ik heb ook maar een uitkering(werk er trouwens wel voor op sw)quote:Op maandag 2 juli 2012 00:19 schreef Life2.0 het volgende:
Onder de 100 euro kwaliteit verwachten, hoe schattig
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:19 schreef Life2.0 het volgende:
Hij trollt maarquote:Op maandag 2 juli 2012 00:20 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
ik heb ook maar een uitkering(werk er trouwens wel voor op sw)
Garpigquote:Op maandag 2 juli 2012 00:19 schreef Life2.0 het volgende:
haal dan een koptelefoon van 2-3 tientjes, daaronder krijg je oorkanker maar oordopjes zijn altijd duurder voor dezelfde kwaliteitquote:Op maandag 2 juli 2012 00:20 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
ik heb ook maar een uitkering(werk er trouwens wel voor op sw)
Heb jij ze? Zoja, hoe bevallen zequote:Op maandag 2 juli 2012 00:27 schreef RobertNL het volgende:
Mits je paypal hebt: http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/
Moet je alleen wel even 2 weken op wachten
ziet er goed uitquote:Op maandag 2 juli 2012 00:27 schreef RobertNL het volgende:
Mits je paypal hebt: http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/
Moet je alleen wel even 2 weken op wachten
quote:Op maandag 2 juli 2012 00:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
haal dan een koptelefoon van 2-3 tientjes, daaronder krijg je oorkanker maar oordopjes zijn altijd duurder voor dezelfde kwaliteit
en met 800 euro kun je dat best betalen
quote:Tumoren van het oor zijn erg zeldzaam. Zwellingen van de oorschelp zijn meestal huidtumoren die goedaardig of kwaadaardig kunnen zijn. Een goedaardig gezwel op de oorschelp verschijnt als een niet pijnlijke "wrat". In de gehoorgang is het een harde uitstulping van het onderliggende botweefsel (een osteoom). De kwaadaardige tumoren van de oorschelp beginnen vaak ook als een soort wrat. Bij aanstoten bloeden ze snel. Ze kunnen ook pijnlijk worden. Zitten ze in de gehoorgang dan veroorzaken ze heftige pijn en soms een bloederige afscheiding. Tumoren van de oorschelp zijn zeldzaam, maar als je een van de beschreven verschijnselen waarneemt moet je direct een arts raadplegen. Goedaardige en kwaadaardige tumoren kunnen in het ziekenhuis verwijderd worden, gewoonlijk onder plaatselijke verdoving. Bij kwaadaardige tumoren in een vroeg stadium kan soms door bestraling de groei gestopt worden. In zeldzame gevallen ontstaat een tumor in het midden- of binnenoor. Soms gaat dit gepaard met gehoorvermindering of zelfs doofheid. Vage klachten met duizeligheid, oorpijn en verandering van het gehoor zijn een reden de huisarts te raadplegen.
jah oke das waar dat goedkoop duurkoop isquote:Op maandag 2 juli 2012 01:02 schreef Scatterbrained het volgende:
Hehe, in 1e instantie dacht ik dat het om een ander soort oordopjes ging![]()
![]()
Maar, zoals anderen al zeiden, ik denk niet dat er echt goedkope in ear oordopjes bestaan mét kwaliteit. Bovendien, goedkoop = meestal duurkoop. Zoals je dus zei waren die van de action na 3 dagen stuk. Zo blijf je steeds maar goedkope kopen, zodat je uiteindelijk beter af was geweest door één keer te investeren in iets duurdere, maar goede, oordopjes. Ik doe met die van mij (gewoon van witte I-pod-dingen) overigens al heel lang.
mee eens, ik kocht vroeger ook altijd de el-cheapo dopjes van de MM.. die het na ~6 maanden begaven (a max 10 euro per stuk ofzo?)quote:Op maandag 2 juli 2012 01:02 schreef Scatterbrained het volgende:
Hehe, in 1e instantie dacht ik dat het om een ander soort oordopjes ging![]()
![]()
Maar, zoals anderen al zeiden, ik denk niet dat er echt goedkope in ear oordopjes bestaan mét kwaliteit. Bovendien, goedkoop = meestal duurkoop. Zoals je dus zei waren die van de action na 3 dagen stuk. Zo blijf je steeds maar goedkope kopen, zodat je uiteindelijk beter af was geweest door één keer te investeren in iets duurdere, maar goede, oordopjes. Ik doe met die van mij (gewoon van witte I-pod-dingen) overigens al heel lang.
hey jah veel plezier als je op samen woont met een vriendin en een hondquote:Op maandag 2 juli 2012 00:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
haal dan een koptelefoon van 2-3 tientjes, daaronder krijg je oorkanker maar oordopjes zijn altijd duurder voor dezelfde kwaliteit
en met 800 euro kun je dat best betalen
dan leg je elke maand 2 euro opzij..quote:Op maandag 2 juli 2012 01:38 schreef oompiekoerier het volgende:
[..]
hey jah veel plezier als je op samen woont met een vriendin en een hond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |