Het ging er heet aan toe, in die kroeg. Dat je nog geen .avi of .zip hebt gekregen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mur, Myr en jij?
Samen likkend aan den kaneelstok.
ik alleen de .rarquote:Op maandag 2 juli 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ging er heet aan toe, in die kroeg. Dat je nog geen .avi of .zip hebt gekregen.
Er zijn wel hoerenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:40 schreef Monopoly het volgende:
Is er vrijdag niet ergens een pubquiz ergens? Biertje doen enzo
Ik kan wel even in het Amsterdam topic vragen of die wat weten.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:40 schreef Monopoly het volgende:
Is er vrijdag niet ergens een pubquiz ergens? Biertje doen enzo
ja. tenzij je haar de eerstvolgende keer mee uit vraagt.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het stom dat ik steeds terug wil naar hetzelfde Café/Restaurant vanwege die ene leuke serveerster?
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. tenzij je haar de eerstvolgende keer mee uit vraagt.
Als je er niks mee doet wel jaquote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het stom dat ik steeds terug wil naar hetzelfde Café/Restaurant vanwege die ene leuke serveerster?
Geef haar extra veel fooi.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is een serveerster, geen hoerquote:
Neequote:
goed puntquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ook van piemels maar die geef je toch ook niet zomaar?
Of is je moeder een hoer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |