Ik wist het wel omdat hij ja zei toen ik vroeg of ze zijn vriendin wasquote:Op maandag 2 juli 2012 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is zusje van zijn beste vriend en toen met de film wist niemand het nog eigenlijk. Volgens mij was alleen ik toen op de hoogte van de relatie. Heeft even geduurd voor ze ouders en vrienden hadden ingelicht
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze lijkt op die vriendin van Zanger Rinus. Geloof me, dat wil je niet zien
Ja nog van vroeger, vrienden van vrienden enzo, alles en iedereen maar toevoegen. Tijd voor weer een opruim ronde ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:44 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Hoe komt dat soort volk sowieso aan jouw FB?
Ik stem stelselmatig ruimen.
vroeger, goede oude tijd zonder fb manquote:Op maandag 2 juli 2012 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja nog van vroeger, vrienden van vrienden enzo, alles en iedereen maar toevoegen. Tijd voor weer een opruim ronde ja.
Zanger Rinus heeft heul niet (meer) met Romana he. Met kerst had hij een andere chick bij zich in zijn kleedkamer.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze lijkt op die vriendin van Zanger Rinus. Geloof me, dat wil je niet zien
Zeg dat ie er zijn nieuwe clip op mag nemen, dan komt ie vast.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Denken jullie dat Zanger Rinus naar mijn housewarming wil komen?
Ga je hem anders djoeken?quote:
Niks mis met Purmerend hoor !!quote:
Oe planquote:Op maandag 2 juli 2012 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dat ie er zijn nieuwe clip op mag nemen, dan komt ie vast.
Ik heb er gewerktquote:
Ik krijg constant mail van thuisbezorgd.nl over nieuwe restaurants in Purmerendquote:Op maandag 2 juli 2012 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er gewerkt
Heel veel mis met Purmerend en zijn inwoners
Ik ben een keer bedeigd in een snackbar omdat ik iemand niet voor lietquote:
Ik moet dan altijd aan Mono denkenquote:
Jij denkt gewoon 24/7 aan Monoquote:Op maandag 2 juli 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan Mono denken
Kloptquote:
Mono zijn billen zijn zo epischquote:Op maandag 2 juli 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt
Fijne jongen, hij streelt mijn billen altijd
Ik vind het nog steeds wonderlijk dat ze bedekt bleven in het park toen.quote:
De laatste tijd blijven ze wel vaker bedekt. Hier gaat iets mis!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wonderlijk dat ze bedekt bleven in het park toen.
Hij was vast bang dat hij aangerand zou worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wonderlijk dat ze bedekt bleven in het park toen.
Jij kent Mono nog niet zo goed zeker?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij was vast bang dat hij aangerand zou worden.
Sommige mensen mogen zich gelukkig prijzenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kent Mono nog niet zo goed zeker?
70% amsterdammer....quote:Op maandag 2 juli 2012 15:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Heel veel mis met Purmerend en zijn inwoners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |