De WW duurt maar 3 maanden en na de vakantieperiode gaan mijn uren weer omhoog. De WW is dus een tijdelijk iets.quote:
Tip voor aankomende keer dat je weer werkt....leg wat geld opzij voor mindere tijden. Hoef je ook geen ww aan te vragenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef paulus1980 het volgende:
[..]
De WW duurt maar 3 maanden en na de vakantieperiode gaan mijn uren weer omhoog. De WW is dus een tijdelijk iets.
WW leg je elke maand geld voor opzij d.m.v. premie dus wat een onzin-argument.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:46 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Tip voor aankomende keer dat je weer werkt....leg wat geld opzij voor mindere tijden. Hoef je ook geen ww aan te vragen
Voor dat soort mindere tijden is er de WW.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:46 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Tip voor aankomende keer dat je weer werkt....leg wat geld opzij voor mindere tijden. Hoef je ook geen ww aan te vragen
Niet als toeslagen een vast onderdeel zijn van je loon. Mijn loon bestaat voor een groot gedeelte uit toeslagen.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:03 schreef kovenant het volgende:
is het niet zo dat je uit moet gaan van je salaris zonder toeslagen ?
Ja, maar daar heb je er ook maar twee van en die zitten al 50 KM verder en ik heb geen auto. Uiteraard zijn dit dan ook de eerste twee bedrijven waar ik ga solliciteren en opgeef.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:01 schreef k_man het volgende:
Moet het persé OV zijn? Kun je niet solliciteren bij touringcarbedrijven?
Waarom heb je anno 2012 geen auto??quote:Op maandag 2 juli 2012 15:09 schreef paulus1980 het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb je er ook maar twee van en die zitten al 50 KM verder en ik heb geen auto. Uiteraard zijn dit dan ook de eerste twee bedrijven waar ik ga solliciteren en opgeef.
Overigens is het loon van een touringcarbedrijf stukken lager dan bij het OV.
Omdat die die niet nodig heeft? En dus geen geld daaraan wil verspillen? Een auto blijft de slechtste investering die je maar kan doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Waarom heb je anno 2012 geen auto??
Een auto is en blijft een luxe-goed, leuk om te hebben maar niet strikt noodzakelijk. Daarom heb ik zelfs geen auto terwijl ik de kosten redelijk makkelijk zou kunnen dragen.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:27 schreef jroz het volgende:
[..]
Omdat die die niet nodig heeft? En dus geen geld daaraan wil verspillen? Een auto blijft de slechtste investering die je maar kan doen.
Hoe ga je dan op bezoek bij mensen. Boodschappen doen. Uitstapjes.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Een auto is en blijft een luxe-goed, leuk om te hebben maar niet strikt noodzakelijk. Daarom heb ik zelfs geen auto terwijl ik de kosten redelijk makkelijk zou kunnen dragen.
.quote:Ik ben verder nergens voor opgeleid
Anno 2012? Het is geen computer of een smartphone ofzo. Juist anno 2012 is het hot om GEEN auto te hebben gezien het mileu.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Op het land? Ik ben geen 16 meer.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:29 schreef Whuzz het volgende:
Als je weet dat je tijdens de vakantieperiode minder uren krijgt (dat wist je al een jaar vantevoren lijkt me), dan regel je toch voor tijdens die vakantieperiode aanvullend werk? Laat er nu juist tijdens die periode heel veel werk op het land en soortgelijken te vinden zijn, dus dat komt mooi uit.
En ja, dan verdien je wat minder ja. Dat is nou eenmaal één van de gevolgen van:
[..]
.
Bij deze spreek ik de hoop uit dat je WW aanvraag wordt geweigerd. Te lui om een opleiding te doen, te lui om op het land te werken.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:32 schreef paulus1980 het volgende:
[..]
Op het land? Ik ben geen 16 meer.
En juist voor dit soort periodes is de WW gemaakt. En de eerste periode 6 of 12 maanden? hoef je geen werk te doen onder je niveau of salaris.
En een jaar van tevoren weten? Elke uitzendkracht weet nooit waar die aan toe is. Wie weet had ik nu wel een vast contract.
Fiets+OV en als nodig is kan ik wel een auto lenen van vrienden/familie. Ik had een auto maar die stond gewoon voor mijn deur te roesten. Dus heb hem verkocht niet echt gemist sinds eigenlijk.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hoe ga je dan op bezoek bij mensen. Boodschappen doen. Uitstapjes.
Eh, te lui om geen opleiding te doen? Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Bij deze spreek ik de hoop uit dat je WW aanvraag wordt geweigerd. Te lui om een opleiding te doen, te lui om op het land te werken.
Nee, de WW is voor als je door onvoorziene omstandigheden geen of minder werk hebt. Aan jouw omstandigheid is niets onvoorziens.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:35 schreef paulus1980 het volgende:
En juist voor dit soort periodes is de WW gemaakt.
Niveau? Welk niveau is dat precies en wat voor werk zou daar bij jou nog ónder zitten danquote:En de eerste periode 6 of 12 maanden? hoef je geen werk te doen onder je niveau of salaris.
Zolang je geen vast contract hebt, had je er rekening mee moeten en kunnen houden dat in de zomerperiode minder uren beschikbaar waren. En je had dus al lang wat anders kunnen regelen.quote:En een jaar van tevoren weten? Elke uitzendkracht weet nooit waar die aan toe is. Wie weet had ik nu wel een vast contract.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |