Zanger Rinus heeft heul niet (meer) met Romana he. Met kerst had hij een andere chick bij zich in zijn kleedkamer.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze lijkt op die vriendin van Zanger Rinus. Geloof me, dat wil je niet zien
Zeg dat ie er zijn nieuwe clip op mag nemen, dan komt ie vast.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Denken jullie dat Zanger Rinus naar mijn housewarming wil komen?
Ga je hem anders djoeken?quote:
Niks mis met Purmerend hoor !!quote:
Oe planquote:Op maandag 2 juli 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dat ie er zijn nieuwe clip op mag nemen, dan komt ie vast.
Ik heb er gewerktquote:
Ik krijg constant mail van thuisbezorgd.nl over nieuwe restaurants in Purmerendquote:Op maandag 2 juli 2012 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er gewerkt
Heel veel mis met Purmerend en zijn inwoners
Ik ben een keer bedeigd in een snackbar omdat ik iemand niet voor lietquote:
Ik moet dan altijd aan Mono denkenquote:
Jij denkt gewoon 24/7 aan Monoquote:Op maandag 2 juli 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan Mono denken
Kloptquote:
Mono zijn billen zijn zo epischquote:Op maandag 2 juli 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Fijne jongen, hij streelt mijn billen altijd
Ik vind het nog steeds wonderlijk dat ze bedekt bleven in het park toen.quote:
De laatste tijd blijven ze wel vaker bedekt. Hier gaat iets mis!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wonderlijk dat ze bedekt bleven in het park toen.
Hij was vast bang dat hij aangerand zou worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wonderlijk dat ze bedekt bleven in het park toen.
Jij kent Mono nog niet zo goed zeker?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij was vast bang dat hij aangerand zou worden.
Sommige mensen mogen zich gelukkig prijzenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kent Mono nog niet zo goed zeker?
70% amsterdammer....quote:Op maandag 2 juli 2012 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Heel veel mis met Purmerend en zijn inwoners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |