1e schijf gaat tot 18k meen ik, daar haal je 18% vanaf en dit bedrag gaat in de pot. Als je boven de 18k uitkomt val je in de 2e schijf. Hier is het tarief 40% en ook dit gaat in de pot.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
MIJN TT
Nee niet 1 euro
Ik snap die belastingschijven niet. ze zijn wel fucking bizar.
In de pot.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1e schijf gaat tot 18k meen ik, daar haal je 18% vanaf en dit bedrag gaat in de pot. Als je boven de 18k uitkomt val je in de 2e schijf. Hier is het tarief 40% en ook dit gaat in de pot.
Hm ik zit mobiel en dit legt lastig uit. Ik denk niet dat jij in schijf 3 komt tho
.
Jijquote:Op maandag 2 juli 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:
Ik werk mijn strakke kontje eraf voor de overheid.Zodat ze het in gare shit kunnen stoppen als JSF en Translink etc.
Ik dacht dat schijf 1 lager wasquote:Op maandag 2 juli 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de schijven 25, 30, 35 en 52 waren.Lief naief.
Whut wat een onhandige manier.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:49 schreef muhahaha het volgende:
Als je bruto jaarloon 28.523 bedraagt, kun je dit als volgt uitrekenen:
De eerste schijf gaat tot 18.628, 33% daarvan is 6147,24
Doordat je loon hoger is val je ook in de 2e schijf. 28.523 - 18.628 = 9.895. Er wordt 41,95% geheven over 9.895, dat maakt 4150,95.
In totaal draag je 6147,24 + 4150,95 af aan de staat.
Dit is ooit bedacht onder de noemer, de sterkste schouders dragen de zwaarste lasten. Dit zodat minima ook wat te spenderen heeftquote:Op maandag 2 juli 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut wat een onhandige manier.
Niet gewoon: met dat bedrag zit je in die schijf, dus betaal je zoveel procent over alles?
Wat ben ik eigenlijk een noob zeg.
Dus om in de laaste schijf te komen moet je alle eerdere schijven al gehad hebben?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit is ooit bedacht onder de noemer, de sterkste schouders dragen de zwaarste lasten. Dit zodat minima ook wat te spenderen heeft
Jup.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus om in de laaste schijf te komen moet je alle eerdere schijven al gehad hebben?
Heb je dat nooit gehad met economie?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut wat een onhandige manier.
Niet gewoon: met dat bedrag zit je in die schijf, dus betaal je zoveel procent over alles?
Wat ben ik eigenlijk een noob zeg.
Euh, 8 jaar geleden misschienquote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je dat nooit gehad met economie?
Ik heb alleen Nederlands geskippedquote:Op maandag 2 juli 2012 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
BEJAARDE
Maar ik weet niet man, ik heb de middelbare nooit echt bewust meegemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is dezequote:Op maandag 2 juli 2012 14:53 schreef shifto het volgende:
[..]
The Fonz heeft wel een klein beetje iets weg van SKV![]()
tof! lekker chaotisch, daar hou ik wel van. super aardige mensen. wel al een vijand gemaakt; kerel die ook op werchter was en hoogst verontwaardigd was dat ik niet naar the cure was gegaanquote:
pff, luister hun muziek ook niet, dan ga ik niet hypocriet staan kijken, liever lig ik biertjes te doen in et gras.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:44 schreef Mystikvm het volgende:
Niet naar The Cure ben ik ook wel verontwaardigd over. Mijn maandag was relaxed. Eerst thuis gewerkt, net cursus in Leeuwarden gegeven. Wel laat voor mijn doen, pas om 6 uur thuis
Ja hoor, ik vind cursussen geven echt heel leuk. Zou willen dat mijn baan er voor 100% uit bestond.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
pff, luister hun muziek ook niet, dan ga ik niet hypocriet staan kijken, liever lig ik biertjes te doen in et gras.
en wat ben jij verwend zeg, gvd xD wel een eind, leeuwardenwas et wel leuk?
The Curequote:Op maandag 2 juli 2012 17:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
tof! lekker chaotisch, daar hou ik wel van. super aardige mensen. wel al een vijand gemaakt; kerel die ook op werchter was en hoogst verontwaardigd was dat ik niet naar the cure was gegaan![]()
hoe was jouw maandag?
@ wm; ik snap je!! heb je het wel tof gehad?? en heb je fotos??
Wat ben ik jaloers op je! Niet in de laatste plaats vanwege je Elmo-muts xD Ik dacht donderdag nog heul ekkes iemand te zien die op je leek, maar heb het niet gevraagdquote:Op maandag 2 juli 2012 18:36 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
The Cure![]()
![]()
![]()
Enorm tof, ook typisch dat ik gisteren alweer vergeten was dat Pearl Jam op de vrijdag headliner was(en oh wat waren ze goed!).. oftewel ik zat weer eens in een festival roes, waarbij alles een waas is/was
.
ehm foto's heb ik wel maar dat is minimaal. Niemand had een camera mee en onze telefoons waren zo leeg..
Onze timing was verder echt legendarisch! Bij de Simple Minds kwamen we aangelopen, terwijl we daarvoor een spetterend optreden van Wolfmother hadden aanschouwd en daarna eerst nog even gingen eten als een kudde wolven, net voor ze Don't you forget about me gingen spelen.
Na Noel Gallagher's High Flying Birds naar Ed Sheeran gelopen en nog een lekker plekkie gevonden en toen kwam The A Team.![]()
En ik heb het halve festival met een Elmo muts rondgelopen omdat het kon
oh en Jack White is echt een fking baas!![]()
![]()
Helemaal rechts achter op de camping! Net niet op de hoek, tegenover deze stellage:quote:Op maandag 2 juli 2012 18:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat ben ik jaloers op je! Niet in de laatste plaats vanwege je Elmo-muts xD Ik dacht donderdag nog heul ekkes iemand te zien die op je leek, maar heb het niet gevraagdWij stonden bijna achteraan op B0, als je de camping opkwam heeeelemaal door naar achter, onder de bomen
Jullie?
Hmmm...nee, het zou een leugen zijn als ik wist waar dat was xD had er ook geen internet anders had ik je zeker even gespammed (proberen te spammen via Fok that isquote:Op maandag 2 juli 2012 18:55 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Helemaal rechts achter op de camping! Net niet op de hoek, tegenover deze stellage:
[ afbeelding ]
Heb donderdag ook nog mijn Hema Rookworst uitgelaten op de camping ^^
Geneukt?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:55 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Helemaal rechts achter op de camping! Net niet op de hoek, tegenover deze stellage:
[ afbeelding ]
Heb donderdag ook nog mijn Hema Rookworst uitgelaten op de camping ^^
quote:
Double action!!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:23 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik zou liegen als ik daar ja op zou zeggen
eerder deze:
[ afbeelding ]
Whut.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:23 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik zou liegen als ik daar ja op zou zeggen
eerder deze:
[ afbeelding ]
Haha, dacht al. Heyquote:Op maandag 2 juli 2012 23:59 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
is niet van mij overigens die foto
en hey vox!
Dan zou ik voor een jongen wel een erg kitscherige kamer hebben ^^quote:
Haha, ik dacht al. Misschien was je stiekem bi ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een jongen wel een erg kitscherige kamer hebben ^^
Ik vraag me echt af of dit een beetje redelijk slaapt trouwens
[ afbeelding ]
Haha, mijn duister geheimquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al. Misschien was je stiekem bi ofzo. En dat lijkt me een verschrikkelijke plaats.
Ben je Duitser?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Haha, mijn duister geheim..
mijn kamer is wit + een groot tweepersoons bed erin, dus geen fraaie kleurtjes![]()
De camping was vanmorgen echt een grote vuilnisbelt, overal vuurtjes en alles.. Belgen houden van vuur
Ik woon dicht bij de grens maar dat gelukkig nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:13 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ben je Duitser?en oh, tweepersoonsbed is altijd goed.
Waar was dit dan? Belgen zijn idd gek op vuurwerk (zelfs zuidelijk deel van Nederland)
goed punt!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:46 schreef Skv het volgende:
He Godverdomme. Hara had een regel over iedereen geschreven hier. Die zou in de OP. WAAR ISSIE
Ik had hem al in de vorige gezetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:46 schreef Skv het volgende:
He Godverdomme. Hara had een regel over iedereen geschreven hier. Die zou in de OP. WAAR ISSIE
Te warm voor vandaag. Overhemdje gedaan. Mouwtjes opgestroopt, zonnebrilletje op en cruisend als een baas naar mijn werk gegaan. Eerste complimentje alweer binnen over mijn looks, dus de dag is wel goed begonnen.quote:
Van een random iemand?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Te warm voor vandaag. Overhemdje gedaan. Mouwtjes opgestroopt, zonnebrilletje op en cruisend als een baas naar mijn werk gegaan. Eerste complimentje alweer binnen over mijn looks, dus de dag is wel goed begonnen.
Heb je haar toen gelijk je towering inferno of penis-y-pleasure laten zien?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een vrouwelijke collega waar ik wel eens mee samen werk.
Ze kan niet meer lopen nuquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je haar toen gelijk je towering inferno of penis-y-pleasure laten zien?
Ja, hij stonk echt als de tering. Maar goede foto's voor op de site.quote:
Waarom eerst wel en nu niet meer?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:55 schreef Skv het volgende:
Gisteren met exlief er over gehad dat het niet gaat werken om het weer te proberen. En nu voel ik me daar sneustom over want eerst zou dat nog kunnen en nu niet meer.
Omdat zij het nog een kans wilde geven en er nu al heel veel moeite in stak. Maar ik kan dat nu (nog) niet. En ik wil haar niet aan het lijntje houden door te zeggen dat het over een tijdje weer goed komt.quote:
Wat was ook alweer de reden dat het was uitgegaan dan? Want kan me herinneren dat we hier dachten dat het geen verstandige stap zou zijn om weer opnieuw te beginnen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:05 schreef Skv het volgende:
Omdat zij het nog een kans wilde geven en er nu al heel veel moeite in stak. Maar ik kan dat nu (nog) niet. En ik wil haar niet aan het lijntje houden door te zeggen dat het over een tijdje weer goed komt.
Moet m'n wilde haren even kwijt denk ik. En daarna misschien verder. En dat gaat dan vast niet meer omdat ze iemand anders heeft en ik enorm spijt heb dat ik deze kans niet heb gepakt.
Dan zou ik nu zeker nog niet ervoor gaan als je toen ook al 'problemen' had om de aandacht erbij te houden. Tenminste, naar haar mening dan, weet niet of jij er hetzelfde over dacht/denkt .quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:22 schreef Skv het volgende:
Zij vond dat ik te weinig interesse in haar had en te weinig moeite deed. En nooit over gevoelens praatte. Ze had het idee dat ze er alleen maar energie in stak en er weinig voor terug kreeg.
Zou ik wel willen maar we zijn te gek op elkaar om dat normaal te laten werken. Vrienden friemelen niet de hele tijd aan elkaar. Lastig om die switch te maken. Mijn ratio zegt: niet doen. Mijn gevoel zegt: gaat prima. Maar mijn gevoel zegt dat ook als ik iemand anders zoen. En dan voel ik me weer enorm schuldig tegenover m'n ex als ik het haar vertel. Weet dat dat haar pijn doet.quote:
Nee! Zou ik nooit doen! Maar nu we weer naar elkaar toe trokken merkte ik dat ik (wanneer bezopen) ook wel naar andere vrouwen trek. Zij had aan de andere kant al jaar dates op een laag pitje gezet omdat ze dat niet wilde ivm mij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:49 schreef Cue_ het volgende:
Of zij moet haar verwachtingen/eisen bijstellen en accepteren hoe jij erin bent.
Maar ga je er nu al vanuit dat je iemand anders gaat zoenen terwijl je in de relatie zou zitten?
Je nieuwsgierigheid naar anderen is dus nog steeds erg sterk. Zou dit niet minder moeten zijn als je echt verliefd (weer) was? Dan zou je zeker de eerste weken/maanden andere niet echt meer moeten zien staan (van wat ik van anderen begrijpquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:52 schreef Skv het volgende:
Nee! Zou ik nooit doen! Maar nu we weer naar elkaar toe trokken merkte ik dat ik (wanneer bezopen) ook wel naar andere vrouwen trek. Zij had aan de andere kant al jaar dates op een laag pitje gezet omdat ze dat niet wilde ivm mij.
Ik denk het niet, naarmate de tijd vordert.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:59 schreef Cue_ het volgende:
Wie weet vlamt het daarna ineens ontzettend op .. omdat er altijd stiekem iets is blijven smeulen.. you never know
en graag gedaan
Hij wil haar maar is bang dat hij niet aan haar verwachtingen kan voldoen waardoor ze hem voor de 2e keer dumpt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik denk het niet, naarmate de tijd vordert.
Daarnaast loop je het risico dat ze een ander tegenkomt waarmee het serieus dreigt te worden.
Dus als je haar liever niet kwijtraakt zou ik maar eens goed nadenken wat je precies wil en niet te lang wachten.
Verwachtingen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij wil haar maar is bang dat hij niet aan haar verwachtingen kan voldoen waardoor ze hem voor de 2e keer dumpt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Verwachtingen?
Heeft ie een gedragsprobleem ofzo?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:22 schreef Skv het volgende:
Zij vond dat ik te weinig interesse in haar had en te weinig moeite deed. En nooit over gevoelens praatte. Ze had het idee dat ze er alleen maar energie in stak en er weinig voor terug kreeg.
Wat ook wel zo was. Ik was echt een hele gemakkelijke lul.
Meerdere.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Verwachtingen?
Heeft ie een gedragsprobleem ofzo?
Zoiets ja. We kunnen niet met een schone lei beginnen omdat zij allerlei dingen van me verwacht die ik niet uit mezelf geef of opbreng. En ik zit met dat hele kutgevoel in m'n kop dat ik al gedumpt ben, al maanden bij m'n ouders woon en dat kan ik ook niet gewoon ff opzij schuiven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij wil haar maar is bang dat hij niet aan haar verwachtingen kan voldoen waardoor ze hem voor de 2e keer dumpt.
Of zij is niet de geschikte persoon voor jequote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:49 schreef Skv het volgende:
Misschien ben ik gewoon niet zo goed in het hebben van relaties.
Relatie hiervoor van 3 jaar ging op precies dezelfde manier voorbij. Verlies m'n interesse en neem alles maar gewoon voor lief. En dan kabbelt het wat voort en ontstaat er stress.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of zij is niet de geschikte persoon voor je
Goede vraag, mijn ex wilde in eerste instantie ook vrienden blijven maar daar heb ik bewust vanaf gezien en we hebben elkaar nu in 6 maanden tijd 1 keer gesproken en 3 keer wat mails uitgewisselt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:50 schreef Skv het volgende:
Eerst maar ff m'n sollicitatie verpesten!
Iemand nog tips hoe je deze situatie verandert in 'gewoon vrienden'?
Je bent nog jong, dus vraag me af in hoeverre je die relaties met elkaar kan vergelijken. Zeker omdat je je nog erg als persoon ontwikkelt en alles.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:52 schreef Skv het volgende:
Relatie hiervoor van 3 jaar ging op precies dezelfde manier voorbij. Verlies m'n interesse en neem alles maar gewoon voor lief. En dan kabbelt het wat voort en ontstaat er stress.
Zoiets moet ook wel een beetje van twee kanten komen he?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:52 schreef Skv het volgende:
[..]
Relatie hiervoor van 3 jaar ging op precies dezelfde manier voorbij. Verlies m'n interesse en neem alles maar gewoon voor lief. En dan kabbelt het wat voort en ontstaat er stress.
Misschien iemand vinden die daar hetzelfde in staat als jij. Of je er gewoon op wijst, maar het wel begrijpt, snapt niet zo erg vindt. Ach genoeg vrouwenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:00 schreef Skv het volgende:
Niet dat ik haar dan niet meer interessant vind, maar ik neem de relatie dan op een gegeven moment voor lief. Daar investeer ik dan niet meer in. Maar zelf heb ik dat niet zo door natuurlijk, mijn zelfreflectie is wat onderontwikkeld.
Nooit genoeg vrouwen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien iemand vinden die daar hetzelfde in staat als jij. Of je er gewoon op wijst, maar het wel begrijpt, snapt niet zo erg vindt. Ach genoeg vrouwen
Hear hear.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:06 schreef muhahaha het volgende:
Ik vroeg me al af waar je was. Extra geld komt altijd te laat
. (nadat de poep de ventilator heeft geraakt).
Heb je ook aangegeven dat je een snelle auto nodig hebt om op tijd ter plaatse te zijn?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Hear hear.
Maarja, dan is het wel in 1x ook super duidelijk
Baas kon 2 dagen niet mailen omdat ik die relay dichgeknald heb, dan kan ineens alles
Neequote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heb je ook aangegeven dat je een snelle auto nodig hebt om op tijd ter plaatse te zijn?
True, true.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ben ik al, en 1 per topic is meer dan genoeg dacht ik zo
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
kun jij skv niet wat lesjes zelfreflectie geven?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:20 schreef shifto het volgende:
EINDELIJK NAAR HUIS OM DAAR LEKKER VERDER TE WERKEN YAAAAAYYYYYY![]()
![]()
Doei
Ik ben tegenwoordig gewoon aan het werk voor mijn geldquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:01 schreef MohMi het volgende:
takke, het tempo is hier wel omlaag sinds de topic-oma er amper is
Misschien is het maar goed dat we weer eens wat terug doen voor d'n baas, kunnen we binnenkort weer zonder schuldgevoel rap chattenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig gewoon aan het werk voor mijn geld
Helaas gaat dat ooit wennenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
Whoa whoa whoa. Kijk mij eens een hele dag hebben gewerkt dan, jeetje. BEN KAPOT MAN
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:05 schreef Harajuku. het volgende:
Whoa whoa whoa. Kijk mij eens een hele dag hebben gewerkt dan, jeetje. BEN KAPOT MAN
Jullie weten niet. Jullie zitten de hele dag een beetje te zitten.quote:
Wat moet jij allemaal doen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jullie weten niet. Jullie zitten de hele dag een beetje te zitten.
Ik mag niet eens zittenquote:
Damnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik mag niet eens zittenIk moet staan. DE HELE DAG. En lopen enzo.
Ga die battle eens aan met joy.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jullie weten niet. Jullie zitten de hele dag een beetje te zitten.
Ja, nog zoiets. Ik moest vanmiddag naar een ander filiaal, geen enkele keer gerooktquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Damn![]()
Maar ik loop ook voor koffie en roken ensow![]()
![]()
OP EEN HELE DAG HARA??????quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, nog zoiets. Ik moest vanmiddag naar een ander filiaal, geen enkele keer gerookt![]()
Bij mijn filiaal krijg ik wel één rookpauze
Horeca shizzle, koffie brengen aan Willem Alexander op de Floriade enzoquote:
Niet huilen, dat heb ik vijf jaar gedaan, en wel meer dan 40u per weekquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik mag niet eens zittenIk moet staan. DE HELE DAG. En lopen enzo.
Ik rook nu ook stukken minder. Mijn longen en shagbuil zijn er wel blij mee thoughquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:22 schreef shifto het volgende:
[..]
OP EEN HELE DAG HARA??????
:|
Dat zou ik niet trekken, als ik om het uur niet rook ga ik al wiebelen
Ja, en in Afrika eten ze weken niet maar ik wil ook nog even klagen dat ik lunch heb moeten overslaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet huilen, dat heb ik vijf jaar gedaan, en wel meer dan 40u per week
Looll, okay, Joysa wint.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soms fckin 15 uur op een dag.Fucking bizar.
Ze is wel lekker strak geworden.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en in Afrika eten ze weken niet maar ik wil ook nog even klagen dat ik lunch heb moeten overslaan.
Whooooooooooo
Joy wint altijd.quote:
Pics.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soms fckin 15 uur op een dag.Fucking bizar.
Ze is wel lekker strak geworden.
zelfde verhaal hier, alleen dan om 1 uur thuisquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:07 schreef Skv het volgende:
Succes dit. Bezopen nog nét de laatste trein gepakt. Om twee uur thuis.
Is wel relaxedquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:19 schreef Skv het volgende:
Moggol. Spotify Premium aangeschaft. Even testen.
De sollicitatie? Wel redelijk mwoa.quote:
Al sinds het begin een blij gebruikerquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:19 schreef Skv het volgende:
Moggol. Spotify Premium aangeschaft. Even testen.
Ik vind het nu al superkut. Ik sync altijd mijn 'onlangs gedownloade' playlist van iTunes met mijn iPod en iPhone. Als ik dit ga gebruiken dan download ik nooit meer wat en heb ik nooit meer muziek op mijn spelerts staan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Al sinds het begin een blij gebruiker
Ik sync ook gewoon mijn fysieke MP3'tjes met Spotify hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind het nu al superkut. Ik sync altijd mijn 'onlangs gedownloade' playlist van iTunes met mijn iPod en iPhone. Als ik dit ga gebruiken dan download ik nooit meer wat en heb ik nooit meer muziek op mijn spelerts staan.
Hmm.. afwachten dus weer. Wanneer ga je er iets van horen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:20 schreef Skv het volgende:
[..]
De sollicitatie? Wel redelijk mwoa.
Ik had niet de beste score op mn assessment (van de 7 punten 2 onder niveau, 4 op en 1 boven). Ze zaagden in het gesprek 45 minuten door op die 2 die onder niveau waren gegeven.Zat constant in de verdediging, niet echt heel relaxed.
Toch wel mn babbel goed ingezet en er met een redelijk gevoel weggegaan. Aan het einde zei één van de twee interviewers nog dat hij me zo voor zich zag met de baan, maar dat het toch echt aan de kwaliteiten van de concurrentie zou liggen. Die hebben voor een groot deel die assessment beter gemaakt denk ik.
Ik heb niet veel hoop, maar het kan nog wel. Even afwachten!
Dat lost het probleem dat ik mijn nieuwe muziek niet meer fysiek op mn pc krijg toch niet opquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik sync ook gewoon mijn fysieke MP3'tjes met Spotify hoor.
Dat is het hele idee van streaming, dat je die dingen niet meer op je PC hoeft te hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat lost het probleem dat ik mijn nieuwe muziek niet meer fysiek op mn pc krijg toch niet op
Terechte klacht wel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is het hele idee van streaming, dat je die dingen niet meer op je PC hoeft te hebben.
Dit is dezelfde klacht als een chauffeur huren en vervolgens klagen dat je niet meer zelf het gas flink in kunt trappen.
Nee, ik dacht dat je die mp3s dan ook fysiek weg kon zetten. Nu kan ik het niet syncen met mn muziekspelers. Dit werkt alleen op de pc zoals ik wil dus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is het hele idee van streaming, dat je die dingen niet meer op je PC hoeft te hebben.
Dit is dezelfde klacht als een chauffeur huren en vervolgens klagen dat je niet meer zelf het gas flink in kunt trappen.
WANT MIJN IPOD HEEFT GEEN INTERNET EN MOET ER DUS MP3S OP HEBBEN EN OP MIJN TELEFOON HEB IK OOK NIET ALTIJD EEN SNELLE INTERNETVERBINDING OMDAT DIE KANKERTMOBILE DIE KANKERMASTEN NIET GOED GENOEG MAAKTquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:42 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je die mp3s dan ook fysiek weg kon zetten. Nu kan ik het niet syncen met mn muziekspelers. Dit werkt alleen op de pc zoals ik wil dus.
Doe eens normaal man.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:45 schreef Skv het volgende:
[..]
WANT MIJN IPOD HEEFT GEEN INTERNET EN MOET ER DUS MP3S OP HEBBEN EN OP MIJN TELEFOON HEB IK OOK NIET ALTIJD EEN SNELLE INTERNETVERBINDING OMDAT DIE KANKERTMOBILE DIE KANKERMASTEN NIET GOED GENOEG MAAKT
Sync to device. Niet meer streamen. Kan je ze wel alleen met Spotify afspelen. Gewoon als offline playlist instellen, even een uurtje laten syncen en alles staat erop.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:45 schreef Skv het volgende:
[..]
WANT MIJN IPOD HEEFT GEEN INTERNET EN MOET ER DUS MP3S OP HEBBEN EN OP MIJN TELEFOON HEB IK OOK NIET ALTIJD EEN SNELLE INTERNETVERBINDING OMDAT DIE KANKERTMOBILE DIE KANKERMASTEN NIET GOED GENOEG MAAKT
EN JE BENT ZELF EEN KANKERMAST!quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Enige nadeel als je wil syncen met je mobiel is dat je via dezelfde draadloze verbinding beide aan moet hebben staan. Dat heb ik eigenlijk nooitquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sync to device. Niet meer streamen. Kan je ze wel alleen met Spotify afspelen. Gewoon als offline playlist instellen, even een uurtje laten syncen en alles staat erop.
maarquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Sync to device. Niet meer streamen. Kan je ze wel alleen met Spotify afspelen. Gewoon als offline playlist instellen, even een uurtje laten syncen en alles staat erop.
Maar ineens een supervet nummer horen en die niet op kunnen zoeken en direct altijd en overal beschikbaar hebben.quote:
Soundhound / Shazam. En dan thuis de hele cd binnenbaggeren met torrents.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar ineens een supervet nummer horen en die niet op kunnen zoeken en direct altijd en overal beschikbaar hebben.
Daarom Spotify
Daarom livesets downen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het gewoon zo lastig om steeds CD's te moeten downloaden, te moeten selecteren wat ik gaaf vind en eindeloze MP3-bibliotheken te hebben.
Kwestie van voorkeur denk ik.
Ja daar had ik hoop op ja, maar het valt me vies tegen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dit is het uit elkaar gedumpt topic
Je zocht naar ellende? Beetje jammer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja daar had ik hoop op ja, maar het valt me vies tegen.
Voedt ons met haat en tranen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja daar had ik hoop op ja, maar het valt me vies tegen.
voedtquote:
Hopelijk ben je wat opgeknaptquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:13 schreef Skv het volgende:
Ho ho, ik had gisteren allemaal gewhine hier neergedonderd over mn ex. Niet zo kort door de bocht.
Maar ik ben te lui om terug te lezenquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:13 schreef Skv het volgende:
Ho ho, ik had gisteren allemaal gewhine hier neergedonderd over mn ex. Niet zo kort door de bocht.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij bent ook voor afschaffing van het woord "het"?
quote:
Is het waarlijk?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel juist. Gebiedende wijs gericht op de mens in het algemeen, niet op een specifiek persoon.
Godverdomme Mur, red ik jou toch even mooi uit deze penibele situatie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel juist. Gebiedende wijs gericht op de mens in het algemeen, niet op een specifiek persoon.
Volgens mij is het mooi zonder t heur, tegenwoordig. Graag een bronvermelding van uw statement!quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godverdomme Mur, red ik jou toch even mooi uit deze penibele situatie.
Deze meisje denkt mee te kunnen pratenquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Dat is toch een nieuwe hype joh, om overal "de" voor te zetten... Ik denk ik ga met mn tijd mee en maak een scherpe opmerking, maar ik faal alweer
Spellingschecker geeft Myst gelijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is het waarlijk?
Ik snapte ook niet wat de fout was.
Mur gebruikte het direct op Spirit. Dus zonder tquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is ouderwets taalgebruik, maar niet fout. Ik moet je de bron wel schuldig blijvenquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Volgens mij is het mooi zonder t heur, tegenwoordig. Graag een bronvermelding van uw statement!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Mur gebruikte het direct op Spirit. Dus zonder t
Nice he?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Hij zat wel enigszins in mijn personal space, moet ik bekennen ja
Mensen zonder kennis van Den ouderwetsche Nederlandsche taal.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Mur gebruikte het direct op Spirit. Dus zonder t
Mijn held.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Godverdomme Mur, red ik jou toch even mooi uit deze penibele situatie.
Mur, kom er maar in jongen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Hij zat wel enigszins in mijn personal space, moet ik bekennen ja
Ik heb godverdomme veel verstand van oudhollandsch.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice he?
[..]
Mensen zonder kennis van Den ouderwetsche Nederlandsche taal.
[..]
Mijn held.
Niet! Anders had je wel geweten dat vloeken in die tijd uit den boze wasquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme veel verstand van oudhollandsch.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Ick heb waarlyck veel verftand van oudthollandfch.
Godmiljaar!quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet! Anders had je wel geweten dat vloeken in die tijd uit den boze was
Ben je binnenkort jarig?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:23 schreef Skv het volgende:
HIVVERDEPIEP HOERA.
Ik ga proberen vrij te regelen voor vrijdagmiddag.
Nee, het leek me gewoon leuk om 'hiv' en 'hiep' wat te versmelten.quote:
Als er animo voor is kan er best een groepje tuig langskomen jaquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Als er animo voor is kan er best een groepje tuig langskomen ja
Ze heeft een aantal filmpjes gemaakt met zelfgemaakte songteksten op bestaande liedjes, behoorlijk creepyquote:
Ik ben er ook al klaar mee. Heb vrijdagmiddag vrij geregeld. Zeilenquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben pas 2 uur en drie kwartier aan het werk, maar het voelt als meer dan een hele dag
Ik hoor al 2 uur en drie kwartier aan het werk te zijn, maar heb nog niks gedaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben pas 2 uur en drie kwartier aan het werk, maar het voelt als meer dan een hele dag
Goeie keusquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben er ook al klaar mee. Heb vrijdagmiddag vrij geregeld. Zeilen
Just another day at the office...quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik hoor al 2 uur en drie kwartier aan het werk te zijn, maar heb nog niks gedaan
Wat doe je voor werk?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik hoor al 2 uur en drie kwartier aan het werk te zijn, maar heb nog niks gedaan
Als het de bange types zijn met lang vlassig haar, brilletje en een jaarabonnement op WOW dan is dit niet echt bijzonder.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denk je dat?
Zelfs de metalheads op dit kantoor zijn bang voor me als ik boos ben.
quote:
Worth itquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
Maar dan moet ik wel helemaal naar Den fucking Bosch.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het de bange types zijn met lang vlassig haar, brilletje en een jaarabonnement op WOW dan is dit niet echt bijzonder.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het de bange types zijn met lang vlassig haar, brilletje en een jaarabonnement op WOW dan is dit niet echt bijzonder.
Vrijdag weer. Ik zag laatst zo'n onderzoek over wat mensen doen tijdens het thuiswerkenquote:
Kom niet aan wowquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wanneer is het? Ik ga het weekend van 14 wsl al richting Breda.quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:46 schreef shifto het volgende:
[..]JIJ MOET KOMEN DAN PAS IS MIJN FEESTJE COMPLEET
[..]
Worth it
Het is pas de 18e maar aangezien ik jullie dan wel wil verdrinken in drank, word het pas na paydayquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Wanneer is het? Ik ga het weekend van 14 wsl al richting Breda.
Feestje?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:46 schreef shifto het volgende:
[..]JIJ MOET KOMEN DAN PAS IS MIJN FEESTJE COMPLEET
[..]
Worth it
Ik luister radio via mn upc box op de tv. Telt dat als tv kijken? Ik game wel eens, maar haal die uren ruimschoots in. Mijn contract zegt dat overwerken inherent is aan de functiequote:Op woensdag 4 juli 2012 10:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vrijdag weer. Ik zag laatst zo'n onderzoek over wat mensen doen tijdens het thuiswerken
http://www.nu.nl/lifestyl(...)s-kijkt-tv-werk.html
Ik kwalificeer op alle puntenHuishouden, TV kijken, gamen, eten maken, douchen, naakt werken
Ik de hele maand al bezet in de weekendenquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is pas de 18e maar aangezien ik jullie dan wel wil verdrinken in drank, word het pas na payday
Ik zit op hellscreamquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Omdat het kan!! Laat me met rust
[..]
Welke niet dude
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |