Inderdaad, vergeleken daarbij is zelfs de ergste wijk in Rotterdam een paradijs.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:15 schreef Nober het volgende:
Speciaal voor TS:
Eckte ghetto's! Moest trouwens googlen met je Arbierentaal op 'ibehesj' vroeger heette dat gewoon wouten.
mooien foto's!quote:Op maandag 2 juli 2012 17:40 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leiden
The next, studentenresort. Schoone deernes.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Klopt.
Next heb je ook gewoon normale mensen... terwijl het naast de breestraat ligt.
Die in rotterdam is mooi.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:56 schreef Expression het volgende:
Overigens is hier die wel wat groter:
Leiden:
[ afbeelding ]
R'dam:
[ afbeelding ]
Gewillige mollige studentes. Wanneer kunnen we jou ergens schaken?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:41 schreef Sophie94 het volgende:
Men hier ervaringen met Leiden als studentenstad?
En de studenten - mannelijke variantquote:Op maandag 2 juli 2012 20:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Gewillige mollige studentes. Wanneer kunnen we jou ergens schaken?
Vooral ballen, maar niets mis meequote:Op maandag 2 juli 2012 20:47 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
En de studenten - mannelijke variant- ?
Ik heb dit jaar mijn vwo gehaald en ben momenteel opzoek naar een kamer te Leiden.
Om er te wonen; niet doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:41 schreef Sophie94 het volgende:
Men hier ervaringen met Leiden als studentenstad?
Stevenshof kan ik prima om 11 uur in de avond de hond uitlaten hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:57 schreef leeell het volgende:
Leiden
Maar je heb wel gelijk TS, zelfs de beestenmarkt is na 11'en niet veilig meer, laat staan die pauperwijken als stevenshof en merenwijk
Jij was van dat ene kansarme topic toch dat je met vriendinnen een rondleiding wou? Liefste door een enorme corpsbal?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:47 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar mijn vwo gehaald en ben momenteel opzoek naar een kamer te Leiden.
Ah.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:47 schreef Sophie94 het volgende:
[..]
Ik was niet overtuigd, maar dit ziet er wel behoorlijk pauper uit inderdaad.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En omdat foto's in dit topic niet mogen ontbreken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nou, wat een ghetto
Ja, klopt.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij was van dat ene kansarme topic toch dat je met vriendinnen een rondleiding wou? Liefste door een enorme corpsbal?
Nou nou, ik kan mij niet vinden in deze redenering. Je verward mij vast met iemand anders.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ah.
De aanstormende fiscusforensisch analiste die binnenkort een heksenjacht start naar de 'onrendabelen van de maatschappij' om ze het laatste zetje te geven?
Ik ben je kwalijke bedoelingen niet vergeten.
Daar blowden wij vroeger altijdquote:Op maandag 2 juli 2012 17:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En omdat foto's in dit topic niet mogen ontbreken:
[ afbeelding ]
Nou nou, wat een ghetto
Ik ben bang dat dit niet positief is voor de stad Leiden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:00 schreef Obey. het volgende:
Gelukkig kom ik studeren in je stad, dus das een meevaller die het niveau wat opkrikt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:03 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dit niet positief is voor de stad Leiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |