Ronaldo en Bieber noem jij mannelijk?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk nu aan iemand waar ik liever niet aan denk.En nu raak ik al mijn kansen bij de mannen in dit topic kwijt.
Wat een horror.
Maar ik val ook op mannelijke mannen hoor.

Oh god nee!quote:

Zoals ik.quote:
Nee, instafaal.quote:
Heb je hete vriendinnen? "@quote:

quote:

voorbinddildo iets ding van de christine le duc? ofzo?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Flips!!!
Ik ben eruit!!
Jij bent gewoon keihard lesbi maar je wil nog geen afstand doen van de piemel en dus geil je op zeer vrouwelijke mannen.
Ik heb 1 tip voor je!!
Christine LeDuc!!

Ik zei OOK mannelijke mannen.quote:Op maandag 2 juli 2012 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ronaldo en Bieber noem jij mannelijk?
Ja.quote:

Dus wanneer heb je tijdquote:

HEY!!!quote:Op maandag 2 juli 2012 00:01 schreef Koen66 het volgende:
al die gasten tegenwoordig met zo'n Bieber look-alike kapsel

Vrij!quote:

Jij zoekt gewoon een echte pot!! Pittig kort rood kapsel, tuinbroek en een voorbinlul waar je U tegen zegt!quote:Op maandag 2 juli 2012 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zei OOK mannelijke mannen.
[..]
Ja.

quote:Op maandag 2 juli 2012 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een echte pot!! Pittig kort rood kapsel, tuinbroek en een voorbinlul waar je U tegen zegt!

Woningbouwquote:

dus het gaat wel over voorbinddildo's en voorbind lullen?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zoekt gewoon een echte pot!! Pittig kort rood kapsel, tuinbroek en een voorbinlul waar je U tegen zegt!

jij hebt me zo gezien!quote:

Je zit mij gewoon ouderwets keihard te pestenquote:Op maandag 2 juli 2012 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]

Nuquote:

Ben jij zo dom of doe je alleen alsof?quote:Op maandag 2 juli 2012 00:03 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
dus het gaat wel over voorbinddildo's en voorbind lullen?
dat was de grap?

Ohquote:Op maandag 2 juli 2012 00:04 schreef screwloose het volgende:
[..]
jij hebt me zo gezien!![]()
Ik ben helaas naar de kapper geweest....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |