kans dat ze op zichtbare plekken toch nog gemist worden. Nu moet iemand wel heel gek zijn wil hij er overheen knallen als ze volop in het zicht liggen.
Mis mijn torch wel veel, even in een tank stappen en jezelf redden als je damage hebt en de enemy dood is is er niet meer bij dan.
Wat bijvoorbeeld ook goed werkt is om de mijnen in de buurt van een vlag te leggen waar veel 'rotzooi' op de grond ligt, waardoor de mijnen niet zo opvallen. Of als een weg waar veel vijanden overheen rijden een heuvel heeft, zorgen dat je de mijnen er zo achter legt dat ze het niet zien liggen. Of vlak achter een bocht leggen. En gewoon goed kijken op welke wegen de vijanden meestal rijden.![]()
Zijn er weer nieuwe assignments dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 02:28 schreef Catkiller het volgende:
Beter hadden ze die dingen zo gemaakt dat je enkel het bovenste deel uit hebt steken maar dat ze nog wel net zo makkelijk te spotten zijn als je op iselect drukt. Dan heb je tenminste nog een goede kans dat ze op zichtbare plekken toch nog gemist worden. Nu moet iemand wel heel gek zijn wil hij er overheen knallen als ze volop in het zicht liggen.
Of voor welke moet je de mines gebruiken?blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Haha ja ik werd even melig en baldadigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 06:45 schreef SnuggLe het volgende:
Moest erg hard lachen toen ik ineens met Munn1k en R3ns1nk op een hardcore-server zat: sneaky te squadmaat opblazen met C4 op een ammobox, of wachten op de chopper en net als die komt je teammaat die ook staat te wachten headshot geven om hem eerder te hebben. En dan 3 min later een jet in je bakkes gevlogen krijgen van.... Juist, die teammaat.![]()
Mooiste vond ik nog een teamgenoot inzetten als persoonlijke Jihadie quad!![]()
Gisteren kills gemaakt met de Venom op een van die Karkand mappen Gulf of Oman!
Als piloot![]()
Tegenstanders die op het open veld renden, knal! met de chopper er op ingevlogen. vet!
[ Bericht 4% gewijzigd door Sant. op 10-07-2012 10:58:40 ]![]()
Geniaal filmpje!quote:![]()
Zijn wat nieuwe voor wat nutteloze camo op je wapens.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:31 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Zijn er weer nieuwe assignments dan?
Of voor welke moet je de mines gebruiken?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Voor dezelfde wapens ook weer... slim bedacht DICEquote:The new assignments are:
Unlock – F2000 Woodland Oak Camo
Pre-requisite Premium Assignment 1 completed
100 kills with the F2000
50 squad revives
25 kills with the underslung shotgun
Unlock – Pecheneg Tactical Camo
Premium Assignment 2 completed
100 kills with the Pecheng
25 Claymore kills
25 vehicle kills with C4
Unlock – L96 Digital Woodland Camo
Premium Assignment 3 completed
100 kills with the L96
50 squad spot assists with the MAV
350 meter headshot with the L96
Unlock – Scar-H Berkut Camo
Premium Assignment 4 completed
100 kills with the SCAR-H
20 kills with AT mines
5 air vehicles killed with AT launchers (RPG/SMAW/Javelin)
Unlock – Navy Blue Digital Camo for US Soldiers and Woodland Stripe Pattern for RU Soldiers
Pre-requisite F2000 Specialist, Pecheneg Specialist, SCAR-H Specialist and L96 Specialist Assignments completed
500 kills with Assault
400 kills with Support
500 kills with Engineer
300 kills with Recon![]()
![]()
Als jij graag een n00b wil zijn dan moet jij dat weten!quote:![]()
En het staat mij ook tegen dat het weer dezelfde wapens zijn, zeg dan een wapen naar keuze in de betreffende class of doe er 1 van die nieuwste DLC. En zoals altijd is die van de assault weer hartstikke makkelijk. 2 of 3 keer 200% metro spelen met wat tegenstand die goed is en je hebt hem al.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Maar jongens, eerlijk.. Waar hebben we het over? Camo voor je wapen? Het is wel leuke dat je jezelf nu wat persoonlijker kan customizen, maar serieus, Camo voor je wapen?Ik vind het overbodig..
Wat jij zegt inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Maar jongens, eerlijk.. Waar hebben we het over? Camo voor je wapen? Het is wel leuke dat je jezelf nu wat persoonlijker kan customizen, maar serieus, Camo voor je wapen?Ik vind het overbodig..
![]()
Het voegt ook niet veel toe, is gewoon een extraatje voor Premium members. Weer wat dingen te unlocken... Als ik Premium had zou ik waarschijnlijk wel net ff die extra moeite nemen om die dingen te unlocken, ben ook alle wapens aan het masteren etc..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
DICE had dit beter kunnen gebruiken om mensen te stimuleren om wapens te pakken die niet zo vaak gebruikt worden. Beetje variatie erin houden![]()
![]()
Ik kan niet ontkennen dat ik het ook zou unlocken, puur vanwege mijn ''hebben hebben hebben'' verslavingquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:44 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Het voegt ook niet veel toe, is gewoon een extraatje voor Premium members. Weer wat dingen te unlocken... Als ik Premium had zou ik waarschijnlijk wel net ff die extra moeite nemen om die dingen te unlocken, ben ook alle wapens aan het masteren etc..
DICE had dit beter kunnen gebruiken om mensen te stimuleren om wapens te pakken die niet zo vaak gebruikt worden. Beetje variatie erin houdenMaar ik overweeg op dit moment om Premium pas te kopen na de release van Armored Kill, aangezien mijn headset ook binnenkort aan vervanging toe is.
Pff na een lange tijd ga ik dit spel weer spelen.
De eerste dingen die me opvallen, het aimen naar de vijand lukt maar steeds niet goed.
Ik heb echt veel van die momenten dat ik achter iemand loop en vrij kan schieten, maar heel vaak schiet ik dan en draait die gene zich om en knalt hij mij kapot...
Welk wapen raden jullie mij aan?
Is er nog veel veranderd sinds het net uitkomen van dit spel en nu?![]()
![]()
! Ultieme faler net gezien! De hele tijd bij de tegenpartij spelen en ownen in een jet.. alsnog verliezen en dan snel switchen...
Geweldige teamplayer
Narf!![]()
Ik switchte aan het begin van de ronde om in een flanker te kunnen. Of ik dan win of verlies interesseert me geen fuck. Ik werd gevraagd om terug te switchen, maarja, als je niet in de party durft weet je dat niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:32 schreef Sickert het volgende:
! Ultieme faler net gezien! De hele tijd bij de tegenpartij spelen en ownen in een jet.. alsnog verliezen en dan snel switchen...
Geweldige teamplayer![]()
Gelijk heb je, fuck die F-35.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Jij switchte toch ook naar het winnende team... droeftoeterquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:32 schreef Sickert het volgende:
![]()
Ik werd geswitched? Verder is het heel sneu zoals de meeste hier spelen en met elkaar omgaan op Xlive.
Ik zit dan ook niet graag in Party's met al dat gekaaanker etc
Narf!![]()
Leg eens uit wat er sneu is aan hoe "we" spelen dan. En met elkaar omgaan op live weet je volgens mij bij ons allemaal maar bar weinig van aangezien ik je nog nooit in een party heb gezien. Niet bij iedereen die op de TBS server zitten en niet bij de mensen uit de MW2SC, al kom ik daar ook bijna nooit.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Jij verneukte mijn Viper echt hard. Flares mag je opzich wel gebruiken als je ze hebt. Ben daarna ook meteen iets anders gaan doenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:32 schreef Sickert het volgende:
Wij weten wel hoe we met de viper batta geven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij verneukte mijn Viper echt hard. Flares mag je opzich wel gebruiken als je ze hebt. Ben daarna ook meteen iets anders gaan doen![]()
Oh shit toen gingen we echt hard. Gewoon 18-0 en 8-0 staanquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wij weten wel hoe we met de viper batta geven.![]()
Als die pauper zemmels op de grond niet zo hard waren gegaan en het potje een half uur duurde ofzo hadden we 80-0 gestaan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh shit toen gingen we echt hard. Gewoon 18-0 en 8-0 staan![]()
![]()
Sowieso jammer dat we alle vlaggen hadden voor de laatste 150 tickets anders had ik een M.O.A.B allesquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als die pauper zemmels op de grond niet zo hard waren gegaan en het potje een half uur duurde ofzo hadden we 80-0 gestaan.![]()
Ik kan met medic nu de f2000 unlocken.. Aanrader?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:16 schreef zerokil het volgende:
Pff na een lange tijd ga ik dit spel weer spelen.
De eerste dingen die me opvallen, het aimen naar de vijand lukt maar steeds niet goed.
Ik heb echt veel van die momenten dat ik achter iemand loop en vrij kan schieten, maar heel vaak schiet ik dan en draait die gene zich om en knalt hij mij kapot...
Welk wapen raden jullie mij aan?
Is er nog veel veranderd sinds het net uitkomen van dit spel en nu?![]()
Ik kan de F2000 wel waarderen maar als je iets makkelijks zoekt dan kan je het beste voor een AEK-971 of een M16A3 gaan geloof ik.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Jezus haal jij even een ouwe koe uit de sloot.quote:Op woensdag 11 juli 2012 03:50 schreef KoningStoma het volgende:
Zag dit spel er niet veel beter uit zonder die blauwe tint?
Zou ook leuker zijn als mn console niet vasthing. Godver net zo'n goed potje en BAM .. weg potje.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Je bent echt een triest ventje, meer worden ga ik er niet aan vuil maken. Met je blauwe tintjequote:Op woensdag 11 juli 2012 08:03 schreef KoningStoma het volgende:
Was dit spel niet veel leuker toen je nog niet gekicked werd door zielige admins?daar zeken we tijdens de beta (let op dat is dus na de alpha) al over. Die blauwe tint zit trouwens alleen in metro dus zo te lezen kom je je cockpit nog wel eens uit.
Ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:03 schreef KoningStoma het volgende:
Was dit spel niet veel leuker toen je nog niet gekicked werd door zielige admins?
En toen was de quick match optie tenminste ook nog bruikbaarblablablablablablablablablablablablablabla![]()
Wat een gezeur allemaal hier. Leven en laten leven. En niet teveel zeuren. Op elkaar, op admins (ja, dat is shit dat weten we nu), op welk wapen je gebruikt. Gewoon lekker spelen en je eigen ding doen. Goddamn, het is maar een spelletje.![]()
![]()
![]()
Waren jullie trouwens niet die gasten die jullie server dice moesten noemen omdat er anders niemand in kwam?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ok man peace en love enzoquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:55 schreef SnuggLe het volgende:
Wat een gezeur allemaal hier. Leven en laten leven. En niet teveel zeuren. Op elkaar, op admins (ja, dat is shit dat weten we nu), op welk wapen je gebruikt. Gewoon lekker spelen en je eigen ding doen. Goddamn, het is maar een spelletje.
Jij komt ook recht streeks van de kneuzenkermis af is het niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:56 schreef MPC60 het volgende:
Waren jullie trouwens niet die gasten die jullie server dice moesten noemen omdat er anders niemand in kwam?![]()
ACW-Rquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:23 schreef zerokil het volgende:
Ik zoek een wapen met lage recoil welke raden jullie aan?
Scar-L
Wel alleen te krijgen met Premium volgens mij...![]()
UnlocksDat heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als jij graag een n00b wil zijn dan moet jij dat weten!![]()
Ik game gewoon om een beetje lol te maken en het interesseert me echt geen ene fuck welke camo ik op mijn gun heb. Voor mijn part is mijn pak roze en mijn gun geel.
Who gives a fuck..
Ieder zijn ding noemen ze dat. Ik geil er gewoon niet op.![]()
Welke kit? M16A3 en de M4A1 zijn bijna recoil loosquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:23 schreef zerokil het volgende:
Ik zoek een wapen met lage recoil welke raden jullie aan?![]()
RPGquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:23 schreef zerokil het volgende:
Ik zoek een wapen met lage recoil welke raden jullie aan?
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Thanks,
Wat ik wel een beetje zielig vind is dat ze zo'n Premium pakket hebben uitgebracht...
Mij maakt het niet zoveel uit dat ze zo iets uitbrengen zolang de spelers daardoor maar niet een voordeel in-game hebben..![]()
Je hebt geen voordeel. Je krijgt alleen DLC eerder.quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:48 schreef zerokil het volgende:
Thanks,
Wat ik wel een beetje zielig vind is dat ze zo'n Premium pakket hebben uitgebracht...
Mij maakt het niet zoveel uit dat ze zo iets uitbrengen zolang de spelers daardoor maar niet een voordeel in-game hebben..![]()
En dit dan:quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:29 schreef Gewas het volgende:
[..]
ACW-R
Scar-L
Wel alleen te krijgen met Premium volgens mij...![]()
![]()
Net f rush gedaan; heeft de tegenpartij onze eerste set m-coms opgeblazen, ze gingen dus verder naar de volgende set...
Maar ik bleef achter, plaatste een spawnbeacon, en kon dus achter de tegenpartij aansluipenna een aantal geknifed te hebben begon t gezeik per mail "cheater reported"!!! enz
Ik vervolgens maakte hem duidelijk wat ik deed en eindigde met "vuile tering noob"
Dus maw wat een idioten pfffffff
Hopelijk doet ea niks met zulke kut beweringen....![]()
Die krijgen volgens mij honderden van deze berichten van dit soort frusti's.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:25 schreef elvis2010 het volgende:
Net f rush gedaan; heeft de tegenpartij onze eerste set m-coms opgeblazen, ze gingen dus verder naar de volgende set...
Maar ik bleef achter, plaatste een spawnbeacon, en kon dus achter de tegenpartij aansluipenna een aantal geknifed te hebben begon t gezeik per mail "cheater reported"!!! enz
Ik vervolgens maakte hem duidelijk wat ik deed en eindigde met "vuile tering noob"
Dus maw wat een idioten pfffffff
Hopelijk doet ea niks met zulke kut beweringen....ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Dat geloof ik graag, maar ik ga gek worden als ea mijn account reset door zo'n @@¤?&5>#Ą++} frustiquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Die krijgen volgens mij honderden van deze berichten van dit soort frusti's.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 10:44 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je bent echt een triest ventje, meer worden ga ik er niet aan vuil maken. Met je blauwe tintjedaar zeken we tijdens de beta (let op dat is dus na de alpha) al over. Die blauwe tint zit trouwens alleen in metro dus zo te lezen kom je je cockpit nog wel eens uit.
Daar komen de persoonlijke aanvallen.
![]()
K heb de premium versie. Hierbij krijg je toch een extra mes? Wat is het verschil tussen het oude mes? Merk weinig verschil![]()
De naam en de looks. Meer verschil is er niet. Ik heb liever de andere knife, in plaats van dat schilmesje wat je krijgt bij Premium.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:42 schreef stoeltafel het volgende:
K heb de premium versie. Hierbij krijg je toch een extra mes? Wat is het verschil tussen het oude mes? Merk weinig verschil''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Beetje C4en overal, wil die assignment dus ben ook nog wel zo lam als ik bij een vlag ben dat ik C4 tegen een muur of iets plak waar een tank langs komt knallen om te gaan zitten wachten tot hij er naast komt rijden. Net rende ik weg en toen schoot een LAV mij in de rug, zag hem over de C4 gaan en bam, LAV vliegt langs mij in stukjes![]()
Blijft leuk om te spelen, had anders verwacht toen ik de 100 had bereikt. BO bijvoorbeeld heb ik helemaal niet meer aangeraakt toen ik eenmaal klaar was met alles, al waren we toen al een jaar verder en was BF3 er ook al bijna
[/quote]![]()
Join the club, dat heb ik al sinds BF3 uitkwamquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:00 schreef zerokil het volgende:
Heb een beetje ruzie met het aimen van Battlefield 3
Ik ben nog steeds zoekende naar de combinatie gun / attachments met zo min mogelijk recoil en zoveel mogelijk damage.![]()
Cheater, dat kun jij heul niet zien als hij je in je rug schiet!quote:Op donderdag 12 juli 2012 04:05 schreef Catkiller het volgende:
Net rende ik weg en toen schoot een LAV mij in de rug, zag hem over de C4 gaan en bam, LAV vliegt langs mij in stukjes![]()
![]()
![]()
The new assignments will be shown on Battlelog after the next deploy, scheduled for Tuesday I think? Sorry for the delay.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:21 schreef Rensjebree het volgende:
Beetje jammer dat die nieuwe assignments niet op de battellog staan..JA!![]()
Je begint zelf jostiband lid.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]Daar komen de persoonlijke aanvallen.
Op je pikkie getrapt knul?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij komt ook recht streeks van de kneuzenkermis af is het niet?
Als je zo'n enorme schwanz als hem hebt, dan gebeurt dat wel eens ja.quote:Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Wat een huillie huillie hier allemaal zeg..
T is maar een spelletje man..
Voor mijn part zit iemand zijn hele leven in een cockpit, achter een muurtje of op een bergje..
I do not care a single fucking bit..
Wanneer ze mijn gameplezier verneuken zoekt ondergetekende gewoon een andere servert....![]()
Kap nou eens met dat gezeik hier man. Ga het elders uitvechten, nondeju, stelletje onestelde vrouwen.![]()
Een schietende LAV maakt geluid dus die zie je op de minimap staan als iemand hem al niet gespot hadquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:24 schreef Sant. het volgende:
[..]
Cheater, dat kun jij heul niet zien als hij je in je rug schiet!
[/quote]![]()
Ach laat ze lekker! Op de PS3 is het een en al peace love and rock "n roll!quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:58 schreef SnuggLe het volgende:
Kap nou eens met dat gezeik hier man. Ga het elders uitvechten, nondeju, stelletje onestelde vrouwen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:12 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ach laat ze lekker! Op de PS3 is het een en al peace love and rock "n roll!![]()
Weinig gespeeld de laatste tijd, mijn kinderen hebben hun middagslaapje niet meer tegelijk.![]()
En 's avonds ben ik weer wat aan het trainen, dus kom ik er ook niet aan toe.
The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
Afgelopen potje, van een uur lang, heb ik een paar apparte kills gemaakt en ik was ook nog eens aan het cappen.
![]()
Met een straaljager parachutisten uit de lucht knallen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:30 schreef KoningStoma het volgende:
Afgelopen potje, van een uur lang, heb ik een paar apparte kills gemaakt en ik was ook nog eens aan het cappen.![]()
![]()
NETJES!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:30 schreef KoningStoma het volgende:
Afgelopen potje, van een uur lang, heb ik een paar apparte kills gemaakt en ik was ook nog eens aan het cappen.JA!![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:36 schreef SnuggLe het volgende:
Ik heb het gevoel dat het op de PS3, althans in dit topic, wat relaxter / hogere leeftijd is idd.![]()
![]()
Kheb nog nooit gebitch op elkaar gehoord op de ps3 ofzo?Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Mwweeaaaaauuuwwwquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:40 schreef Gewas het volgende:
[..]
Met een straaljager parachutisten uit de lucht knallen.![]()
![]()
Wil het weer eens gaan spelen maar wat is er eigenlijk veranderd dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:03 schreef KoningStoma het volgende:
Was dit spel niet veel leuker toen je nog niet gekicked werd door zielige admins?
Ben in januari gestopt volgens mij.![]()
Nice onequote:Op donderdag 12 juli 2012 16:30 schreef KoningStoma het volgende:
Afgelopen potje, van een uur lang, heb ik een paar apparte kills gemaakt en ik was ook nog eens aan het cappen.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Suppression is weer veranderd, enkele wapens hebben een buff of nerf gehad. Niet veel bijzonders eigenlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2012 04:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wil het weer eens gaan spelen maar wat is er eigenlijk veranderd dan?
Ben in januari gestopt volgens mij.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:10 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Wat doe je????? (houdt zijn mond verder..)Tsja, helaas. Al me vrienden hebben een Xbox en ik vind het wel leuk om met hen te spelenquote:![]()
![]()
Is het dan niet beter om hen te laten switchen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:36 schreef Quantic het volgende:
[..]
[..]
Tsja, helaas. Al me vrienden hebben een Xbox en ik vind het wel leuk om met hen te spelen![]()
![]()
De beste/leukste mensen van dit topic spelen ook op xbox!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:36 schreef Quantic het volgende:
[..]
[..]
Tsja, helaas. Al me vrienden hebben een Xbox en ik vind het wel leuk om met hen te spelen
Ik zeg doen!
JA!![]()
Nou nou wat heerst er een topsfeer af en toequote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:07 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
De beste/leukste mensen van dit topic spelen ook op xbox!
Ik zeg doen!
[ afbeelding ]![]()
![]()
We lachen ons altijd kapot. Complete bassie en adriaan afleveringen worden na gespeeldquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:09 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Nou nou wat heerst er een topsfeer af en toe![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We lachen ons altijd kapot. Complete bassie en adriaan afleveringen worden na gespeeld
JA!![]()
Haha ben benieuwd hoe dat er uit zal zienquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We lachen ons altijd kapot. Complete bassie en adriaan afleveringen worden na gespeeldPS3 is ook altijd wel gezellig.. vooral als er baldadig gedaan wordt en er tegenover elkaar gespeeld wordt
![]()
Ach er zitten hier een paar pipos maar daar spelen we dus ook niet mee.. Met Rens in de party zit je altijd goedquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:09 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Nou nou wat heerst er een topsfeer af en toe![]()
![]()
Er is geen feest als Rens niet in de party is geweest!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ach er zitten hier een paar pipos maar daar spelen we dus ook niet mee.. Met Rens in de party zit je altijd goedJA!![]()
PieterAlberts en Mr noobkillerquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ach er zitten hier een paar pipos maar daar spelen we dus ook niet mee.. Met Rens in de party zit je altijd goed![]()
![]()
Die assignments laten ook nog op zich wachten!
http://img411.imageshack.us/img411/5564/49332260.jpg (copy/paste deze link)JA!![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:07 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
De beste/leukste mensen van dit topic spelen ook op xbox!
Ik zeg doen!
[ afbeelding ]Inderdaad
Dit!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:23 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Er is geen feest als Rens niet in de party is geweest!![]()
Zo he 23-2 wat een kd, nee dat moet wel cheaten zijn.
Gister weer lekker een stel mensen gekicked, heerlijk dat admin zijn.
Door een vriend in het andere team te laten gaan en dan die vriend zn enkels repareren.quote:Op zondag 15 juli 2012 10:47 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe kan k de kill met de eod bot makkelijk halen?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Balen manquote:Op zondag 15 juli 2012 21:45 schreef 67Impala het volgende:
Cholera... Net in een hele leuke game, wordt ik er uitgegooid, PlayStation uit..
YLOD
Vandaag ook weer zo'n trieste adminEnkel en alleen omdat ik de helicopter eerder had dan hem werd ik gekilled
, daarna maar even de helicopter meteen uit de lucht geschoten toen ie erin zat en daarna werd ik gebanned met als reden: MIJN HELICOPTER
![]()
![]()
Was het misschien onze MPC60?quote:Op zondag 15 juli 2012 22:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag ook weer zo'n trieste adminEnkel en alleen omdat ik de helicopter eerder had dan hem werd ik gekilled
, daarna maar even de helicopter meteen uit de lucht geschoten toen ie erin zat en daarna werd ik gebanned met als reden: MIJN HELICOPTER
[ Bericht 0% gewijzigd door KoningStoma op 15-07-2012 22:45:17 ]![]()
quote:
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Of een topic voor schijnheilige mensen en een topic voor mensen die wel van een geintje houden.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:41 schreef SnuggLe het volgende:
Of maken we een PS3-topic en een XBOX-topic?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nja in vergelijking heeft hij het nog lang uitgehoudenquote:Had een van de 1e 40GB Phat.
Vanavond een nieuwe slim bestellen![]()
![]()
Een slim, of wacht je op 1 van die nieuwere edities die nog kleiner is dan de slim, met die retro disc loader?quote:Op maandag 16 juli 2012 16:28 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Nja in vergelijking heeft hij het nog lang uitgehoudenHad een van de 1e 40GB Phat.
Vanavond een nieuwe slim bestellen
Nee ik ga niet wachtenquote:Op maandag 16 juli 2012 16:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Een slim, of wacht je op 1 van die nieuwere edities die nog kleiner is dan de slim, met die retro disc loader?Battlefield roept
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2012 16:42 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Nee ik ga niet wachtenBattlefield roept
Die 350m headshot met de l96 gaat me nooit lukken, wat een kutopdracht![]()
Gisteren een uurtje geprobeerd, maar wat een saaie klasse is de sniperklasse...blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Gewoon op Noshar Canals vanaf het schip of vanaf het land naar het schip mannetjes snipen, dan heb je hem zo. Die 100 kills zijn kutter.![]()
Gister nog 2 headshots van 1100m binnen 10 seconde geschoten op die manier.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:50 schreef Beastie_boys het volgende:
Gewoon op Noshar Canals vanaf het schip of vanaf het land naar het schip mannetjes snipen, dan heb je hem zo. Die 100 kills zijn kutter.![]()
Die 100 kills die vind ik dan weer easyquote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:50 schreef Beastie_boys het volgende:
Gewoon op Noshar Canals vanaf het schip of vanaf het land naar het schip mannetjes snipen, dan heb je hem zo. Die 100 kills zijn kutter.
Hardcore server zoeken, red dot of een holo erop en knallen maar
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Het is een subtotaal he. Hij telt alle marksman headshots op. Bij stond hij van de week op 130/350 namelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:34 schreef Schunckelstar het volgende:
Die 350m headshot met de l96 gaat me nooit lukken, wat een kutopdracht![]()
Gisteren een uurtje geprobeerd, maar wat een saaie klasse is de sniperklasse...![]()
Nee dat doet hij niet. Dan had ik hem al lang klaar moet hebben. Die van mij staat op 150 en ik had er gister nog 1 van 135. Hij blijft echter op 150 hangen. Jammer joh!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:13 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Het is een subtotaal he. Hij telt alle marksman headshots op. Bij stond hij van de week op 130/350 namelijk.PSN: R3ns1nk![]()
Moet je maar niet zo veel boosten.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Na 2 weken afwezigheid deze week mijn PS3 nog maar eens aanslingeren voor een paar potjes.
Flesje bier![]()
Ik kan daar geen snars mee, met alleen L96. En je moet eerst wat kills hebebn voor holo / straight pull.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
L96 met holo en straight pull op metro en bazaar![]()
Als ik sniper ben en ik kom een vijand tegen switch ik meestal gelijk naar het pistool. Daar raak ik veel meer mee.![]()
BAM! Dubbel headshot 548 meter met de L96!
1 kogel 2 hoofdschoten!
(met een beetje hulp, paar mattie's van me stonden gezellig op een kraan)
[ Bericht 37% gewijzigd door Rensjebree op 18-07-2012 01:45:20 ]JA!![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 01:19 schreef Rensjebree het volgende:
BAM! Dubbel headshot 548 meter met de L96!
1 kogel 2 hoofdschoten!
(met een beetje hulp, paar mattie's van me stonden gezellig op een kraan)RudeboyD gave a hooah!
Weet iemand waar je premium goedkoop online kan halen? En dan ook nog zonder creditcard?
Wil het toch wel is proberen![]()
![]()
Premium blijft de zelfde prijs.. Je bedoeld vast MS points. Als je met xbox speelt natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:56 schreef Leonos het volgende:
Weet iemand waar je premium goedkoop online kan halen? En dan ook nog zonder creditcard?
Wil het toch wel is proberenJA!![]()
Nah, dacht dat je ook gewoon ergens premium kon bestellen buiten de PS Store om.quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:03 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Premium blijft de zelfde prijs.. Je bedoeld vast MS points.
Gaat trouwens om een Playstation![]()
![]()
Dacht ik al..quote:Op woensdag 18 juli 2012 11:05 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nah, dacht dat je ook gewoon ergens premium kon bestellen buiten de PS Store om.
Gaat trouwens om een Playstation
Ik zou niet weten hoe dat werkt op de ps3!
[ Bericht 3% gewijzigd door Rensjebree op 18-07-2012 11:14:30 ]JA!![]()
Ugh en weer een random kick door een 10 jarige koter die niet tegen zijn verlies kan.
Ze hadden nooit de macht moeten geven om te kicken/bannen.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Soms zijn er winkels die tijdelijk PSN kaarten weg doen met korting. Heb vorig jaar voor ¤25 2 PSN kaarten gekochten met elk ¤20 aan tegoed.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Welke winkels zijn dat?quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Soms zijn er winkels die tijdelijk PSN kaarten weg doen met korting. Heb vorig jaar voor ¤25 2 PSN kaarten gekochten met elk ¤20 aan tegoed.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
http://battlelog.battlefi(...)5590481/2/187692004/quote:Op donderdag 19 juli 2012 00:51 schreef Rensjebree het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)5589247/2/235156283/
0-25 OMG!![]()
![]()
CAMP HOER!quote:Op donderdag 19 juli 2012 01:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
http://battlelog.battlefi(...)5590481/2/187692004/JA!![]()
Wel tof, zou leuk zijn om alles te zien zo
[/quote]![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 03:47 schreef Catkiller het volgende:
Wel tof, zou leuk zijn om alles te zien zo![]()
Jammer dat er maar één of twee maps zijn die 1 op 1 zijn overgenomen van echte locaties.![]()
Is trouwens iemand die, door op het Battlelog forum te trollen of te vaak te vloeken, of door de naam van die pipo te noemen in zijn post, zijn account van lvl 100 colonel en zijn premium is afgenomenEn ook gewoon weer begonnen onder een andere naam en gewoon die dingen postenquote:Hello,
Your Electronic Arts account has been permanently terminated from the Electronics Arts Online service for violating the terms of services. The account will no longer be accessible in any way, and all property, items, and characters associated currently are or will soon be deleted.
Account Violations
Termination – Critical – Offense –
User nicolaischwartz ACTION for using the following language on the GAME forums. – User stated, “THIS IS FUCKIN BULLSHIT! I FINALLY MADE IT INTO A SERVER, ONLY TO FIND OUT ZH1NT0 IS PLAYING ON SOME RANDOM ASIAN SERVER”, -
Punchline:BACK BITCHEEEEEEEEEEEEEEES
As the decision in this matter is final, please note that it is possible that no further correspondence regarding this account will be acknowledged. This action was necessary due to the repeated nature of the offense on the account. We regret having to take this final step, but it is entirely necessary on behalf of protecting the Electronic Arts Online community.
We respectfully ask that you please do not phone or email Electronic Arts regarding this matter from this point forward. We also ask that you understand and respect all the statutes within the Terms of Service, and they still contractually apply to you as per the original agreement, especially the sections regarding terminated members of the service.
Sincerely,
Customer Support
Electronic Arts, Inc.
EA.com Customer Relations
Blijft wel grappig die bende daar als je soms kijkt, een greep uit de topics:
Nerf Rocket Pods
EVERYTHING NEEDS ROCKET PODS
the mortar should be able to fire rocket pods
Bring back vehicle alt weapon, for rocket pods
Why quad bikes should have rocket pods?
Rocket pods bug
Rocket pods should get rocket pods
should rocket pods be a possible spec for tanks?
humvees should get rocket pods
The LSAT should get Rocket Pods
Battlelog needs rocket pods
stationary AA should get rocket pods
Rocket pods
Transport heli should get rocket pods.
rocket pods?
Give the MAV rocket pods
THE MAV NEEDS ROCKET PODS!
[ Bericht 7% gewijzigd door Catkiller op 19-07-2012 04:28:57 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik troll er regelmatig mensen die menen dat jets te zwak zijn.
Er zit ook een kerel bij die vaak topics opent en posts plaatst met geklaag over jets. Elke keer als ik dan op een arrogante manier reageer, dat jets prima zijn, stopt hij gelijk met posten.![]()
Zitten alleen maar zeikerds en trollen in dat forum, en mensen die slap ouwehoeren met elkaar. Maar ook wat nuttige topics zoals 1 die gaat over de mappen op de consoles krijgen zoals ze op de PC ook te spelen zijn met 5 vlaggen. Zou wel tof zijn als dat een optie zou worden.quote:Op donderdag 19 juli 2012 04:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ik troll er regelmatig mensen die menen dat jets te zwak zijn. [ afbeelding ]
Er zit ook een kerel bij die vaak topics opent en posts plaatst met geklaag over jets. Elke keer als ik dan op een arrogante manier reageer, dat jets prima zijn, stopt hij gelijk met posten.
Maar blijkbaar zijn de jets wel zwakker geworden, ik weet niet of je er ook al veel mee bezig was voor die verandering en het hebt gemerkt en of het echt zo erg is dan. Zou mij persoonlijk niks schelen als ik goed was, zolang ik die jets nog steeds maar kapot krijg met of zonder kill en weer wat mensen kan irriteren op de grond.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ja ik was er al die tijd al mee bezig. Ik zag de ps3 mensen een week van tevoren klagen en toen de patch uitkwam op de xbox heb ik met Bassie het een en ander getest. Het kwam erop neer dat het iets langer duurde om een andere jet te killen, maar dat het eigenlijk niets uitmaakte (naar mijn ervaring iig). De guided missile was zelfs sterker gemaakt, maar dat is nu weer teruggedraaid.quote:Op donderdag 19 juli 2012 04:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zitten alleen maar zeikerds en trollen in dat forum, en mensen die slap ouwehoeren met elkaar. Maar ook wat nuttige topics zoals 1 die gaat over de mappen op de consoles krijgen zoals ze op de PC ook te spelen zijn met 5 vlaggen. Zou wel tof zijn als dat een optie zou worden.
Maar blijkbaar zijn de jets wel zwakker geworden, ik weet niet of je er ook al veel mee bezig was voor die verandering en het hebt gemerkt en of het echt zo erg is dan. Zou mij persoonlijk niks schelen als ik goed was, zolang ik die jets nog steeds maar kapot krijg met of zonder kill en weer wat mensen kan irriteren op de grond.
Jets zijn wel wat zwakker, maar ze zijn nog steeds verreweg het sterkste wapen. Ze zijn ook het moeilijkste wapen om iets mee te betekenen voor je team.
Wat ze van mij mogen doen is al die belachelijke bugs eruit poetsen. Vandaag werd ik gekilled door een javelin, zonder ook maar een waarschuwing of indicatie. Ik werd waarschijnlijk al 2 minuten gepaint door een soflam zonder dat ik het wist. Wel weer een killstreak van 30+ verneukt.![]()
Volgens mij maakt het ook weinig uit, bailen hebben mensen toch wel de kans voor als ze het echt willen, je weet vaak al dat je disabled gaat worden door de manier waarop je achtervolger je meteen al raakt.
Die javelin kill heb ik pas ook al gehad zonder waarschuwing, weet niet meer of ik toen in een heli of in een jet zat. Welke het ook was, gelukkig is er nooit een grote streak die ze er mee verneuken
[/quote]![]()
Ja. Ik probeer ze dan altijd in hun reet te schieten, of tegen ze aan te vliegen als ze vanuit hun cockpit naar boven schieten. Dat is pas vernederend.quote:Op donderdag 19 juli 2012 05:13 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij maakt het ook weinig uit, bailen hebben mensen toch wel de kans voor als ze het echt willen, je weet vaak al dat je disabled gaat worden door de manier waarop je achtervolger je meteen al raakt.
Oh, bij mij wel. Mijn hoogste killstreak is nu 58. Een paar weken geleden kreeg ik bad luck toen ik op 57 kills zat. Aan het eind stond ik 92-1quote:Die javelin kill heb ik pas ook al gehad zonder waarschuwing, weet niet meer of ik toen in een heli of in een jet zat. Welke het ook was, gelukkig is er nooit een grote streak die ze er mee verneuken![]()
![]()
Ja. FIFA is ook downquote:Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nog 2 1 uur en 20 minuten zonder bf3
[ Bericht 8% gewijzigd door HL_Dog43 op 19-07-2012 10:44:53 ]ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Servers doen het weer als het goed isOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik mis mordor, dat was tenminste nog ouderwets over bf lullen, dat battlelog is een grote hysterische bende. Mordor veel vrienden gemaakt waar ik nu nog steeds mee speel.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Hmm Armored Kill gameplay stond al online, net gekeken en nu staat het weer op privé.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:38 schreef Catkiller het volgende:
Hmm Armored Kill gameplay stond al online, net gekeken en nu staat het weer op privé.![]()
Die dus ja, ik wist niet meer dat het gamesvillage.it was wat er bij stond.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: