Zij is van SEX subforum moderator.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie is Nan King en waarom wil die mij toevoegen op fb
Ja lijkt mij wel zo makkelijkquote:Op maandag 2 juli 2012 16:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Spreken we trouwens gewoon af op CS?
Ah duidelijkquote:
Pissen in de krantenbak en Ajax liederen ten gehore brengenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:37 schreef Monopoly het volgende:
Afspreken op Bijlmer ArenA, mooie herinneringen aan
Voor een man best wel erg jaquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pissen in de krantenbak en Ajax liederen ten gehore brengen
Ja manquote:Op maandag 2 juli 2012 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar wat is er dan vrijdag? Gewoon bier drinken kut roepen?
Ik ben sinds vandaag weer begonnen met trainen dus ik kan wel een boksbal gebruiken dus kom maar op Monoquote:
Jij mag mijn gezicht helemaal kapot makenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag weer begonnen met trainen dus ik kan wel een boksbal gebruiken dus kom maar op Mono
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij mag mijn gezicht helemaal kapot maken
Gewoon hierheen komenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Aha, volgens mij is heb ik dan al een feest staan. Maar zal even gücken.
Nee man, moet effe checken maar is volgens mij feest van mijne ex. Sowieso dat ik daar heen ga.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon hierheen komen
Kan je naar flipsels haar bil kijken
Om haar zusje te versieren?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man, moet effe checken maar is volgens mij feest van mijne ex. Sowieso dat ik daar heen ga.
Doe je verkeerd om.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:43 schreef Monopoly het volgende:
Zo, maar eens wat kleren aan doen en boodschapje doen.
Heb je echt jaquote:Op maandag 2 juli 2012 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat gaat ook makkelijk als alle Purmerenders kut zijn.
Post ik nauwelijks meer in ONZ hoor ik in R&P dat ik een Britt Dekker accent heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |