Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Te lui om iets aan te passen fuck you dont care
Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Ben nou met de 870 en MK3 aan het spelen om daar de laatste attachments mee te unlocken maar wat een bagger zeg![]()
![]()
tell me something i didnt knowquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Apenkoning1 op 02-07-2012 18:33:53 (aids) ]Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Ja godver ik kan dus gwn niet spelen door dat kut internet hierHeb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Doe het gewoon niet Zjozzke scheelt een hoop frustratiesquote:Op maandag 2 juli 2012 17:43 schreef Cliffy het volgende:
Ben nou met de 870 en MK3 aan het spelen om daar de laatste attachments mee te unlocken maar wat een bagger zeg![]()
870 is fijnquote:Op maandag 2 juli 2012 17:43 schreef Cliffy het volgende:
Ben nou met de 870 en MK3 aan het spelen om daar de laatste attachments mee te unlocken maar wat een bagger zeg
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Wie is tornmachina?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Zelfde.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:09 schreef Apenkoning1 het volgende:
Ja godver ik kan dus gwn niet spelen door dat kut internet hier
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Gister samen met een vriend leuke potjes gespeeld. Ik zat in de Littlebird, hij als passagier met de Javelin. Ik vloog met de zijkant richting de vijandelijke tanks en hij schoot ze neer.
Alleen begin ik steeds meer te merken wat een enorme huilies sommige admins zijn. Ik zat in een potje in een jeep en knalde per ongeluk tegen een boom aan waardoor dat ding in de fik ging. Gelijk een admin door de microfoon: 'suicide with vehicles is forbidden on this server'. En potje daarna kwam hij weer in ons squad en begon hij er weer over.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2012 06:26:12 ]![]()
jep, maar was toen ik rondstreeks half 1 weer begon weer normaal.quote:ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
idem dittoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:21 schreef Sant. het volgende:
Ik heb eigenlijk niks te melden.
Wil gewoon graag laten weten dat ik nog leef.![]()
Die ja.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: