Vast wel maar neusdier is gewoon een begripquote:

quote:Op maandag 2 juli 2012 15:09 schreef Royco1 het volgende:
Zou dat een nieuw record zijn? Op vrijdag de sleutel krijgen en er op zondag al weer uitgeflikkerd worden door de woningbouw

Zit een politiebureau in haar straat, ik pas voor fikkie stokenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:09 schreef Monopoly het volgende:
Daarom Google maps. Plantsoenen, bosjes alles.

Beetje vertrouwen in mij ja!!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:09 schreef Royco1 het volgende:
Zou dat een nieuw record zijn? Op vrijdag de sleutel krijgen en er op zondag al weer uitgeflikkerd worden door de woningbouw

Ik ben overal jaquote:

Ik wil afzeggenquote:Op maandag 2 juli 2012 15:10 schreef Barbusse het volgende:
Dit feestje gaat zo te horen helemaal de verkeerde kant opIk wil een live stream

Ik weet zeker dat Mono en Steven zich voorbeeldig gedragen!!quote:

Hoe. De. Neuk.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb een kerstboom geregeld, inclusief verlichting

quote:

Maxquote:Op maandag 2 juli 2012 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Mono en Steven zich voorbeeldig gedragen!!
Oe Max zal wel blij zijn met Mono, wordt ze weer om de 20 minuten uitgelaten

Alle bitches herkennen jou tochquote:Op maandag 2 juli 2012 15:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
MaxBazenhond. Zou ze me nog herkennen ?

Denk het wel jaquote:Op maandag 2 juli 2012 15:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
MaxBazenhond. Zou ze me nog herkennen ?

Ik denk dat dit meer van toepassing zal zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 15:11 schreef Monopoly het volgende:
Deze Maximaal aanzettenSubwoovertje erbij en koud pils

Mono heeft het adres al dus zelfs al zeg ik af geloof ik niet dat ik iets te vertellen hebquote:

In dat geval zie ik je de 14equote:Op maandag 2 juli 2012 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono heeft het adres al dus zelfs al zeg ik af geloof ik niet dat ik iets te vertellen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |