Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Te lui om iets aan te passen fuck you dont care
Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Ben nou met de 870 en MK3 aan het spelen om daar de laatste attachments mee te unlocken maar wat een bagger zeg![]()
![]()
tell me something i didnt knowquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Apenkoning1 op 02-07-2012 18:33:53 (aids) ]Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Ja godver ik kan dus gwn niet spelen door dat kut internet hierHeb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Doe het gewoon niet Zjozzke scheelt een hoop frustratiesquote:Op maandag 2 juli 2012 17:43 schreef Cliffy het volgende:
Ben nou met de 870 en MK3 aan het spelen om daar de laatste attachments mee te unlocken maar wat een bagger zeg![]()
870 is fijnquote:Op maandag 2 juli 2012 17:43 schreef Cliffy het volgende:
Ben nou met de 870 en MK3 aan het spelen om daar de laatste attachments mee te unlocken maar wat een bagger zeg
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Wie is tornmachina?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Zelfde.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:09 schreef Apenkoning1 het volgende:
Ja godver ik kan dus gwn niet spelen door dat kut internet hier
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Gister samen met een vriend leuke potjes gespeeld. Ik zat in de Littlebird, hij als passagier met de Javelin. Ik vloog met de zijkant richting de vijandelijke tanks en hij schoot ze neer.
Alleen begin ik steeds meer te merken wat een enorme huilies sommige admins zijn. Ik zat in een potje in een jeep en knalde per ongeluk tegen een boom aan waardoor dat ding in de fik ging. Gelijk een admin door de microfoon: 'suicide with vehicles is forbidden on this server'. En potje daarna kwam hij weer in ons squad en begon hij er weer over.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2012 06:26:12 ]![]()
jep, maar was toen ik rondstreeks half 1 weer begon weer normaal.quote:ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
idem dittoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:21 schreef Sant. het volgende:
Ik heb eigenlijk niks te melden.
Wil gewoon graag laten weten dat ik nog leef.![]()
Die ja.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Eerste paar maanden na release vrij veel mee gespeeld maar zei in partys volgens mij geen woord dus dan verdwijn je vrij snel van m'n friendslistquote:![]()
![]()
Kwam vaak niet eens in de party, bij mij was hij dus ook weer snel van de lijst af.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ik ben gewoon niet zo'n prater tijdens het gamen.Spring meestal gewoon in een server waar iemand uit mijn lijst aan het spelen is.
Premium goedkoop op de kop kunnen tikken en nu maar kijken of ik er weer een beetje in kan komen.
MPC60 nog bedankt voor de vele heli unlocks. Nog nooit zolang in een heli gezeten zonder dat iemand hem de grond in boorde.![]()
![]()
Je mag anders van geluk spreken dat hij hem zelf niet vroegtijdig de grond in boorde.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Geen probleemquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:52 schreef torn_Machina het volgende:
Ik ben gewoon niet zo'n prater tijdens het gamen.Spring meestal gewoon in een server waar iemand uit mijn lijst aan het spelen is.
Premium goedkoop op de kop kunnen tikken en nu maar kijken of ik er weer een beetje in kan komen.
MPC60 nog bedankt voor de vele heli unlocks. Nog nooit zolang in een heli gezeten zonder dat iemand hem de grond in boorde.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:31 schreef Catkiller het volgende:
Je mag anders van geluk spreken dat hij hem zelf niet vroegtijdig de grond in boorde.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ik ben er later vanavond weer
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Haha ja, druk met alles. Sowieso heb ik al die nieuwe mappen en premium enzo ook niet, dus geen idee of ik nog met jullie kan gamenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:35 schreef 67Impala het volgende:
Risakotta, waar de neuk ben je op BF3 manJe hebt toch geen andere prioriteiten hea?
Misschien dat ik vanavond kom, maar ik wil eerst The Longest Yard kijken
. Wellicht dat ik daarna wel even kom!
![]()
B2K maps zijn heeeerlijke maps voor tanks en dergelijke. Bijna thermal optics unlocked voor tanks en die LAV gevallen.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ben er wellicht zo wat later nog bij, morgenavond in ieder geval zeker.
Wie o wie wil morgen eventueel op de PS3 co-op doen?![]()
Thermal opticsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
B2K maps zijn heeeerlijke maps voor tanks en dergelijke. Bijna thermal optics unlocked voor tanks en die LAV gevallen.
Flesje bier![]()
http://battlelog.battlefi(...)k3a1/187692004/xbox/
Het is eindelijk gelukt
Wat voelt een M16A3 gebruiken daarna als cheaten zeg... tering![]()
![]()
Nou, nee. Heeft het wapen veel te veel recoil voor naar mijn mening. En ja, je kan dan ook burst fire gebruiken maar dat werkt ook niet fijn. Daar hebben we de KH2002 al voor, niks wat daar tegenop kan met burst fire.
[/quote]![]()
Sks met cobra sight.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Net gemasterd, erg fijn wapen idd. Nu maar de MG36 masterenquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:33 schreef SnuggLe het volgende:
Ik gebruik nu de M60E4 wel veel. Een 'light machine gun'Yeah right! Wat een beest!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Mwah ben ik het niet helemaal mee eens. Voor mid tot long range de AN94 op burst en voor CQ graag de KH2002. Zijn mijn Top 2 wapens en ik moet zeggen de AN94 op burst met foregrip en heavy barrel en je hebt een hele dodelijke combinatie mits je ermee om kan gaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:43 schreef Catkiller het volgende:
Nou, nee. Heeft het wapen veel te veel recoil voor naar mijn mening. En ja, je kan dan ook burst fire gebruiken maar dat werkt ook niet fijn. Daar hebben we de KH2002 al voor, niks wat daar tegenop kan met burst fire.![]()
Beste wapen is altijd discutabel, maar onder het beste wapen schaar ik sneller wapens die een laag instapniveau hebben en waar je al na een paar kills weet wat je er mee kan en dat ook makkelijk kan doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:31 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Mwah ben ik het niet helemaal mee eens. Voor mid tot long range de AN94 op burst en voor CQ graag de KH2002. Zijn mijn Top 2 wapens en ik moet zeggen de AN94 op burst met foregrip en heavy barrel en je hebt een hele dodelijke combinatie mits je ermee om kan gaan.
Bij de AN-94 kwam ik soms nog mensen dichtbij tegen en als je wapen dan op automatisch staat dan knal je zelfs van dichtbij nog over en langs iemand wanneer je de trigger indrukt. Met een suppressor werkt het ook voor geen meter en als wapens dat niet kunnen is dat voor mij al een minpunt. En dan blijft er ook wel weinig vuurkracht over.
Wel gemastered trouwens dat wapen maar niet met gemak
[/quote]![]()
AN94 kan je goed hard mee beesten maar dat kan je eigenlijk wel met elke assault rifle, als ik Assault speel is dat meestal op mappen waar het merendeel van de encounters close to mid range is en dan vind ik de M16A3 wel fijner, gecombineerd met Hbar kan je op long range ook nog goed damage doen. Daarnaast is de reload speed ook nog eens supersnel dus daarom is dat imo wel de beste (allround) assault rifle. Als ik Close Quarters mappen zou spelen zou ik denk ik wel de AEK971 pakken vanwege de hoge rate of fire.![]()
Ik doe wel mee coöp, voor als iemand mij heeft gemist, internet lag er hier 3 dagen uit. Ben vanavond weer backquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:44 schreef SnuggLe het volgende:
Ben er wellicht zo wat later nog bij, morgenavond in ieder geval zeker.
Wie o wie wil morgen eventueel op de PS3 co-op doen?![]()
![]()
AEK met laser sight in Close Quarter maps is rampage. M16A3 is de beste gun in de game. De AN94 moet je niet beschouwen als een assault rifle vind ik, assault rifles zijn volgens mij gemaakt voor korte en snelle situaties, terwijl ik de AN94 echt fijn vind om vanaf een afstandje lekker mee te burst firen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:42 schreef Cliffy het volgende:
AN94 kan je goed hard mee beesten maar dat kan je eigenlijk wel met elke assault rifle, als ik Assault speel is dat meestal op mappen waar het merendeel van de encounters close to mid range is en dan vind ik de M16A3 wel fijner, gecombineerd met Hbar kan je op long range ook nog goed damage doen. Daarnaast is de reload speed ook nog eens supersnel dus daarom is dat imo wel de beste (allround) assault rifle. Als ik Close Quarters mappen zou spelen zou ik denk ik wel de AEK971 pakken vanwege de hoge rate of fire.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Fantastisch ding man..quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:07 schreef 67Impala het volgende:
Ik kan dus echt niet met de M16A3 overweg.. Heb nu met moeite 350 kills..![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:07 schreef 67Impala het volgende:
Ik kan dus echt niet met de M16A3 overweg.. Heb nu met moeite 350 kills..ik heb nu totaal 82 uur gespeeld en heb pas 897 kills
_!
![]()
Totaal of met dat wapenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ik heb nu totaal 82 uur gespeeld en heb pas 897 kills
_!
ik zit nog net onder de 300 uur en heb ergens begin 20K kills
![]()
Totaalquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Totaal of met dat wapenik zit nog net onder de 300 uur en heb ergens begin 20K kills
![]()
![]()
![]()
Whut? Wat doe jij tijdens de rondjes dan? Ik zit op 170 uur en heb al 11kquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
_!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Blijkbaar doe ik weinigquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Whut? Wat doe jij tijdens de rondjes dan? Ik zit op 170 uur en heb al 11kGa meer dood dan dat ik er afmaak
![]()
![]()
Zie dit nu pasquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:24 schreef Cremesoep het volgende:
[..]
Ik doe wel mee coöp, voor als iemand mij heeft gemist, internet lag er hier 3 dagen uit. Ben vanavond weer back![]()
![]()
Die M60E4 is erg lekker met ik zeggen bij Deathmatch.
De P90 vind ik gewoon erg lekker; simpel, niet te moeilijk.
SKS is ook prima af en toe, nezoals de Javelin.
Maar de P90 gebruik ik toch het meeste.
De AN96 heb ik nog nooit gebruikt.![]()
Join the club, 132 uur en 54 minuten hier en 2901 killsquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
_!
![]()
![]()
Kende hem al inderdaad. Ik ben op AmazingFilms247, AmazingLife247 geabboneerdquote:![]()
![]()
Als je premium hebt he, moet je daarna alsnog die expansion packs downloaden of gebeurt dat automatisch?![]()
Zelf downloadenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je premium hebt he, moet je daarna alsnog die expansion packs downloaden of gebeurt dat automatisch?![]()
Dat zou moeten via de ingame store. Bij close quarters hoefde dat niet en werd het automatisch unlocked.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oke, want heb Premium en bij expansion packs is Karkland groen (in de ingame store) en Close Quarters is blauwquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat zou moeten via de ingame store. Bij close quarters hoefde dat niet en werd het automatisch unlocked.![]()
Gisteren toch nog maar even gespeeld.
Zonder headset met Shakin in de chopper. Het hele potje twee keer gecrashed volgens mij, waarvan 1 een "Bad Luck", dar krijg ik zo de schurft van.. Knalt in een open ruimte ineens je chopper uit elkaar..![]()
Gister bij een vriend van me de hele avond CQ gespeeld en ik moet zeggen dat het ontzettend bevalt. ( heb CQ zelf thuis nog niet gekocht ). Snelle actie, toffe nieuw guns en leuke game modes. Na CQ weer een aantal oude maps gespeeld en dat was geen flikker aan, alleen maar spawntrappen en amper actie.. Ik ga dus direct CQ aanschaffen![]()
![]()
Alleen het C4 kick gehalte is vrij hoog bij CQ.., maar inderdaad er zijn nog maar weinig echt goede conquest games waar het tot de laatste ticket spannend is.![]()
Net 2 uur gespeeld samen met een vriend en gewoon niet 1 leuk potje gehad.
Kwam op een gegeven moment een CQ server in. Maak 1 kill met de M16 en meteen zwart beeld: Kicked by an admin. Dat ventje kon het blijkbaar niet hebben dat hij werd neergeschoten.
Andere server die ik tegenkwam (maar die ik niet joinde), had in de serverregels staan dat de helikopter voor hem alleen was. Ja, serieus.
Wat een enorme droeftoeters zijn veel admins toch. Ze hadden mensen nooit eigen servers moeten geven.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2012 13:23:51 ]![]()
Je komt soms echt de raarste regels tegen, officieel mogen dat soort dingen eigenlijk helemaal niet..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:22 schreef Gewas het volgende:
Net 2 uur gespeeld samen met een vriend en gewoon niet 1 leuk potje gehad.
Kwam op een gegeven moment een CQ server in. Maak 1 kill met de M16 en meteen zwart beeld: Kicked by an admin. Dat ventje kon het blijkbaar niet hebben dat hij werd neergeschoten.
Andere server die ik tegenkwam (maar die ik niet joinde), had in de serverregels staan dat de helikopter voor hem alleen was. Ja, serieus.
Wat een enorme droeftoeters zijn veel admins toch. Ze hadden mensen nooit eigen servers moeten geven.
Laatst zaten we met een party in een server, in het andere team zaten 4 lui van de clan waar de servers dus van was, we waren echt hard aan het winnen toen opeens ons hele team de server uit geschopt word..![]()
![]()
Het mooie was dat het een "no rules" server wasquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:26 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Je komt soms echt de raarste regels tegen, officieel mogen dat soort dingen eigenlijk helemaal niet..
Laatst zaten we met een party in een server, in het andere team zaten 4 lui van de clan waar de servers dus van was, we waren echt hard aan het winnen toen opeens ons hele team de server uit geschopt word..
Dit kreeg ik nog van de adminquote:JEDI WAR DUDE schreef:
fuck u![]()
Na die gezellige potjes van vandaag ben ik maar Counter Strike Source gaan spelen. Zo relaxt, richten met een muis...Wat een ubergame.
Jaja, kon geen recent CSS topic vinden...![]()
Weer zo'n droeftoeter gevonden die boven op de map loopt op Metro en zo z'n kills moet maken, fotootje van weten te maken, wil ik zo'n cheat report opsturen, werkt die meuk weer niet![]()
![]()
Gisteren deed ik 300 tickets TDM op Metro, het stond 180-24, en de admin zat in het team van 24 kills, en hij had zelf 1 kill en 19 dood. Ik had 34 kills en 14 dood, werden ik en mijn team gewoon uit de server gekicked en gebanned.Ik heb echt op 10+ servers al een ban, en zo goed ben ik niet eens
Wat? Bovenop de map?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:50 schreef Cliffy het volgende:
Weer zo'n droeftoeter gevonden die boven op de map loopt op Metro en zo z'n kills moet maken, fotootje van weten te maken, wil ik zo'n cheat report opsturen, werkt die meuk weer niet![]()
![]()
^Samequote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gisteren deed ik 300 tickets TDM op Metro, het stond 180-24, en de admin zat in het team van 24 kills, en hij had zelf 1 kill en 19 dood. Ik had 34 kills en 14 dood, werden ik en mijn team gewoon uit de server gekicked en gebanned.Ik heb echt op 10+ servers al een ban, en zo goed ben ik niet eens
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Jup, en dan boven de trap bij B kan je door het plafond schieten en zo dus kills maken terwijl niemand je kan zien..quote:![]()
![]()
Bizarre bug zeg.
Overigens zeggen kills in uren geen drol. Deze week vaak TDM Noshar Canals gespeeld om te heerschen met mijn M60E4 / holo / bipod / extended mag: dan is het easy om een goed aantal kills binnen weinig tijd te maken & een goede k/d te krijgen. Wat ik andersnooit had. Dus ligt eraan wat je speelt![]()
Oh crap, Als ik een jet of chopper had opgeblazen had ik nu 99 service stars gehad, met waarschijnlijk die bug, waardoor ik geen 100 service star dog tag had kunnen unlocken.quote:Air Jet Fighter
99. Service star - 470 Score left![]()
Ik lees steeds vaker over problemen met kinderachtige admins. Lijkt wel alsof dit spel zulke figuren aantrekt, heel vreemd. In andere shooters die ik heb gespeeld had je dit soort problemen bijna niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ben even helemaal Battlefield 3 moe.![]()
Misschien omdat je bij andere games geen admins hebt? Ik blijf erbij dat je je waarschijnlijk als een mongool gedraagt als je bij meer dan 10 servers een ban hebt. Verder is dit echt een jank topic geworden. Grow the fuck up.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 07:34 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik lees steeds vaker over problemen met kinderachtige admins. Lijkt wel alsof dit spel zulke figuren aantrekt, heel vreemd. In andere shooters die ik heb gespeeld had je dit soort problemen bijna niet.
Ben even helemaal Battlefield 3 moe.
Ik ben zelf ook admin op een server en als je alleen maar kill kan krijgen door in hetzelfde hoekje te zitten dan kick ik je, ook als je toevallig in de chopper spawned als ik wil vliegen. Problem? Huur je eigen server maar, kan je ook lekker mensen kicken.
[ Bericht 6% gewijzigd door MPC60 op 07-07-2012 12:31:39 ]Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Haha.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Misschien omdat je bij andere games geen admins hebt? Ik blijf erbij dat je je waarschijnlijk als een mongool gedraagt als je bij meer dan 10 servers een ban hebt. Verder is dit echt een jank topic geworden. Grow the fuck up.
Ik ben zelf ook admin op een server en als je alleen maar kill kan krijgen door in hetzelfde hoekje te zitten dan kick ik je, ook als je toevallig in de chopper spawned als ik wil vliegen. Problem? Huur je eigen server maar, kan je ook lekker mensen kicken.
Oh en ik voel geen enkele behoefte om admin te zijn en mensen uit een server te kicken.![]()
Lekker kortzichtig ben jij zeg. Dus ik ben een mogool omdat ik de admin kill en hij kan dat niet hebben, dus besluit die mij maar te bannen van zijn server?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Misschien omdat je bij andere games geen admins hebt? Ik blijf erbij dat je je waarschijnlijk als een mongool gedraagt als je bij meer dan 10 servers een ban hebt. Verder is dit echt een jank topic geworden. Grow the fuck up.
Ik ben zelf ook admin op een server en als je alleen maar kill kan krijgen door in hetzelfde hoekje te zitten dan kick ik je, ook als je toevallig in de chopper spawned als ik wil vliegen. Problem? Huur je eigen server maar, kan je ook lekker mensen kicken.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Haha echt he?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:03 schreef Gewas het volgende:
[..]
Haha.
Oh en ik voel geen enkele behoefte om admin te zijn en mensen uit een server te kicken.Veel triester dan dat kan het echt niet worden..
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook admin op een server en als je alleen maar kill kan krijgen door in hetzelfde hoekje te zitten dan kick ik je, ook als je toevallig in de chopper spawned als ik wil vliegen. Problem? Huur je eigen server maar, kan je ook lekker mensen kicken.![]()
![]()
Daarom ben ik geen admin of dictator, ik kan niet met macht om gaan.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook admin op een server en als je alleen maar kill kan krijgen door in hetzelfde hoekje te zitten dan kick ik je, ook als je toevallig in de chopper spawned als ik wil vliegen. Problem? Huur je eigen server maar, kan je ook lekker mensen kicken._______________________________________!!!
Flesje bier![]()
https://help.ea.com/article/bf3-rules-of-conduct
If you are an administrator of a ranked Battlefield 3 server (referred to below as a "Server Administrator"), you must also comply with the EA Online Terms and Conditions.
Server Administrators are in violation of the EA Online Terms and Conditions if they enforce server rules on ranked servers that prohibit or severely limit players from using any roles, kits, weapons, vehicles, or other features of the game while playing on their server.
Examples of such rules that would violate the EA Online Terms and Conditions include:
Running knife / pistol-only servers
Preventing players from using certain weapons or items (such as flash bangs or C4) or enforcing a "pistol only" or "knife only" server rule
Server Administrators may implement and enforce rules that result in minor changes to gameplay behavior or styles as long as these are clearly stated before a player starts playing on a server. These rules typically introduce minor or limited restrictions on how a certain aspect of the game can be used, but do not create or promote an environment that would allow abuse of the scoring/award system.
Examples of such rules that are acceptable are:
Disallowing repeated main base camping/attacking of bases that cannot be captured.
Limiting the use of mortars to a particular region of the map.
Server Administrators will also violate the EA Online Terms and Conditions if theyuse offensive server names, server art or clan tags; or (ii) encourage other players to violate the EA Online Terms and Conditions while in game.
Kan je gebanned voor worden als iemand je report
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"![]()
Ah, zo zie je maar.
Ik weet nog wel dat in Battlefield 2 constant servers uit de lucht werden gehaald of stats werden gereset als de admin bepaalde wapens verbood, of als het een 'knife only' server was.
Het spel is zoals het is, niet gaan zeuren als iemand een bepaald wapen gebruikt.![]()
Dit vind ik niet helemaal waar.. Als ik een middagje ga spelen in custom servers, gegarandeerd dat ik een aantal keer gekickt wordt omdat ik bovenaan sta of gewoon een periode van de game goed bezig ben. Mja niet dat ik daar wakker van lig, het is alleen vervelend als je net lekker bezig bent en ineens bam kick of ban.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:26 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Misschien huur ik wel een server waar niet gekicked gaat worden![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: