abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5297935
Vandaag kregen we deze smaak binnen in de Konmar! Ik weet niet of ie helemaal nieuw is maar bij ons iig wel

Smaakt best redelijk beetje naar zo;'n citroentje in een wit bier

pi_5298091
bij ons is ie sinds vandaag ook binnen (C1000)
ASV Augustijn ! Koppig Volhouden
pi_5298100
Morgen maar es ff kijken wanneer wij hem binnen krijgen.
wil hem wel eens proberen
blegh...
pi_5298105
ven het officiele coca-cola merk? ik dacht dat ze nooi met wat nieuws zouden komen!
pi_5298111
Is het er alleen in "light" uitvoering?
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_5298129
Nog niet gesjekt... zal ooit wel ff checken...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_5298181
Ik ga morgen s langs de AH
[url=http://www.fok.nl]Fok![/url]
  woensdag 7 augustus 2002 @ 22:19:55 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_5298187
hmz.. lijkt me lekker..
Morgen ff de supermarkt checken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_5298188
Zal wel komen omdat ik in België woon, maar hier is die Lemon Light van idd de ECHT Coca COla al een tijdje (paar weken) te koop.

Coca Cola is idd één van de weinige drankjes waar weinig varianten op zijn momenteel.

Je hebt Light, Cafeïne vrij, Lemon en de gewonen
Maar uiteindelijk is er op de ECHT Coca Cola nooit een variant geweest, daar komt verandering in binnen een tijdje.
Namelijk de Coca Cola Vanille !

dat word pas een verandering

pi_5298191
Mijn vriendin neemt op haar trips around de world altijd mijn favoriete drinks mee.

Zo heb ik hier in mijn koelkast Vanilla Coke staan, best erg lekker.

Ik zal binnenkort al mijn frisdranken eens uitgebreid posten op mijn website. Denk dat veel mensen ook nog nooit gehoord hebben van Pepsi Blue www.pepsiblue.com(blueberry smaak en knal blauw), 7Up pink (7Up met cherry smaak) en Mountain Dew www.mountaindew.com, nog zo'n waanzinnig coole drank

[Dit bericht is gewijzigd door stay_fun op 07-08-2002 22:25]

pi_5298230
pi_5298234
Oh ja de lemon versie van Pepsi is Pepsi twist www. pepsitwist.com
  woensdag 7 augustus 2002 @ 22:27:22 #13
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_5298291
Dat lijkt me nou de enige lekkere cola...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_5298341
Deze cola was al een paar maanden te koop in Australie. Kennelijk introduceren ze em overal s'zomers...
+10 intelligent
pi_5298365
BAH! Light Cola
Age of fruity enlightenment!
pi_5298371
Het lijkt me best lekker! Hopelijk ook met suiker ipv die light smaak.
Let's plant a tree
pi_5298397
IK vind het hoog tijd worden dat ze de vanilla hier uitbrengen !

die is al in amerika en canade te koop en ik ben niet van plan om naar daar op reis te gaan om te proeven

pi_5298401
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 22:31 schreef C3La het volgende:
Deze cola was al een paar maanden te koop in Australie. Kennelijk introduceren ze em overal s'zomers...
Ik ben in november vorig jaar in Australie geweest maar toen was het er volgens mij nog niet. Ik heb het iig niet gezien.
Let's plant a tree
pi_5298470
Ik had hem ook een paar weken geleden in Belgie geprobeerd. Was wel ok, maar ik vind gewone Coca Cola toch lekkerder.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_5298482
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 22:15 schreef Vava het volgende:
Is het er alleen in "light" uitvoering?
Jij gaat voor low
Billie Holiday is Lady Day!
pi_5298529
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 22:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Jij gaat voor low

Nee, ik lust juist geen light. Die nasmaak is zo ontzettend vies!
Let's plant a tree
pi_5299248
proeven
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_5299834
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 22:40 schreef Vava het volgende:

[..]

Nee, ik lust juist geen light. Die nasmaak is zo ontzettend vies!

duh
Billie Holiday is Lady Day!
  donderdag 8 augustus 2002 @ 07:43:51 #24
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_5302462
Muh, ik dacht dat Coca-Cola Nederland wel eerst de citroenversie voor de gewone cola zou uitbrengen...

Light... Beh.

The Internets, I needs it..
  donderdag 8 augustus 2002 @ 19:42:47 #25
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_5310720
Wat een gezeik over het feit dat ie Light is. Da's juist perfect!
pi_5311874
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 19:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Tja, over smaak valt niet te twisten... Light, Diet, netsuiker die nog eens rete ongezond is ook en een smerige nasmaak achterlaat... naja. Als je het wel lekker vind mag je het van mij drinken hoor, maar ik houd het bij het vertrouwde spul.

Het smaakt btw wel beter dan normale light en ook iets beter dan twist imho.

pi_5330652
ik vind hem wel lekker ruiken, maar te zoet smaken
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 11 augustus 2002 @ 11:30:53 #28
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5337140
Ik ga eens op zoek Ik doe graag een schijfje citroen in mijn Light, dus wie weet is Light Lemon wel een lekker drankje voor mij.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 11 augustus 2002 @ 11:39:40 #29
4605 KingShakur
back.... really...
pi_5337189
Ik vind 'm lekker, gelijk paar flesjes gekocht
A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  zondag 11 augustus 2002 @ 11:42:23 #30
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_5337215
Die mensen die zeggen dat coca-cola nooit met wat nieuws komt vergeten dat fanta, sprite, minute maid en die nieuwe vruchtensap ook van hun is.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_5338249
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 11:42 schreef Dagootje het volgende:
Die mensen die zeggen dat coca-cola nooit met wat nieuws komt vergeten dat fanta, sprite, minute maid en die nieuwe vruchtensap ook van hun is.
Je zegt toch ook niet dat Heineken van die leuke nieuwe biervarianten bedenkt, omdat Amstel met Bright komt?
Of dat Cup-A-Soup net een heerlijk nieuwe wasverzachter heeft uitgebracht?

De drank Coca-Cola is 1 keer met iets nieuwsgekomen en ging finaal op zijn bek. Vanilla Coke schijnt het goed te doen though, dus wie weet.

When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  zondag 11 augustus 2002 @ 13:25:25 #32
31014 vandijk87
Like it loud!
pi_5338291
Kwam gister ook in onze Plus supermarkt binnen!
Realiteit is een illusie die ontstaat door gebrek aan alcohol!
  zondag 11 augustus 2002 @ 13:48:54 #33
21758 magicelmo
KoekWausssss LaserPower
pi_5338582
wij kregen hem laats binnen in een proefpaket, maar hebben hem nog niet in het asortiment, denk zo dat de appiehein er wel weer snel bij zal zijn als eerste om het op te nemen, of konmar
hmm blaat
pi_5338786
toch maar ff vriend van mij die nog in vakantie in US zit bellen om te vragen of ie ff dit soort dingen mee kan nemen
| Foto's |
pi_5338817
Hmmmm dat lijkt me best lekker.

Toch mis ik hier veel soorten frisdrank hoor, bijv in Zuid-Afrika hebben ze Fanta Grape (DRUIF dus!) en die is zo lekker... en nu hadden ze daar ook Fanta Ananas (dus niet exotic want daar zit grapefruit bij). Verder hebben ze daar ook Schweppes Passie Vrucht en die is ook al zo lekker!!
Gelukkig begint Spa hier ook met steeds meer smaakjes te komen.

Het lekkerste frisdrankje in ZA vind ik trouwens Just Juice en dan Litchee (sjips hoe schrijf je dat..) smaak.

zondag 11 augustus 2002 @ 14:19:15 #36
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5338833
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 13:22 schreef nostra het volgende:

[..]

Je zegt toch ook niet dat Heineken van die leuke nieuwe biervarianten bedenkt, omdat Amstel met Bright komt?
Of dat Cup-A-Soup net een heerlijk nieuwe wasverzachter heeft uitgebracht?

De drank Coca-Cola is 1 keer met iets nieuwsgekomen en ging finaal op zijn bek. Vanilla Coke schijnt het goed te doen though, dus wie weet.

Dit is wel een post zeg...duh, amstel is niet van heineken En het merk cup-a-soup maakt geen wasverzachter. Coca-cola maakt wel sprite, fanta enz...dus is het van coca-cola en dus een variant.
To infinity…and beyond!
pi_5338993
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 14:19 schreef ivetje het volgende:

[..]

Dit is wel een post zeg...

quote:
duh, amstel is niet van heineken
Natuurlijk is Amstel wel van Heineken. Net als C1000 (voor driekwart) van Albert Heijn is - de reclames waarin ze Appie "belachelijk" maken, moet je dus ruim zien.
quote:
En het merk cup-a-soup maakt geen wasverzachter.
Unilever, dat Cup-a-soup maakt, maakt ook wasverzachter.
quote:
Coca-cola maakt wel sprite, fanta enz...dus is het van coca-cola en dus een variant.
Ik bedoelde met de, misschien wat overtrokken, voorbeelden alleen aan te geven dat het nergens op slaat om het moederbedrijf te betrekken bij de verschillende merken die zij voert.
Fanta is geen "variant op", het is een drank van sinaasappelen die net zo goed door een ander bedrijf gemaakt had kunnen worden. Het recept voor Coca Cola is daar niet voor nodig. Het lijkt er ook totaal niet op, smaakt er in de verste verte niet naar, profileert zich er los van, kortom: het heeft geen enkele binding met de drank Coke.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_5339018
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 13:22 schreef nostra het volgende:

[..]

Vanilla Coke schijnt het goed te doen

En wanneer kunnen we die verwachten?
  zondag 11 augustus 2002 @ 14:55:47 #39
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_5339055
quote:

[..]

Dit is wel een post zeg...duh, amstel is niet van heineken

Wel van Heinekencorp...
quote:
En het merk cup-a-soup maakt geen wasverzachter.
Unilever = moedermaatschappij van Unox en Robijn, Omo, Blue Band....
quote:
Coca-cola maakt wel sprite, fanta enz...dus is het van coca-cola en dus een variant.
Nee, niet Coca-Cola maar The Coca-Cola Company. Dus niet het merk maar de moedermaatschappij. Net als in bovengenoemde voorbeelden...

<edit> ik moet sneller leren typen... </edit>

Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_5339470
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 14:17 schreef inkie1010 het volgende:
Hmmmm dat lijkt me best lekker.

Toch mis ik hier veel soorten frisdrank hoor, bijv in Zuid-Afrika hebben ze Fanta Grape (DRUIF dus!) en die is zo lekker... en nu hadden ze daar ook Fanta Ananas (dus niet exotic want daar zit grapefruit bij). Verder hebben ze daar ook Schweppes Passie Vrucht en die is ook al zo lekker!!
Gelukkig begint Spa hier ook met steeds meer smaakjes te komen.

Het lekkerste frisdrankje in ZA vind ik trouwens Just Juice en dan Litchee (sjips hoe schrijf je dat..) smaak.

ff offtopic: in Duitsland heb ik eens Fanta Sunny Melon (watermeloen)gedronken. Heerlijk!

Nu ontopic: Ik vind de nieuwe coca cola lemon best te drinken, alleen als 'ie ijs en ijskoud is!

zondag 11 augustus 2002 @ 17:40:52 #41
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_5340920
quote:
Dit is wel een post zeg...duh, amstel is niet van heineken En het merk cup-a-soup maakt geen wasverzachter. Coca-cola maakt wel sprite, fanta enz...dus is het van coca-cola en dus een variant.
Lees eens een krant
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_5341583
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 22:20 schreef stay_fun het volgende:

Zo heb ik hier in mijn koelkast Vanilla Coke staan, best erg lekker.

Dat heb ik op vakantie gedronken, vond het niet echt geweldig.
quote:
Mountain Dew www.mountaindew.com, nog zo'n waanzinnig coole drank
mountain dew roelt
Haal altijd een blikje bij the american today als ik in de stad ben
zo kan die wel weer...
  zondag 11 augustus 2002 @ 22:38:50 #43
28163 McCain
......Snap je?
pi_5344482
Donderdag bij ons binnen gekomen (SuperDeBoer)

Ging eergisteren in de verkoop, volgende week in heel nederland in de reclame, dus als je het wilt proberen...

Mij igg niet gezien

Proost...

Knowledge is power and power comes from within...
pi_5344770
Coca-Cola heeft voor een Light variant gekozen omdat in het Light segment nog een flinke groei zit. Een gewone Coke Lemon variant komt t.z.t. ook nog op de markt.

Overigens is er ook al jaren Cherry Coke, Coca-Cola met een vleugje kersen. En zoals eerder genoemd komt in het najaar ook Vanilla Coke op de Nederlandse markt. Leuk detail: 10% van de wereldproductie van Vanille wordt voor Vanilla Coke gebruikt.

[b][url=http://www.volvo.nl]Volvo[/url][/b]
  maandag 12 augustus 2002 @ 11:52:19 #45
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_5348864
Binnenkort komt 7-up wel met 7-up tropical geloof ik (of was het nou een ander smaakje, hoe dan ook er komt een 7-up variant)
  maandag 12 augustus 2002 @ 12:50:22 #46
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_5349461
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 22:56 schreef some1else het volgende:
Coca-Cola heeft voor een Light variant gekozen omdat in het Light segment nog een flinke groei zit. Een gewone Coke Lemon variant komt t.z.t. ook nog op de markt.

Overigens is er ook al jaren Cherry Coke, Coca-Cola met een vleugje kersen. En zoals eerder genoemd komt in het najaar ook Vanilla Coke op de Nederlandse markt. Leuk detail: 10% van de wereldproductie van Vanille wordt voor Vanilla Coke gebruikt.

Dat is trouwens een hoax het wordt gewoon gemaakt met chemische zooi.

Maar is nog steeds lekker.

Were making, were making!
Radio Soulwax!
  maandag 12 augustus 2002 @ 20:01:25 #47
21758 magicelmo
KoekWausssss LaserPower
pi_5355465
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 12:50 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Dat is trouwens een hoax het wordt gewoon gemaakt met chemische zooi.

Maar is nog steeds lekker.

idd anders zou het ook wel een leuk prijsje krijgen denk ik
hmm blaat
pi_5371457
Lijkt me lekker, ben ook altijd zo blij dat ze in de zuidelijkere landen een schijfje citroen in je cola doen
pi_5371572
ik vind t vies net of er nog wat zeepsop in je glas zit van t afwassen ofzo
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 22:19:38 #50
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_5371933
Was in het buitenland al n tijdje verkrijgbaar. Smaakt okee naar mijn mening, maar geen uitgesproken smaak. Niet een van mijn favo's...
Ga doorrrrrr!
pi_5372004
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 11:42 schreef Dagootje het volgende:
mars en/of snicker's en een of ander merk chips is ook van hun...
pi_5372400
Hey dat doet me denken aan pepsi twist die ik van de week op reis tegen kwam. Lekker niet te zoek soort van mix van sevenup em cola. Verfrissend.

Is er van coca alleen een light variant?

fake a dream
  woensdag 14 augustus 2002 @ 00:55:31 #53
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_5374059
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 14:49 schreef nostra het volgende:

Natuurlijk is Amstel wel van Heineken.

waarom smaakt amstel WEL en heiniken niet dan?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 augustus 2002 @ 12:55:57 #54
13151 crew  Rewimo
pi_5377326
Ik heb net een blikje gekregen van die man die hier de drankautomaat vult. Ik zei dat ik blij was dat de Cola Light werd aangevuld (was al een paar dagen op) en toen vroeg hij of ik van Cola Light houd. Ja dus, en toen haalde hij een blikje Light Lemon voor me uit zijn auto Dus ik ga hem eens even proberen. Even wennen, hij is helaas niet koud, da's wel jammer. Smaakt niet helemaal zoals Light met een schijfje citroen, maar 't is wel drinkbaar Ik vind hem zoeter dan de normale Light.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 15 augustus 2002 @ 15:12:38 #55
17628 Superann
als ik het niet kan, wie dan?
pi_5391644
Ik heb ook een fles in huis gehaald, zit nu met een glas achter de computer. Het smaakt wel ok, maar toch is gewone cola met citroensap 10x zo lekker! Ik vind dat je de lemon in deze variant te weinig proeft. Maar aan de andere kant, het is wel weer makkelijk dat je geen citroen in huis hoeft te halen en persen. Even afwachten dus of het een blijvertje wordt.
De uitspraak 'vroeger was alles beter' duidt op geheugenverlies
  donderdag 15 augustus 2002 @ 18:03:40 #56
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_5393579
Ik vind em nie zo... Doe mij maar lekker de gewone Coca Cola light
I don't care.....
pi_5395762
Ik vond het vies. Net schoonmaakmiddel. Of die smaak die je in je mond krijgt als je te erg boven je Jif/Cif schuurmiddel hebt gehangen (gek, dat proef ik naderhand altijd, terwijl ik het natuurlijk niet echt proef).
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 00:01:39 #58
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_5398072
lijkt me verrekte lekker.. kep hem nog nie gezien.. kep me doodgezocht erna
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_5398196
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:50 schreef Kimmie het volgende:
Hey dat doet me denken aan pepsi twist die ik van de week op reis tegen kwam. Lekker niet te zoek soort van mix van sevenup em cola. Verfrissend.

Is er van coca alleen een light variant?

Ik vind Pepsi Twist lekkerder dan Coca-cola Light Lemon.
En ja, van coca is er alleen een light variant.
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 08:30:20 #60
12041 Mister_string
Full-time Stringer
pi_5400183
Ik heb hem gisteren bij mijn ouders gedronken, en vond hem best lekker, maar dat kan ook door het warme weer komen. Wil hem nog een keer proeven als het wat minder warm is.

Maar de eerste indruk is oké.

Een dag niet gestringd is een dag niet geleefd !
http://www.gratisforums.com/stringforum
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 11:43:39 #61
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_5402124
Voor de mensen die nu al uit kijken naar coca cola vanille:

Ik heb de coca cola vertegenwoordiger bij ons in de winkel even gevraagd, en hij zei dat hij de kans groot achte dat coca cola vanille over 3 maanden hier al in de schappen ligt. Even afwachten dus.

vrijdag 16 augustus 2002 @ 11:51:37 #62
18807 Tha_Mav
yeah right whatever
pi_5402236
mmhhh ik vind em niet super goed.

Alway's Coca Cola,

mav out

R.I.P. -=[BIGHEADS]=-
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 augustus 2002 @ 11:53:33 #63
13151 crew  Rewimo
pi_5402259
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2002 11:43 schreef ConQuestador het volgende:
Voor de mensen die nu al uit kijken naar coca cola vanille:

Ik heb de coca cola vertegenwoordiger bij ons in de winkel even gevraagd, en hij zei dat hij de kans groot achte dat coca cola vanille over 3 maanden hier al in de schappen ligt. Even afwachten dus.

Is daar ook een Light versie van?
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 16:10:54 #64
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_5405575
ja die coca cola lemon is errug lekker
de flessen zijn amper aan te slepen hiero
pi_5407210
Niet echt lekker!!
pi_5407218
Mwa, ik vind het niet al te super, het smaakt wel Light... maar vies is het zeker niet. Drink er vooral niet teveel van, dat gaat je opbreken...
For great justice!
pi_5407229
Ik wacht trouwens met smart op de Vanilla Coke
For great justice!
pi_5411205
cola light lemon
klaag hier coca cola aan
we are.. slaves to the rave
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 23:27:58 #69
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_5411343
ik dacht dat de Vanilla Coke al op de markt was in NL, maar goed dan zal ik toch eens een paar blikjes meenemen vanuit Canada ik ben er echt gek op
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_5412269
Iki vind hem best te drinken. Was me nog niet eens opgevallen dat ie light was!!
pi_5412462
Het smaakt ongeveer zoals ik verwacht had.
Vind het wel verfrissend, en het is eens wat anders.
Het is alleen niet een smaak die je kunt blijven doordrinken geloof ik.
  zondag 18 augustus 2002 @ 09:47:02 #72
11502 nipeng
The last ride is free
pi_5423696
* nipeng fles leeggiet...

Het smaakt een beetje

zondag 18 augustus 2002 @ 09:49:09 #73
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5423701
Is Konmar dan de enige die het verkoopt ofzo, aangezien ik het hier bij de Appie of een van de plaatselijke supermarktketens om de hoek nog niet heb zien staan. en nee wij hebben geen Konmar in de buurt.
  zondag 18 augustus 2002 @ 10:44:02 #74
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_5423865
"Hier" (omgeving Eindhoven) is het gewoon bij alle supermarkten (AH, Super de Boer, C1000) te koop...
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_5424203
ik vind het best lekker.Vind het fijn dat er weer iets nieuws is dat zo light is Maar ik denk toch dat ik de gewone light nog het meeste zal drinken. Is wat lekkerder vind ik.
pi_5424471
Heb em gisteren gehad, jammer dat het Cola Light is..
  Jubileum moderator zondag 18 augustus 2002 @ 12:51:04 #77
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5424685
Ik heb het gisteren gedronken en vond het heerlijk!
Het lijkt mij vooral heerlijk met een scheut Bacardi erin, lekker verfrissend tijdens deze warme dagen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_5424692
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 22:22 schreef flat_erik het volgende:

ziet er lekker uit!
  zondag 18 augustus 2002 @ 17:05:11 #79
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_5427211
en het is ook errug lekker
pi_5460128
Op zich wel te zuipen, maar heb gelijk het idee dat ik aan de Cola-Bacardi/Lemon ben.

Laten ze die Cola met vanille smaak hier maar eens op de markt brengen die lijkt me wel lekker

pi_5460225
waar is die sjit nouw te koop (cola light lemon) ben bij de dirk geweest..appie hijn..allebij niet!!!

istie wel in adam te koop?

pi_5460393
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2002 17:15 schreef Skoezie het volgende:
Op zich wel te zuipen, maar heb gelijk het idee dat ik aan de Cola-Bacardi/Lemon ben.

Laten ze die Cola met vanille smaak hier maar eens op de markt brengen die lijkt me wel lekker

Mee eens! Vind hem dus niet super ! En dat terwijl ik een verstokte Coca-Cola fan ben... ook al drink ik geen light. Misschien komt het daardoor.
pi_5461169
Smaakt goed.

Bij ons zijn er al een paar flessen opgegaan.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_5461194
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 09:49 schreef Vork het volgende:
Is Konmar dan de enige die het verkoopt ofzo, aangezien ik het hier bij de Appie of een van de plaatselijke supermarktketens om de hoek nog niet heb zien staan. en nee wij hebben geen Konmar in de buurt.
Ik heb het bij de C1000 in Enschede gehaald.
For great justice!
pi_5461845
heb em ook... is wel lekker, maar beetje overheersende citroen..

niet voor altijd dus....

pi_5658544
Hijs lekker
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  woensdag 4 september 2002 @ 20:46:47 #87
3878 Vork
Manisch creatief
pi_5658564
Het is net IJsthee... Mij teveel Citroen.. een vleugje prima.. maar een hele Citroenenboomgaard in m'n glas gaat wat ver. Hij is overgens wel goed te drinken half om half met gewone cola
pi_5658604
Mocht het ooit nog in de regular versie in de winkels verschijnen, dan ga ik er waarschijnlijk wel voor. Zolang het echter van die light crap blijft, mogen ze het wat mij betreft houden...
The prettiest people do the ugliest things
pi_5658650
quote:
Op woensdag 04 september 2002 20:49 schreef Khalein het volgende:
Mocht het ooit nog in de regular versie in de winkels verschijnen, dan ga ik er waarschijnlijk wel voor. Zolang het echter van die light crap blijft, mogen ze het wat mij betreft houden...
Pepsi Twist misschien iets? Vind ik lekkerder dan die Coca Cola Ligt Lemon...
For great justice!
pi_5658766
quote:
Op woensdag 04 september 2002 20:53 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Pepsi Twist misschien iets? Vind ik lekkerder dan die Coca Cola Ligt Lemon...

Is dat ook met citroen? Is het light? Ik hoop het niet want daarom vind ik die Coca Cola met citroen net echt lekker.
Let's plant a tree
  woensdag 4 september 2002 @ 21:01:55 #91
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_5658780
ik dacht dat het wel lekker zou zijn maar het viel me toch een beetje tegen. misschien komt dat omdat het een light versie is. misschien komt ie ook in combinatie met gewone cola.
852002IWASTHERE
pi_5685845
quote:
Op woensdag 04 september 2002 21:00 schreef Vava het volgende:

[..]

Is dat ook met citroen? Is het light? Ik hoop het niet want daarom vind ik die Coca Cola met citroen net echt lekker.

Ja dat is met citroensmaak, volgens mij niet light (laatste weet ik niet zeker). Heb het nog niet geproefd (zag het vandaag bij de C1000, maar durfde de gok nog niet te wagen om het te kopen).
Jesse Kuiper
  dinsdag 1 oktober 2002 @ 10:49:38 #93
21170 robbieRdam
Amsterdam waar leg dattan !!
pi_6053628
Coca cola light lemon is GOOOOOOORRR.
Geef het ook geen lang bestaan.
nobody likes it.
pi_6065801
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2002 10:49 schreef robbieRdam het volgende:
Coca cola light lemon is GOOOOOOORRR.
Geef het ook geen lang bestaan.
nobody likes it.
Hmm.... whachamean zelfingenomen
  woensdag 2 oktober 2002 @ 00:42:32 #95
6290 Dr_Crouton
pi_6066351
Hmm, ik wil de gewone Coke met lemon wel proeven. Die Light Lemon versie smaakt wat beter dan de gewone Light is de eerste indruk, maar daarna smaakt het naar Dreft.
pi_6066370
quote:
Op donderdag 8 augustus 2002 19:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat light is niet te zuipen
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_6066438
Pepsi Twist is Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr

Van Light frisdrank houd ik niet, dus Coca -Cola Light Lemon niet geprobeerd

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 2 oktober 2002 @ 19:28:10 #98
37351 krezip
Toffe-Tjik heet Ik
pi_6076679
Die coca-cola lemon is echt MEGA vies.
Het smaak niet echt lekker.
pi_6076922
Ik heb liever cola (light of gewoon) met verse citroen,
Ik vind de citroensmaak (evenals in de grolsch 2.5 lemon of grapefruit) erg chemisch, en niet echt lekker.
Nee,ik doe er zelf wel een schijfje in.
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_6702962
*Omhoog*

Vandaag ben ik voor het eerst met dit spul geconfronteerd. Ik was nieuwsgierig en kocht eens één zo'n blikje (zou het vies zijn, dan zat ik tenminste niet aan een anderhalveliter-fles vast.....). Ik ging een dag lang weg en had toch wat blikjes drinken nodig, en wat variatie in de tas is wel prettig.

Ben ik even blij dat het slechts een blik van 1/3 liter was.

Ik vind het echt ontzettend goor. Chemisch en met een zure nasmaak. Ik werd er zelfs een beetje misselijk van. Niet voor herhaling vatbaar. Nee, doe mij maar gewone ouderwetse standaard-cola (op zich net zo chemisch maar daarbij pròef je dat alleen niet zo.).

vrijdag 8 november 2002 @ 19:29:16 #101
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6703088
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 19:21 schreef postinggirl het volgende:
Vandaag ben ik voor het eerst met dit spul geconfronteerd.

Ik vind het echt ontzettend goor.

Jemig, we hebben toch niet hetzelfde eet-/drinkpatroon ofzo (naast andere zaken die soms frappante overeenkomsten hebben)?
Ook ik heb vandaag voor het eerst een blikkie van die zooi achterover geslagen en het is in ieder geval niet voor herhaling vatbaar. Volgende keer maar gewone 'regular' cola en een vers schijfje citroen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_6703363
Het lijkt wel bijna telepathie.
  FOK!fossiel vrijdag 8 november 2002 @ 20:39:29 #103
2628 Karin
pi_6704599
Ik heb laatst ook maar eens een fles van dat spul gehaald. Na 2 slokken heb ik het weggegooid en Peet heeft toen de hele fles maar door de gootsteen gespoeld "als ik WC-reiniger wil drinken stop ik mijn kop wel in de plee" was zijn mening over dit spulletje.
  maandag 11 november 2002 @ 18:45:07 #104
10110 NIels25
"You only live once, so l
pi_6743930
Ik vind het best wel lekker eigenlijk, OK de citroen smaak is iets wat onnatuurlijk, maar voor zo af en toe heel best te drinken!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 maart 2003 @ 22:00:58 #105
13151 crew  Rewimo
pi_8821497
Ik heb nu de First Choice Light Lemon geprobeerd, en die vind ik veel lekkerder dan de Coca Cola-versie. De Coca Cola smaakt erg afwasmiddelachtig, en de First Choice smaakt gewoon naar cola met citroen. Dus voor wie het (nog) eens wil proberen First Choice!
pi_8821669
Ik heb die van First Choice vanmiddag ook op, smaakte best goed.
Normaal drink ik die van Coca Cola smaakt ongeveer hetzelfde.
Pepsi Twist proeft ook niet veel anders.
Blackball, the new disease!
  zondag 2 maart 2003 @ 23:22:06 #107
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8824211
quote:
Op woensdag 2 oktober 2002 00:44 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Dat light is niet te zuipen

Ik vond light ook niet te zuipen. Maar dat bleek gewoon te komen doordat ik gewend was aan gewone coca cola. na een week vindt je light net zo lekker.....echt waar
  maandag 3 maart 2003 @ 00:17:31 #108
6290 Dr_Crouton
pi_8825669
quote:
Op zondag 2 maart 2003 22:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nu de First Choice Light Lemon geprobeerd, en die vind ik veel lekkerder dan de Coca Cola-versie. De Coca Cola smaakt erg afwasmiddelachtig, en de First Choice smaakt gewoon naar cola met citroen. Dus voor wie het (nog) eens wil proberen First Choice!
Waar is First Choice te koop?
  maandag 3 maart 2003 @ 01:04:25 #109
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_8826486
first choice haalt m'n moeder geloof ik bij de nettorama
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 maart 2003 @ 20:22:19 #110
13151 crew  Rewimo
pi_8841353
Ik koop First Choice bij de Dekamarkt.
  dinsdag 4 maart 2003 @ 22:39:25 #111
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_8871406
cola: vraag het m'n vriend
die is dus totaal cola verslaafd
vind de lemon versie van coca cola niet zo lekker. Pepsi Twist beter. Over een tijdje krijgen we ook eindelijk Vanilla Coke in Nederland (soooooooooooooo lekker ! hebben ze al van het Super merk). En afgelopen december tijdens de kerst toen ze het hadden Pepsi Blue geprobeerd. Ook errug lekker
  dinsdag 4 maart 2003 @ 22:54:31 #112
12863 oCe
-I am Jack's wasted life
pi_8871973
in april in Nederland, eerste land ter wereld: (zowaar zijn we eens de eersten!) Pepsi-X. Kort samengevat, Pepsi smaak, Red Bull inhoud. *is benieuwd!* En inderdaad, Vanilla Coke is
Porch Monkey 4 Life!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')