Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Een linksbuiten kan toch ook scoren joh gekkiequote:Op maandag 2 juli 2012 16:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hij stond bij Feyenoord en zijn eerste seizoenen bij Arsenal niet eens in de spits! Vind je het gek dat hij dan niet veel scoort.
wat dom van mijquote:Op maandag 2 juli 2012 16:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een linksbuiten kan toch ook scoren joh gekkie
Ik vroeg welke spits dan wel een topspits was, dus vroeg bijvoorbeeld Rooney. Zoveel spitsen scoren er niet standaard 20+ in de BPLquote:Op maandag 2 juli 2012 16:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
wat dom van mij![]()
Nee maar serieus, dat kan je dan toch niet met Rooney vergelijken?
Hij is gewoon slechtquote:Op maandag 2 juli 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
Van Persie stond in de jeugd ook nooit spits. Van Persie stond altijd op 10 of linksbuiten.
True story.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:34 schreef Vijf_voor het volgende:
maar Kandji mag Suk wel anaal vernederen
Torres wel? ehalve afgelopen seizoenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vroeg welke spits dan wel een topspits was, dus vroeg bijvoorbeeld Rooney. Zoveel spitsen scoren er niet standaard 20+ in de BPL
Het grootste talent van Nederland de afgelopen 12 jaar.quote:
Ik zeg maar wat man, rustigquote:Op maandag 2 juli 2012 16:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het grootste talent van Nederland de afgelopen 12 jaar.
Alleen in zijn eerste jaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Torres wel? ehalve afgelopen seizoen
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat man, rustig
Alleen op FUT is 'ie manne slecht
In het voordeelquote:Op maandag 2 juli 2012 16:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij het eerste is Rooney dus in het voordeel omdat hij al meteen gewend was, Rooney speelde bij Everton ook al meteen spits. Allebei blessures en RVP dit jaar meer goals. Verder zeg ik dat Rooney ook maar 2x 20+ heeft gehaald wat jij nogal belangrijk vindt. Dus ik vraag jou welke spitsen dan wel goed zijn, hoe vaak moeten ze 20+ gehaald hebben.
Meer prijzen met het team ligt niet alleen aan de spits natuurlijk en individuele prijzen hangen daar vaak mee samen + hij is Engels wat meespeelt.
Met een oranje shirt aan ook.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik zie het netquote:
RvP is goed in FUT hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een speler die altijd spits stond en een speler die pas sinds Henry weg is in de spits staat.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
In het voordeelDat moest van Persie juist hebben in zon Mickey Mouse competitie als de Eredivisie. Je gaat toch niet zeggen dat al die vakmensen Van Persie niet al toen hij in de jeugd zat niet naar een grote competitie zouden halen als hij toen al zo goed was
Rooney heeft 5x meer dan 20 goals gemaakt in een seizoen ( bron : http://soccernet.espn.go.(...)wayne-rooney?cc=5739) en Van Persie 3 keer ( bron : http://soccernet.espn.go.(...)n-van-persie?cc=5739) en is bovendien 2 jaar jonger dan van Persie
Niet elke speler breekt op dezelfde leeftijd door op het allerhoogste niveau. Verder wordt de waarde van een speler toch niet bepaalt op basis van hoeveel goals hij 6 jaar geleden gemaakt heeft. Nu weet ik nog steeds niet welke spitsen jij wel goed vindt...quote:Op maandag 2 juli 2012 16:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
In het voordeelDat moest van Persie juist hebben in zon Mickey Mouse competitie als de Eredivisie. Je gaat toch niet zeggen dat al die vakmensen Van Persie niet al toen hij in de jeugd zat niet naar een grote competitie zouden halen als hij toen al zo goed was
Rooney heeft 5x meer dan 20 goals gemaakt in een seizoen ( bron : http://soccernet.espn.go.(...)wayne-rooney?cc=5739) en Van Persie 3 keer ( bron : http://soccernet.espn.go.(...)n-van-persie?cc=5739) en is bovendien 2 jaar jonger dan van Persie
Dus vanaf seizoen 2006/2007quote:Op maandag 2 juli 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een speler die altijd spits stond en een speler die pas sinds Henry weg is in de spits staat.
LOL je hebt gelijkquote:Op maandag 2 juli 2012 16:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar 5 keer gescoord, niet 25!
Ok, niet helemaal vanaf dat Henry weg isquote:
Welke, die St van 50quote:
Nee dat seizoen speelde Henry er nog. Na dat seizoen, dus in 07/08 was RvP nog niet meteen de vaste spits volgens mij. Dat was namelijk eerst nog Adebayor.quote:
Spitsen die ik goed vind; Higuain, Benzema , Aguero, Torres, Drogba, Falcao etcquote:Op maandag 2 juli 2012 16:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet elke speler breekt op dezelfde leeftijd door op het allerhoogste niveau. Verder wordt de waarde van een speler toch niet bepaalt op basis van hoeveel goals hij 6 jaar geleden gemaakt heeft. Nu weet ik nog steeds niet welke spitsen jij wel goed vindt...
Welk gedrag? Verder kom jij met nietszeggende statistieken waarin jij zegt dat hij te weinig scoort voor een spits terwijl hij pas 2-3 seizoenen in de spits staat, waarvan hij ook nog last van blessures had.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Spitsen die ik goed vind; Higuain, Benzema , Aguero, Torres, Drogba, Falcao etcBovendien begon mij opmerking over die 10 miljoen die is afgewezen. Geen een club zonder van die debiele sjeiks gaat veel voor van Persie betalen omdat hij geen zekerheid geeft als speler. Door zijn gedrag, zijn leeftijd en zijn blessure leed is hij volgens verstandige clubs veel geld niet waard.
Hier staan ook blessuregevoelige spitsen tussen en ook spitsen die niet veel meer scoren, maar goed ieder zo zijn mening. Iedereen snapt wel dat Arsenal hem niet voor 10 miljoen weg doet.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Spitsen die ik goed vind; Higuain, Benzema , Aguero, Torres, Drogba, Falcao etcBovendien begon mij opmerking over die 10 miljoen die is afgewezen. Geen een club zonder van die debiele sjeiks gaat veel voor van Persie betalen omdat hij geen zekerheid geeft als speler. Door zijn gedrag, zijn leeftijd en zijn blessure leed is hij volgens verstandige clubs veel geld niet waard.
Eduardo was spits toen Van Persie een blessure had en daarna zat hij meteen weer op de bank, bij Arsenal had je sinds het vertrek geen vaste spelers zowat voorin ( behalve het liefje Walcott van Wenger) aangezien Wenger niet in staat was prijzen te pakken en streak's met een vast team te zetten.Als van Persie toen kon ''shinen'' als spits was hij heus wel de vaste spits geweest maar dat was hij niet tot dit seizoen.quote:
quote:
Adebayor wie?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eduardo was spits toen Van Persie een blessure had en daarna zat hij meteen weer op de bank, bij Arsenal had je sinds het vertrek geen vaste spelers zowat voorin ( behalve het liefje Walcott van Wenger) aangezien Wenger niet in staat was prijzen te pakken en streak's met een vast team te zetten.Als van Persie toen kon ''shinen'' als spits was hij heus wel de vaste spits geweest maar dat was hij niet tot dit seizoen.
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
Aguero 2x hoger dan 20
Torres 1x hoger dan 20
Higuain 3x hoger dan 20
Drogba 2x hoger dan 20
Falcao 2x hoger dan 20
Benzema 4x boven de 20
Daarbij moet gezegd worden dat:
De spaanse competitie is een makkie voor spitsen, zelfde geldt voor de Franse en Portugese.
Ben je ook al als je het niet post, dus go ahead.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:57 schreef Rijst het volgende:
Mag ik een puush maken van mijn huidige record met Tan? of ben ik dan vervelend?
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben je ook al als je het niet post, dus go ahead.
Grapje
Vind je niet dan? De Engelse competitie is by far het hoogste niveau. Kijk SPanje dat, dat is niet serieus te nemen dat Barca en Real met zoveel afstand de lijst aanvoeren. Frankrijk is nou ook niet bepaald een competitie van goed verdedigen en Portugal heb je 2 goede clubs.quote:
Barca en Real zijn ook de beste teams op dit moment in de wereldquote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind je niet dan? De Engelse competitie is by far het hoogste niveau. Kijk SPanje dat, dat is niet serieus te nemen dat Barca en Real met zoveel afstand de lijst aanvoeren. Frankrijk is nou ook niet bepaald een competitie van goed verdedigen en Portugal heb je 2 goede clubs.
Ziek, wtfquote:
Beste clubs, team is iets anders.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Barca en Real zijn ook de beste teams op dit moment in de wereld
CPU keihard kapotgespeeld?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij scoort echt sick veel.
[ afbeelding ]
Leg mij het verschil uit en zeg wie een betere team heeftquote:
iddquote:
Ik hoef hier niet op in te gaan, met die laatste opmerking maak je jezelf volstrekt belachelijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Leg mij het verschil uit en zeg wie een betere team heeftFeyenoord zeker haahahaha
![]()
De Franse competitie staat bekend om het lage aantal goals hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:56 schreef vandermar het volgende:
Aguero 2x hoger dan 20
Torres 1x hoger dan 20
Higuain 3x hoger dan 20
Drogba 2x hoger dan 20
Falcao 2x hoger dan 20
Benzema 4x boven de 20
Daarbij moet gezegd worden dat:
De spaanse competitie is een makkie voor spitsen, zelfde geldt voor de Franse en Portugese.
Ik keek bij Benzema zijn totaal van dat jaar en hij heeft 1x 20 gehaald daarquote:Op maandag 2 juli 2012 17:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De Franse competitie staat bekend om het lage aantal goals hoor.
Ach de driewieler heeft hij alvastquote:Op maandag 2 juli 2012 17:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt de ergste vader ooit
Wat voor een golddigger van een moeder wilt nou Balotelli's kinderen?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt de ergste vader ooit
Hoe maak ik me belachelijk hahahaquote:Op maandag 2 juli 2012 17:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik hoef hier niet op in te gaan, met die laatste opmerking maak je jezelf volstrekt belachelijk.
Raffaela Fico dacht ik.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat voor een golddigger van een moeder wilt nou Balotelli's kinderen?
http://www.voetbalwedden.(...)nd-scoren-het-meest/quote:Op maandag 2 juli 2012 17:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik keek bij Benzema zijn totaal van dat jaar en hij heeft 1x 20 gehaald daar
Jij vindt spitsen die minder scoren beter?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe maak ik me belachelijk hahahaJouw discussies als het om Feyenoord gaat slaan nergens op elke keer op dit forum. Nu is er een discussie over een speler en nu teams en ik onderbouw mij mening met argumenten waar bij jou geen sprake van is
Je valt in herhaling als het gaat om discussiëren dus kan ik jouw niet serieus nemen
Waz dit voor random shit?quote:Wij hebben uw advertentie op Marktplaats.nl helaas moeten verwijderen, omdat uw advertentie en/of het product dat u aanbiedt niet is toegestaan volgens de regels van Marktplaats.nl.
Nee Van Persie is geen goede spits want scoort te weinig maar andere goede spitsen scoren minder, korte samenvattingquote:Op maandag 2 juli 2012 17:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij vind spitsen die minder scoren beter?waarom zou ik je dan serieus nemen.
Jij bent zo debiel he, de spitsen die ik heb opgenoemd hebben vaker de + 20 doelpunten gemaakt dan van Persie. Ik ga niet elke ESPN link copy pasten dus zoek het zelf maar op. Mooi om te zien dat een rechten studenten wordt afgemaakt door een econoom in discussiërenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij vind spitsen die minder scoren beter?waarom zou ik je dan serieus nemen.
Van Persie is toch geen spits man, debielquote:Op maandag 2 juli 2012 17:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij bent zo debiel he, de spitsen die ik heb opgenoemd hebben vaker de + 20 doelpunten gemaakt dan van Persie. Ik ga niet elke ESPN link copy pasten dus zoek het zelf maar op. Mooi om te zien dat een rechten studenten wordt afgemaakt door een econoom in discussiëren
Wat dan wel?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Persie is toch geen spits man, debiel
van Persie heeft het 1 x geflikt dus daarom is het niet meteen een goede spits , laat hem de komende seizoen weer 20+ maken en dan kunnen we betere conclusies trekken. In het Nederlands elftal heeft hij zwaar gefaald als spits dus we zien het wel verder allemaalquote:Op maandag 2 juli 2012 17:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee Van Persie is geen goede spits want scoort te weinig maar andere goede spitsen scoren minder, korte samenvatting
Een 10quote:
ooh sorry best scorende keeperquote:Op maandag 2 juli 2012 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Drogba is 5 jaar ouder ofzo en heeft het 1x meer gehaald. Torres heeft het net zo vaak gehaald. Verder getuigd iemand een debiel noemen nou ook niet van klassequote:Op maandag 2 juli 2012 17:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
van Persie heeft het 1 x geflikt dus daarom is het niet meteen een goede spits , laat hem de komende seizoen weer 20+ maken en dan kunnen we betere conclusies trekken.
Omdat ik net iemand zag posten dat er zoveel mensen coins verkopen op MP.quote:
2x competitie en 3x totaal in het jaarquote:Op maandag 2 juli 2012 17:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Drogba is 5 jaar ouder ofzo en heeft het 1x meer gehaald. Torres heeft het net zo vaak gehaald. Verder getuigd iemand een debiel noemen nou ook niet van klasse
In discussie gaan met vandermarquote:Op maandag 2 juli 2012 17:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Drogba is 5 jaar ouder ofzo en heeft het 1x meer gehaald. Torres heeft het net zo vaak gehaald. Verder getuigd iemand een debiel noemen nou ook niet van klasse
Je snapt er gewoon niks vanquote:
ohja, dat is waar, sorryquote:Op maandag 2 juli 2012 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je snapt er gewoon niks vanIn discussie met BDIL
Ik merk het, nu spreekt hij zichzelf weer tegen met zijn laatste uitspraak over van Persie dus ik negeer zijn commentaar maarquote:
Ik spreek mij nergens tegenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik merk het, nu spreekt hij zich weer tegen met zijn laatste uitspraak over van Persie dus ik negeer zijn commentaar maar
Ja, ik heb dat ook op seksueel vlakquote:Op maandag 2 juli 2012 17:20 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jij bent ook zo iemand die het leuk vind om in groepjes iemand te bashen toch ?
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een speler die altijd spits stond en een speler die pas sinds Henry weg is in de spits staat.
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
Van Persie speelt 1 seizoen in de spits en maakt er gelijk 30+ en dat op zijn dooie akkertje in een minder team dan Real, Barca, United en City.
daar zal ie wel niet van terug gehad hebben.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
Gister nog zo'n kneusje tegengekomen, ik speelde met m'n reserveteam (die Brazilianen), dus ik pakte hem 5-2 aan oid, Gaat ie me een message sturen van 'your team is shit, you don't even know what team means' en dat soort shit, en er dan lekker doorheen schelden ook.
Toen vertelde hij nog even welke spelers hij had in de wissel, Ibra,Krasic,Boateng,Elia etc.
Dus ik vertel wie er in m'n beste team zitten: IF Fellaini, SIF Mirallas, SIF Vertonghen etc.
Toen stuurde hij geen message meer terug.
Die eerste post, pak je daar ook even Adebayor bij die ik later noemde? Of heb ik dan soms gelijk?quote:
Dat leek mij ook wel, jaquote:Op maandag 2 juli 2012 17:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar zal ie wel niet van terug gehad hebben.
Die namen boezemden de opponent angst in.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar zal ie wel niet van terug gehad hebben.
Adriano is een baasquote:Op maandag 2 juli 2012 17:26 schreef Rijst het volgende:
Ik ga een team met hem en Adriano maken eerst.
[ afbeelding ]
Ja hij leek ook niet zo traag als zijn stats beweerdequote:Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef laucas het volgende:
[..]
Shot power 90 en voor mijn gevoel was hij sterker dan Lukaku
Dat heb ik dus ook met Sukquote:Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja hij leek ook niet zo traag als zijn stats beweerde
Van Persie kan prima als spits uit de voeten maar is van nature een nr 10/linksbuiten. Sins anderhalf seizoen speelt hij als spits. Zolang de vleugels veel diepte hebben dan maakt hij er makkelijk 20 per seizoen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ach ja, iedereen zijn voorkeuren toch? Ikzelf vind Van Persie op het moment de beste spits ter wereld (Messi even niet meegerekend uiteraard), dit kan voor iedereen anders zijn uiteraard
![]()
Hopelijk blijft hij. Italiaanse competitie, mwah, ik weet het niet of hij daar zou passen. Ik vind Juventus wel een leuk team hebben, prijzen zal hij daar iig winnen. Maar ik denk dat RVP liever bij Arsenal blijft, dit zal ook de juiste keuze zijn
Barcelona?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik speelde laatst bij een vriend met het team waar Adriano speelt (geen idee waar). Hij knalde alles erin met zijn machtige linkerbeen
Deed mij een beetje aan de gouden Pro Evo 6 tijd denken. Adriano in dat spel
Weet ik veelquote:Op maandag 2 juli 2012 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij heeft het toch niet over Correia
PES 6quote:Op maandag 2 juli 2012 17:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik speelde laatst bij een vriend met het team waar Adriano speelt (geen idee waar). Hij knalde alles erin met zijn machtige linkerbeen
Deed mij een beetje aan de gouden Pro Evo 6 tijd denken. Adriano in dat spel
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:14 schreef vandermar het volgende:
Van Persie speelt 1 seizoen in de spits en maakt er gelijk 30+ en dat op zijn dooie akkertje in een minder team dan Real, Barca, United en City.
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Persie kan prima als spits uit de voeten maar is van nature een nr 10/linksbuiten. Sins anderhalf seizoen speelt hij als spits. Zolang de vleugels veel diepte hebben dan maakt hij er makkelijk 20 per seizoen.
Het was niet eens een troll, dat doet nog het meest pijnquote:
Wat wil je met die quotes duidelijk maken? Ik zeg nergens dat hij een spits is, ik zeg enkel dat sinds hij in de spits opduikt hij er zo 30 inschiet. Ik spreek mijzelf niet tegen in die posts.quote:
kilometerquote:
Soesiequote:
Wel gek dat ze hem tot detail hebben nagemaakt in Fifa. Dat zie je niet vaak bij bronze spelers.quote:
Ze hebben een template voor Aziaten, zo veel moeite was het niet om hem te maken.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wel gek dat ze hem tot detail hebben nagemaakt in Fifa. Dat zie je niet vaak bij bronze spelers.
[ afbeelding ]
Die lijkt me dan wel weer slechtquote:Op maandag 2 juli 2012 17:43 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/5651
Hybrid Time rijst!
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ze hebben een template voor Aziaten, zo veel moeite was het niet om hem te maken.
Copy paste, ander kapseltje, klaar.
Dat is bij die Koreanen wel zoquote:Op maandag 2 juli 2012 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ze hebben een template voor Aziaten, zo veel moeite was het niet om hem te maken.
Copy paste, ander kapseltje, klaar.
quote:
Zijn er maar3quote:Op maandag 2 juli 2012 17:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Reactie daaronder hahahahahha
Hem als ST lijkt wel de beste oplossingquote:
Doe maar? zijn er Eisen aan het toernooi voor mijn team?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:59 schreef stoereboii het volgende:
Mag ik zo loten voor het toernooi, of wil nog iemand meedoen? heb nu Ravioli, Roy, Mister Jlo, GJE, SB, Marcie
gewoon geen spelers met pace boven 90quote:Op maandag 2 juli 2012 18:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Doe maar? zijn er Eisen aan het toernooi voor mijn team?
Snel verkopen, hij bakt er niet veel van in mijn League 1 team. Ik kreeg net Cabral in een 2.5k sliver packquote:Op maandag 2 juli 2012 17:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weston in m'n 750c pack
[ afbeelding ]
ff kijken in mijn team danquote:Op maandag 2 juli 2012 18:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
gewoon geen spelers met pace boven 90
waarom kraakte je vanmiddag dan heel het toernooi af?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:04 schreef Rijst het volgende:
Ach wth. Ik wil best mee doen. Alleen als ik met mijn beste team mag spelen..
ja alles is toegelaten behalve pace boven 90. als we met 7 zijn zullen er toch poules moeten zijn? ik wacht nog ff afquote:Op maandag 2 juli 2012 18:04 schreef Rijst het volgende:
Ach wth. Ik wil best mee doen. Alleen als ik met mijn beste team mag spelen..
ik geloof jou niet meer zonder pics.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
1x +1000 en 1x +500 in een 2.5 pack, not bad.
Heb ik niet gezegd.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
waarom kraakte je vanmiddag dan heel het toernooi af?
zitten toch alleen maar mongolen in waarom wil je dan meespelen?
Klopt, ondanks z'n pace valt ie heeeeel erg tegenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Snel verkopen, hij bakt er niet veel van in mijn League 1 team. Ik kreeg net Cabral in een 2.5k sliver pack
Nee niet letterlijk. maar je zei : Marcie nog erbij en dan is het compleet ofso. En jij noemt mij steeds een mongool dusjaquote:
PICSquote:Op maandag 2 juli 2012 18:05 schreef wieisboos het volgende:
Wtf heb de afgelopen week alleen maar 1.5k packs geopend, sinds vanmiddag toch maar weer overgestapt op 400c omdat je daar een grotere winst op haalt, krijg ik gelijk een IF
Dit is niet bijzonder genoeg voor een pic.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik geloof jou niet meer zonder pics.
Laat maar zitten dan, heb Rémy met 91 pacequote:Op maandag 2 juli 2012 18:02 schreef stoereboii het volgende:
[..]
gewoon geen spelers met pace boven 90
Noob. Ik vervang mijn Valencia voor Ruiz.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laat maar zitten dan, heb Rémy met 91 pace
zet daar dan Henry ff voor 1 match?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb deze week echt veel minder bronze packs geopend dan vorige week en toch heb ik ook deze week 2 IFs gekregen (Horst en Lee Jin Ho)quote:Op maandag 2 juli 2012 18:05 schreef wieisboos het volgende:
Wtf heb de afgelopen week alleen maar 1.5k packs geopend, sinds vanmiddag toch maar weer overgestapt op 400c omdat je daar een grotere winst op haalt, krijg ik gelijk een IF
welkomquote:Op maandag 2 juli 2012 18:09 schreef Fuszy het volgende:
Iemand zin in een ps3 toernooi? Ik heb coins nodig
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
geen pace boven of 90 (dus 89 max)quote:Op maandag 2 juli 2012 18:13 schreef Roypsv het volgende:
Wat zijn de eisen voor het toernooi Stoereboii?
nu 3x op rij bronze toernooi gewonnen, MLS bazenteam kandij held
lol is goedquote:Op maandag 2 juli 2012 18:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
geen pace boven of 90 (dus 89 max)
Geen David Luiz
wat is dat voor kut regelquote:Op maandag 2 juli 2012 18:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Geen David Luiz
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Geen David Luiz
doe dan 85 pace!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je echt een origineel toernooi wil hebben moet je doen dat niemand spelers boven de 80 pace mag gebruiken, en dat je ook geen David Luiz mag gebruiken ook al heeft hij onder de 80 pace.
kandij?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:13 schreef Roypsv het volgende:
Wat zijn de eisen voor het toernooi Stoereboii?
nu 3x op rij bronze toernooi gewonnen, MLS bazenteam kandij held
Ja, maar die mag niet iedereen gebruikenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
lol, Fuszy heeft toen een fucking mooi spreadsheetje gemaakt, met formules en al
ok dan doet Jlo ook niet mee. zijn we met 6quote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, maar die mag niet iedereen gebruiken.
Ik doe overigens niet mee SB. Het was meer als grap, want de vorige keer is het toernooi niet afgemaakt en mocht ik de coins houden
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, maar die mag niet iedereen gebruiken.
Ik doe overigens niet mee SB. Het was meer als grap, want de vorige keer is het toernooi niet afgemaakt en mocht ik de coins houden
Jep :pquote:
Dacht het nietquote:Op maandag 2 juli 2012 18:20 schreef Roypsv het volgende:
[..]
oke ik stuur het wel gewoon naar de winnaar van het toernooi
oke zeg maar wanneer dan doe ik dat wel, maar wanneer wordt er gespeeld?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je geeft het aan een iemand en die geeft het weer door aan de winnaar.
quote:
is goed. alle matchen in de groepsfase ten laatste tot zaterdag? of kunnen jullie sneller? ik heb alle tijd (vakantie)quote:Op maandag 2 juli 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nu meteen beginnen al?
Begin liever morgen eigenlijk, i.v.m laatste toets morgen en ik nog wat nieuwe spelers wil kopen
Doe gewoon knock-out.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
is goed. alle matchen in de groepsfase ten laatste tot zaterdag? of kunnen jullie sneller? ik heb alle tijd (vakantie)
Kan nietquote:Op maandag 2 juli 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe gewoon knock-out.
Snel en effectief
idd maar dat kan nietquote:Op maandag 2 juli 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe gewoon knock-out.
Snel en effectief
met 6 kan dat niet hequote:Op maandag 2 juli 2012 18:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe gewoon knock-out.
Snel en effectief
Zie editquote:
Dit ja, als je laatste staat op de poule en nog een pot moet spelen heb ik daar zelf nou niet veel zin in eerlijkgezegdquote:
iddquote:Op maandag 2 juli 2012 18:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit ja, als je laatste staat op de poule en nog een pot moet spelen heb ik daar zelf nou niet veel zin in eerlijkgezegd
Laat je vriendin meedoenquote:
Daar had je wel meer voor kunnen krijgen, de goedkoopste is 3.7k ofzo en die is 3-5-2. Maar 5k is natuurlijk wel mooi meegenomen.quote:
Daarom, easy wins jeweetquote:
14k? Laten we dan gelijk beginnen. hoe minder mensen er mee doen, hoe meer kans ik maakquote:Op maandag 2 juli 2012 18:31 schreef stoereboii het volgende:
welke G durft meedoen aan een toernooi voor 14k?
bwa wat is het nu?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:31 schreef Rijst het volgende:
Fuck it.
[..]
14k? Laten we dan gelijk beginnen. hoe minder mensen er mee doen, hoe meer kans ik maak
Ik hoop dat ik tegen jou in de finale komquote:Op maandag 2 juli 2012 18:31 schreef Rijst het volgende:
Fuck it.
[..]
14k? Laten we dan gelijk beginnen. hoe minder mensen er mee doen, hoe meer kans ik maak
De goedkoopste was 3.3k, en de goedkoopste 442 was 4.7 ofzo, en daarna 5.1quote:Op maandag 2 juli 2012 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar had je wel meer voor kunnen krijgen, de goedkoopste is 3.7k ofzo en die is 3-5-2. Maar 5k is natuurlijk wel mooi meegenomen.
Ik denk het niet, om in de finale te komen moet je wedstrijden winnen enzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik tegen jou in de finale kom
Zodra ik mijn huidige spelers ge IF'd heb moet het goed komenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik denk het niet, om in de finale te komen moet je wedstrijden winnen enzo.
nee want stel de laatste die kan al niet meer 1e of 2e worden dan heeft die geen zin meer om te spelenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef stoereboii het volgende:
dus dit systeem aanhouden dan maar? dan speelt de eerste van poule A tegen de tweede van B, en de eerste van B tegen de tweede van A.
Wat sta jij voor wiskunde?quote:
quote:
goed van je!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:35 schreef marcie216 het volgende:
GJE denkt 6 x 2 = 12k
Stoereboii 6 x 2 = 12k -2k = 10k
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:35 schreef marcie216 het volgende:
GJE denkt 6 x 2 = 12k
Stoereboii 6 x 2 = 12k -2k = 10k
Dat verandert natuurlijk wel de hele tijd maar hij was fresh dus dan kan je hem sowieso wel voor meer verkopen (ook al geloven sommige mensen van niet)quote:Op maandag 2 juli 2012 18:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
De goedkoopste was 3.3k, en de goedkoopste 442 was 4.7 ofzo, en daarna 5.1
Hahahah, oke jij wintquote:
quote:
fresh boeit geen kut meer omdat je in webapp gewoon je eigen stats alleen ziet.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat verandert natuurlijk wel de hele tijd maar hij was fresh dus dan kan je hem sowieso wel voor meer verkopen (ook al geloven sommige mensen van niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |