1e schijf gaat tot 18k meen ik, daar haal je 18% vanaf en dit bedrag gaat in de pot. Als je boven de 18k uitkomt val je in de 2e schijf. Hier is het tarief 40% en ook dit gaat in de pot.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
MIJN TT
Nee niet 1 euro
Ik snap die belastingschijven niet. ze zijn wel fucking bizar.
In de pot.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1e schijf gaat tot 18k meen ik, daar haal je 18% vanaf en dit bedrag gaat in de pot. Als je boven de 18k uitkomt val je in de 2e schijf. Hier is het tarief 40% en ook dit gaat in de pot.
Hm ik zit mobiel en dit legt lastig uit. Ik denk niet dat jij in schijf 3 komt tho
.
Jijquote:Op maandag 2 juli 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:
Ik werk mijn strakke kontje eraf voor de overheid.Zodat ze het in gare shit kunnen stoppen als JSF en Translink etc.
Ik dacht dat schijf 1 lager wasquote:Op maandag 2 juli 2012 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de schijven 25, 30, 35 en 52 waren.Lief naief.
Whut wat een onhandige manier.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:49 schreef muhahaha het volgende:
Als je bruto jaarloon 28.523 bedraagt, kun je dit als volgt uitrekenen:
De eerste schijf gaat tot 18.628, 33% daarvan is 6147,24
Doordat je loon hoger is val je ook in de 2e schijf. 28.523 - 18.628 = 9.895. Er wordt 41,95% geheven over 9.895, dat maakt 4150,95.
In totaal draag je 6147,24 + 4150,95 af aan de staat.
Dit is ooit bedacht onder de noemer, de sterkste schouders dragen de zwaarste lasten. Dit zodat minima ook wat te spenderen heeftquote:Op maandag 2 juli 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut wat een onhandige manier.
Niet gewoon: met dat bedrag zit je in die schijf, dus betaal je zoveel procent over alles?
Wat ben ik eigenlijk een noob zeg.
Dus om in de laaste schijf te komen moet je alle eerdere schijven al gehad hebben?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit is ooit bedacht onder de noemer, de sterkste schouders dragen de zwaarste lasten. Dit zodat minima ook wat te spenderen heeft
Jup.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus om in de laaste schijf te komen moet je alle eerdere schijven al gehad hebben?
Heb je dat nooit gehad met economie?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Whut wat een onhandige manier.
Niet gewoon: met dat bedrag zit je in die schijf, dus betaal je zoveel procent over alles?
Wat ben ik eigenlijk een noob zeg.
Euh, 8 jaar geleden misschienquote:Op maandag 2 juli 2012 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je dat nooit gehad met economie?
Ik heb alleen Nederlands geskippedquote:Op maandag 2 juli 2012 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
BEJAARDE
Maar ik weet niet man, ik heb de middelbare nooit echt bewust meegemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is dezequote:Op maandag 2 juli 2012 14:53 schreef shifto het volgende:
[..]
The Fonz heeft wel een klein beetje iets weg van SKV![]()
tof! lekker chaotisch, daar hou ik wel van. super aardige mensen. wel al een vijand gemaakt; kerel die ook op werchter was en hoogst verontwaardigd was dat ik niet naar the cure was gegaanquote:
pff, luister hun muziek ook niet, dan ga ik niet hypocriet staan kijken, liever lig ik biertjes te doen in et gras.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:44 schreef Mystikvm het volgende:
Niet naar The Cure ben ik ook wel verontwaardigd over. Mijn maandag was relaxed. Eerst thuis gewerkt, net cursus in Leeuwarden gegeven. Wel laat voor mijn doen, pas om 6 uur thuis
Ja hoor, ik vind cursussen geven echt heel leuk. Zou willen dat mijn baan er voor 100% uit bestond.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
pff, luister hun muziek ook niet, dan ga ik niet hypocriet staan kijken, liever lig ik biertjes te doen in et gras.
en wat ben jij verwend zeg, gvd xD wel een eind, leeuwardenwas et wel leuk?
The Curequote:Op maandag 2 juli 2012 17:40 schreef MohMi het volgende:
[..]
tof! lekker chaotisch, daar hou ik wel van. super aardige mensen. wel al een vijand gemaakt; kerel die ook op werchter was en hoogst verontwaardigd was dat ik niet naar the cure was gegaan![]()
hoe was jouw maandag?
@ wm; ik snap je!! heb je het wel tof gehad?? en heb je fotos??
Wat ben ik jaloers op je! Niet in de laatste plaats vanwege je Elmo-muts xD Ik dacht donderdag nog heul ekkes iemand te zien die op je leek, maar heb het niet gevraagdquote:Op maandag 2 juli 2012 18:36 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
The Cure![]()
![]()
![]()
Enorm tof, ook typisch dat ik gisteren alweer vergeten was dat Pearl Jam op de vrijdag headliner was(en oh wat waren ze goed!).. oftewel ik zat weer eens in een festival roes, waarbij alles een waas is/was
.
ehm foto's heb ik wel maar dat is minimaal. Niemand had een camera mee en onze telefoons waren zo leeg..
Onze timing was verder echt legendarisch! Bij de Simple Minds kwamen we aangelopen, terwijl we daarvoor een spetterend optreden van Wolfmother hadden aanschouwd en daarna eerst nog even gingen eten als een kudde wolven, net voor ze Don't you forget about me gingen spelen.
Na Noel Gallagher's High Flying Birds naar Ed Sheeran gelopen en nog een lekker plekkie gevonden en toen kwam The A Team.![]()
En ik heb het halve festival met een Elmo muts rondgelopen omdat het kon
oh en Jack White is echt een fking baas!![]()
![]()
Helemaal rechts achter op de camping! Net niet op de hoek, tegenover deze stellage:quote:Op maandag 2 juli 2012 18:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wat ben ik jaloers op je! Niet in de laatste plaats vanwege je Elmo-muts xD Ik dacht donderdag nog heul ekkes iemand te zien die op je leek, maar heb het niet gevraagdWij stonden bijna achteraan op B0, als je de camping opkwam heeeelemaal door naar achter, onder de bomen
Jullie?
Hmmm...nee, het zou een leugen zijn als ik wist waar dat was xD had er ook geen internet anders had ik je zeker even gespammed (proberen te spammen via Fok that isquote:Op maandag 2 juli 2012 18:55 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Helemaal rechts achter op de camping! Net niet op de hoek, tegenover deze stellage:
[ afbeelding ]
Heb donderdag ook nog mijn Hema Rookworst uitgelaten op de camping ^^
Geneukt?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:55 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Helemaal rechts achter op de camping! Net niet op de hoek, tegenover deze stellage:
[ afbeelding ]
Heb donderdag ook nog mijn Hema Rookworst uitgelaten op de camping ^^
quote:
Double action!!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:23 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik zou liegen als ik daar ja op zou zeggen
eerder deze:
[ afbeelding ]
Whut.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:23 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik zou liegen als ik daar ja op zou zeggen
eerder deze:
[ afbeelding ]
Haha, dacht al. Heyquote:Op maandag 2 juli 2012 23:59 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
is niet van mij overigens die foto
en hey vox!
Dan zou ik voor een jongen wel een erg kitscherige kamer hebben ^^quote:
Haha, ik dacht al. Misschien was je stiekem bi ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:05 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een jongen wel een erg kitscherige kamer hebben ^^
Ik vraag me echt af of dit een beetje redelijk slaapt trouwens
[ afbeelding ]
Haha, mijn duister geheimquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al. Misschien was je stiekem bi ofzo. En dat lijkt me een verschrikkelijke plaats.
Ben je Duitser?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:12 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Haha, mijn duister geheim..
mijn kamer is wit + een groot tweepersoons bed erin, dus geen fraaie kleurtjes![]()
De camping was vanmorgen echt een grote vuilnisbelt, overal vuurtjes en alles.. Belgen houden van vuur
Ik woon dicht bij de grens maar dat gelukkig nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:13 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ben je Duitser?en oh, tweepersoonsbed is altijd goed.
Waar was dit dan? Belgen zijn idd gek op vuurwerk (zelfs zuidelijk deel van Nederland)
goed punt!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:46 schreef Skv het volgende:
He Godverdomme. Hara had een regel over iedereen geschreven hier. Die zou in de OP. WAAR ISSIE
Ik had hem al in de vorige gezetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:46 schreef Skv het volgende:
He Godverdomme. Hara had een regel over iedereen geschreven hier. Die zou in de OP. WAAR ISSIE
Te warm voor vandaag. Overhemdje gedaan. Mouwtjes opgestroopt, zonnebrilletje op en cruisend als een baas naar mijn werk gegaan. Eerste complimentje alweer binnen over mijn looks, dus de dag is wel goed begonnen.quote:
Van een random iemand?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Te warm voor vandaag. Overhemdje gedaan. Mouwtjes opgestroopt, zonnebrilletje op en cruisend als een baas naar mijn werk gegaan. Eerste complimentje alweer binnen over mijn looks, dus de dag is wel goed begonnen.
Heb je haar toen gelijk je towering inferno of penis-y-pleasure laten zien?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een vrouwelijke collega waar ik wel eens mee samen werk.
Ze kan niet meer lopen nuquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je haar toen gelijk je towering inferno of penis-y-pleasure laten zien?
Ja, hij stonk echt als de tering. Maar goede foto's voor op de site.quote:
Waarom eerst wel en nu niet meer?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:55 schreef Skv het volgende:
Gisteren met exlief er over gehad dat het niet gaat werken om het weer te proberen. En nu voel ik me daar sneustom over want eerst zou dat nog kunnen en nu niet meer.
Omdat zij het nog een kans wilde geven en er nu al heel veel moeite in stak. Maar ik kan dat nu (nog) niet. En ik wil haar niet aan het lijntje houden door te zeggen dat het over een tijdje weer goed komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |