quote:Op maandag 2 juli 2012 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerst haten op mensen uit Purmerend, vervolgens mij vergeten te noemen. Waar gaat dit heen man.
Nu het gouden tandje nogquote:Op maandag 2 juli 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben weer begonnen met roken
Toch paar weken volgehouden
Ik beschouw jou als een leuk iemand, snap dat danquote:Op maandag 2 juli 2012 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eerst haten op mensen uit Purmerend, vervolgens mij vergeten te noemen. Waar gaat dit heen man.
Die had ik een jaar of 8 geledenquote:
Ik zie het plaatje niet, maar dat vind ik niet zo erg ook denk ik.quote:
Uhu.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik beschouw jou als een leuk iemand, snap dat dan
Het is echt zo, jij bent mijn allerleukste favoriete purmerenderquote:Op maandag 2 juli 2012 16:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje niet, maar dat vind ik niet zo erg ook denk ik.
[..]
Uhu.
Dat gaat ook makkelijk als alle Purmerenders kut zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is echt zo, jij bent mijn allerleukste favoriete purmerender
Ik vind je Britt Dekker accent ook zo sexy gewoon
Wees blij dat ik niet weer zeg dat je een man bentquote:Op maandag 2 juli 2012 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat gaat ook makkelijk als alle Purmerenders kut zijn.
Post ik nauwelijks meer in ONZ hoor ik in R&P dat ik een Britt Dekker accent heb.
Een echte belhamel is het jaquote:
Zuipen op de wallenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze vrijdag? Niet dat ik weet. Wat is er dan?
Meet in Amsterdam. Kom je?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze vrijdag? Niet dat ik weet. Wat is er dan?
Niet weer afhaken door springers voor de trein he want ik zit in dezelfde trein als jijquote:
Dan haken we samen af. Stiekem op een afstandje naar de meet kijken en de hoerenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet weer afhaken door springers voor de trein he want ik zit in dezelfde trein als jij
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan haken we samen af. Stiekem op een afstandje naar de meet kijken en de hoeren
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |