Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Een linksbuiten kan toch ook scoren joh gekkiequote:Op maandag 2 juli 2012 16:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hij stond bij Feyenoord en zijn eerste seizoenen bij Arsenal niet eens in de spits! Vind je het gek dat hij dan niet veel scoort.
wat dom van mijquote:Op maandag 2 juli 2012 16:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een linksbuiten kan toch ook scoren joh gekkie
Ik vroeg welke spits dan wel een topspits was, dus vroeg bijvoorbeeld Rooney. Zoveel spitsen scoren er niet standaard 20+ in de BPLquote:Op maandag 2 juli 2012 16:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
wat dom van mij![]()
Nee maar serieus, dat kan je dan toch niet met Rooney vergelijken?
Hij is gewoon slechtquote:Op maandag 2 juli 2012 16:40 schreef vandermar het volgende:
Van Persie stond in de jeugd ook nooit spits. Van Persie stond altijd op 10 of linksbuiten.
True story.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:34 schreef Vijf_voor het volgende:
maar Kandji mag Suk wel anaal vernederen
Torres wel? ehalve afgelopen seizoenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vroeg welke spits dan wel een topspits was, dus vroeg bijvoorbeeld Rooney. Zoveel spitsen scoren er niet standaard 20+ in de BPL
Het grootste talent van Nederland de afgelopen 12 jaar.quote:
Ik zeg maar wat man, rustigquote:Op maandag 2 juli 2012 16:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het grootste talent van Nederland de afgelopen 12 jaar.
Alleen in zijn eerste jaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Torres wel? ehalve afgelopen seizoen
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat man, rustig
Alleen op FUT is 'ie manne slecht
In het voordeelquote:Op maandag 2 juli 2012 16:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij het eerste is Rooney dus in het voordeel omdat hij al meteen gewend was, Rooney speelde bij Everton ook al meteen spits. Allebei blessures en RVP dit jaar meer goals. Verder zeg ik dat Rooney ook maar 2x 20+ heeft gehaald wat jij nogal belangrijk vindt. Dus ik vraag jou welke spitsen dan wel goed zijn, hoe vaak moeten ze 20+ gehaald hebben.
Meer prijzen met het team ligt niet alleen aan de spits natuurlijk en individuele prijzen hangen daar vaak mee samen + hij is Engels wat meespeelt.
Met een oranje shirt aan ook.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik zie het netquote:
RvP is goed in FUT hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een speler die altijd spits stond en een speler die pas sinds Henry weg is in de spits staat.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
In het voordeelDat moest van Persie juist hebben in zon Mickey Mouse competitie als de Eredivisie. Je gaat toch niet zeggen dat al die vakmensen Van Persie niet al toen hij in de jeugd zat niet naar een grote competitie zouden halen als hij toen al zo goed was
Rooney heeft 5x meer dan 20 goals gemaakt in een seizoen ( bron : http://soccernet.espn.go.(...)wayne-rooney?cc=5739) en Van Persie 3 keer ( bron : http://soccernet.espn.go.(...)n-van-persie?cc=5739) en is bovendien 2 jaar jonger dan van Persie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |