Nee hoor dat gaat goedquote:Op maandag 2 juli 2012 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu al een bestseller.
[..]
Dat is wel tof. Maar dat kan beter op tafel.
[..]
Krijg je dan geen schaafwonden op je zak?

Awquote:Op maandag 2 juli 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder doet tegenwoordig een poging om als ze mij wil vertellen over haar seksleven het niet als seks te benoemen.
Ze heeft seks omgedoopt tot monopoly spelen.
Ik denk niet dat ik Johan ooit nog normaal aan kan kijken

Wat als je echt Monopoly speelt?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn moeder doet tegenwoordig een poging om als ze mij wil vertellen over haar seksleven het niet als seks te benoemen.
Ze heeft seks omgedoopt tot monopoly spelen.
Ik denk niet dat ik Johan ooit nog normaal aan kan kijken

Dat doe ik dus al niet meer hequote:

En het is een kakkerlak!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik haat Monopoly, alleen omdat ik nooit win en slecht tegen mij verlies kan, echt heel slecht

Mono is voor Zwollequote:

Dan moet je zeker nooit Monopoly spelen met mijn vriendinquote:Op maandag 2 juli 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik haat Monopoly, alleen omdat ik nooit win en slecht tegen mij verlies kan, echt heel slecht

Ik ga denk ik ook nooit naar Malta dus dat komt goedquote:Op maandag 2 juli 2012 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet je zeker nooit Monopoly spelen met mijn vriendin

Goed zoquote:Op maandag 2 juli 2012 13:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mono is voor Zwolle
Ik ga met hem bieren op de wallen tijdens die wedstrijden
En als ons aller Ajax verliest dan flikker hem in de gracht

Als je wel een kaart neemt dan mag ik vast wel een keer met je mee naar een wedstrijdquote:Op maandag 2 juli 2012 13:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik twijfel nog of ik alsnog een seizoenskaart zal nemen voor Ajax
Eigenlijk wou ik een jaartje rust ervan, maar naar mate het seizoen dichterbij komt begint het toch weer een beetje te kriebelen

Dat mag jaquote:Op maandag 2 juli 2012 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je wel een kaart neemt dan mag ik vast wel een keer met je mee naar een wedstrijd

Gelukkig maar, want ze wint altijd. En op de vraag hoe ze dat toch doet volgt altijd "omdat ik een hekel heb aan verliezen".quote:Op maandag 2 juli 2012 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook nooit naar Malta dus dat komt goed

Ik heb er ook een hekel aan maar win toch alsnog nietquote:Op maandag 2 juli 2012 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ze wint altijd. En op de vraag hoe ze dat toch doet volgt altijd "omdat ik een hekel heb aan verliezen".

quote:Op maandag 2 juli 2012 13:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat mag ja
Maar misschien dat ik er 1 neem en alleen de leuke wedstrijden ga, en cl thuis en uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |