Smaakt best redelijk beetje naar zo;'n citroentje in een wit bier
Coca Cola is idd één van de weinige drankjes waar weinig varianten op zijn momenteel.
Je hebt Light, Cafeïne vrij, Lemon en de gewonen
Maar uiteindelijk is er op de ECHT Coca Cola nooit een variant geweest, daar komt verandering in binnen een tijdje.
Namelijk de Coca Cola Vanille !
dat word pas een verandering
Zo heb ik hier in mijn koelkast Vanilla Coke staan, best erg lekker.
Ik zal binnenkort al mijn frisdranken eens uitgebreid posten op mijn website. Denk dat veel mensen ook nog nooit gehoord hebben van Pepsi Blue www.pepsiblue.com(blueberry smaak en knal blauw), 7Up pink (7Up met cherry smaak) en Mountain Dew www.mountaindew.com, nog zo'n waanzinnig coole drank
[Dit bericht is gewijzigd door stay_fun op 07-08-2002 22:25]
die is al in amerika en canade te koop en ik ben niet van plan om naar daar op reis te gaan om te proeven
quote:Ik ben in november vorig jaar in Australie geweest maar toen was het er volgens mij nog niet. Ik heb het iig niet gezien.
Op woensdag 07 augustus 2002 22:31 schreef C3La het volgende:
Deze cola was al een paar maanden te koop in Australie. Kennelijk introduceren ze em overal s'zomers...
quote:Jij gaat voor low
Op woensdag 07 augustus 2002 22:15 schreef Vava het volgende:
Is het er alleen in "light" uitvoering?
quote:Nee, ik lust juist geen light. Die nasmaak is zo ontzettend vies!
Op woensdag 07 augustus 2002 22:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Jij gaat voor low
quote:duh
Op woensdag 07 augustus 2002 22:40 schreef Vava het volgende:[..]
Nee, ik lust juist geen light. Die nasmaak is zo ontzettend vies!
Light... Beh.
quote:Tja, over smaak valt niet te twisten...
Op donderdag 08 augustus 2002 19:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een gezeik over het feit dat ie Light is. Da's juist perfect!
Het smaakt btw wel beter dan normale light en ook iets beter dan twist imho.
quote:Je zegt toch ook niet dat Heineken van die leuke nieuwe biervarianten bedenkt, omdat Amstel met Bright komt?
Op zondag 11 augustus 2002 11:42 schreef Dagootje het volgende:
Die mensen die zeggen dat coca-cola nooit met wat nieuws komt vergeten dat fanta, sprite, minute maid en die nieuwe vruchtensap ook van hun is.
De drank Coca-Cola is 1 keer met iets nieuwsgekomen en ging finaal op zijn bek. Vanilla Coke schijnt het goed te doen though, dus wie weet.
Toch mis ik hier veel soorten frisdrank hoor, bijv in Zuid-Afrika hebben ze Fanta Grape (DRUIF dus!) en die is zo lekker... en nu hadden ze daar ook Fanta Ananas (dus niet exotic want daar zit grapefruit bij). Verder hebben ze daar ook Schweppes Passie Vrucht en die is ook al zo lekker!!
Gelukkig begint Spa hier ook met steeds meer smaakjes te komen.
Het lekkerste frisdrankje in ZA vind ik trouwens Just Juice en dan Litchee (sjips hoe schrijf je dat..) smaak.
quote:Dit is wel een
Op zondag 11 augustus 2002 13:22 schreef nostra het volgende:[..]
Je zegt toch ook niet dat Heineken van die leuke nieuwe biervarianten bedenkt, omdat Amstel met Bright komt?
Of dat Cup-A-Soup net een heerlijk nieuwe wasverzachter heeft uitgebracht?De drank Coca-Cola is 1 keer met iets nieuwsgekomen en ging finaal op zijn bek. Vanilla Coke schijnt het goed te doen though, dus wie weet.
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 14:19 schreef ivetje het volgende:[..]
Dit is wel een
post zeg...
quote:Natuurlijk is Amstel wel van Heineken. Net als C1000 (voor driekwart) van Albert Heijn is - de reclames waarin ze Appie "belachelijk" maken, moet je dus ruim zien.
duh, amstel is niet van heineken
quote:Unilever, dat Cup-a-soup maakt, maakt ook wasverzachter.
En het merk cup-a-soup maakt geen wasverzachter.
quote:Ik bedoelde met de, misschien wat overtrokken, voorbeelden alleen aan te geven dat het nergens op slaat om het moederbedrijf te betrekken bij de verschillende merken die zij voert.
Coca-cola maakt wel sprite, fanta enz...dus is het van coca-cola en dus een variant.
quote:En wanneer kunnen we die verwachten?
Op zondag 11 augustus 2002 13:22 schreef nostra het volgende:[..]
Vanilla Coke schijnt het goed te doen
quote:Wel van Heinekencorp...
Op zondag 11 augustus 2002 14:19 schreef ivetje het volgende:[..]
Dit is wel een
post zeg...duh, amstel is niet van heineken
![]()
quote:Unilever = moedermaatschappij van Unox en Robijn, Omo, Blue Band....
En het merk cup-a-soup maakt geen wasverzachter.
quote:Nee, niet Coca-Cola maar The Coca-Cola Company. Dus niet het merk maar de moedermaatschappij. Net als in bovengenoemde voorbeelden...
Coca-cola maakt wel sprite, fanta enz...dus is het van coca-cola en dus een variant.
<edit> ik moet sneller leren typen... </edit>
quote:ff offtopic: in Duitsland heb ik eens Fanta Sunny Melon (watermeloen)gedronken. Heerlijk!
Op zondag 11 augustus 2002 14:17 schreef inkie1010 het volgende:
Hmmmm dat lijkt me best lekker.Toch mis ik hier veel soorten frisdrank hoor, bijv in Zuid-Afrika hebben ze Fanta Grape (DRUIF dus!) en die is zo lekker... en nu hadden ze daar ook Fanta Ananas (dus niet exotic want daar zit grapefruit bij). Verder hebben ze daar ook Schweppes Passie Vrucht en die is ook al zo lekker!!
Gelukkig begint Spa hier ook met steeds meer smaakjes te komen.Het lekkerste frisdrankje in ZA vind ik trouwens Just Juice en dan Litchee (sjips hoe schrijf je dat..) smaak.
Nu ontopic: Ik vind de nieuwe coca cola lemon best te drinken, alleen als 'ie ijs en ijskoud is!
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 14:19 schreef ivetje het volgende:
Dit is wel eenpost zeg...duh, amstel is niet van heineken
En het merk cup-a-soup maakt geen wasverzachter. Coca-cola maakt wel sprite, fanta enz...dus is het van coca-cola en dus een variant.
quote:Dat heb ik op vakantie gedronken, vond het niet echt geweldig.
Op woensdag 07 augustus 2002 22:20 schreef stay_fun het volgende:Zo heb ik hier in mijn koelkast Vanilla Coke staan, best erg lekker.
quote:mountain dew roelt
Mountain Dew www.mountaindew.com, nog zo'n waanzinnig coole drank
Ging eergisteren in de verkoop, volgende week in heel nederland in de reclame, dus als je het wilt proberen...
Mij igg niet gezien
Proost...
Overigens is er ook al jaren Cherry Coke, Coca-Cola met een vleugje kersen. En zoals eerder genoemd komt in het najaar ook Vanilla Coke op de Nederlandse markt. Leuk detail: 10% van de wereldproductie van Vanille wordt voor Vanilla Coke gebruikt.
quote:Dat is trouwens een hoax het wordt gewoon gemaakt met chemische zooi.
Op zondag 11 augustus 2002 22:56 schreef some1else het volgende:
Coca-Cola heeft voor een Light variant gekozen omdat in het Light segment nog een flinke groei zit. Een gewone Coke Lemon variant komt t.z.t. ook nog op de markt.Overigens is er ook al jaren Cherry Coke, Coca-Cola met een vleugje kersen. En zoals eerder genoemd komt in het najaar ook Vanilla Coke op de Nederlandse markt. Leuk detail: 10% van de wereldproductie van Vanille wordt voor Vanilla Coke gebruikt.
Maar is nog steeds lekker.
quote:idd anders zou het ook wel een leuk prijsje krijgen denk ik
Op maandag 12 augustus 2002 12:50 schreef Sheepcidus het volgende:[..]
Dat is trouwens een hoax het wordt gewoon gemaakt met chemische zooi.
Maar is nog steeds lekker.
quote:mars en/of snicker's en een of ander merk chips is ook van hun...
Op zondag 11 augustus 2002 11:42 schreef Dagootje het volgende:
Die mensen die zeggen dat coca-cola nooit met wat nieuws komt vergeten dat fanta, sprite, minute maid en die nieuwe vruchtensap ook van hun is.
Is er van coca alleen een light variant?
quote:waarom smaakt amstel WEL en heiniken niet dan?
Op zondag 11 augustus 2002 14:49 schreef nostra het volgende:Natuurlijk is Amstel wel van Heineken.
quote:Ik vind Pepsi Twist lekkerder dan Coca-cola Light Lemon.
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:50 schreef Kimmie het volgende:
Hey dat doet me denken aan pepsi twist die ik van de week op reis tegen kwam. Lekker niet te zoek soort van mix van sevenup em cola. Verfrissend.Is er van coca alleen een light variant?
Maar de eerste indruk is oké.
Ik heb de coca cola vertegenwoordiger bij ons in de winkel even gevraagd, en hij zei dat hij de kans groot achte dat coca cola vanille over 3 maanden hier al in de schappen ligt. Even afwachten dus.
quote:Is daar ook een Light versie van?
Op vrijdag 16 augustus 2002 11:43 schreef ConQuestador het volgende:
Voor de mensen die nu al uit kijken naar coca cola vanille:Ik heb de coca cola vertegenwoordiger bij ons in de winkel even gevraagd, en hij zei dat hij de kans groot achte dat coca cola vanille over 3 maanden hier al in de schappen ligt. Even afwachten dus.
Laten ze die Cola met vanille smaak hier maar eens op de markt brengen die lijkt me wel lekker
istie wel in adam te koop?
quote:Mee eens! Vind hem dus niet super
Op dinsdag 20 augustus 2002 17:15 schreef Skoezie het volgende:
Op zich wel te zuipen, maar heb gelijk het idee dat ik aan de Cola-Bacardi/Lemon ben.Laten ze die Cola met vanille smaak hier maar eens op de markt brengen die lijkt me wel lekker
Bij ons zijn er al een paar flessen opgegaan.
quote:Ik heb het bij de C1000 in Enschede gehaald.
Op zondag 18 augustus 2002 09:49 schreef Vork het volgende:
Is Konmar dan de enige die het verkoopt ofzo, aangezien ik het hier bij de Appie of een van de plaatselijke supermarktketens om de hoek nog niet heb zien staan. en nee wij hebben geen Konmar in de buurt.
quote:Pepsi Twist misschien iets? Vind ik lekkerder dan die Coca Cola Ligt Lemon...
Op woensdag 04 september 2002 20:49 schreef Khalein het volgende:
Mocht het ooit nog in de regular versie in de winkels verschijnen, dan ga ik er waarschijnlijk wel voor. Zolang het echter van die light crap blijft, mogen ze het wat mij betreft houden...
quote:Is dat ook met citroen? Is het light? Ik hoop het niet want daarom vind ik die Coca Cola met citroen net echt lekker.
Op woensdag 04 september 2002 20:53 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Pepsi Twist misschien iets? Vind ik lekkerder dan die Coca Cola Ligt Lemon...
quote:
Op woensdag 04 september 2002 21:00 schreef Vava het volgende:[..]
Is dat ook met citroen? Is het light? Ik hoop het niet want daarom vind ik die Coca Cola met citroen net echt lekker.
quote:Hmm.... whachamean zelfingenomen
Op dinsdag 1 oktober 2002 10:49 schreef robbieRdam het volgende:
Coca cola light lemon is GOOOOOOORRR.
Geef het ook geen lang bestaan.
nobody likes it.
quote:Dat light is niet te zuipen
Op donderdag 8 augustus 2002 19:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een gezeik over het feit dat ie Light is. Da's juist perfect!
Van Light frisdrank houd ik niet, dus Coca -Cola Light Lemon niet geprobeerd
Vandaag ben ik voor het eerst met dit spul geconfronteerd. Ik was nieuwsgierig en kocht eens één zo'n blikje (zou het vies zijn, dan zat ik tenminste niet aan een anderhalveliter-fles vast.....). Ik ging een dag lang weg en had toch wat blikjes drinken nodig, en wat variatie in de tas is wel prettig.
Ben ik even blij dat het slechts een blik van 1/3 liter was.
Ik vind het echt ontzettend goor. Chemisch en met een zure nasmaak. Ik werd er zelfs een beetje misselijk van. Niet voor herhaling vatbaar. Nee, doe mij maar gewone ouderwetse standaard-cola (op zich net zo chemisch maar daarbij pròef je dat alleen niet zo.).
quote:Jemig, we hebben toch niet hetzelfde eet-/drinkpatroon ofzo (naast andere zaken die soms frappante overeenkomsten hebben)?
Op vrijdag 8 november 2002 19:21 schreef postinggirl het volgende:
Vandaag ben ik voor het eerst met dit spul geconfronteerd.Ik vind het echt ontzettend goor.
quote:Ik vond light ook niet te zuipen. Maar dat bleek gewoon te komen doordat ik gewend was aan gewone coca cola. na een week vindt je light net zo lekker.....echt waar
Op woensdag 2 oktober 2002 00:44 schreef beertje_ het volgende:[..]
Dat light is niet te zuipen
quote:Waar is First Choice te koop?
Op zondag 2 maart 2003 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nu de First Choice Light Lemon geprobeerd, en die vind ik veel lekkerder dan de Coca Cola-versie. De Coca Cola smaakt erg afwasmiddelachtig, en de First Choice smaakt gewoon naar cola met citroen. Dus voor wie het (nog) eens wil proberenFirst Choice!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |