ja maar dat is wel veel sneller tochquote:
Gebruik je dan ook Zwitsal om je genotsknots schoon te houden?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:44 schreef Biogarde het volgende:
In tegenovergestelde richting wordt het bij mij zo glad als babybilletjes. Vrouwen willen dan in mijn fallus en testikelen bijten van genot.
Je hebt niet eens een fallus.....quote:Op zondag 1 juli 2012 23:44 schreef Biogarde het volgende:
In tegenovergestelde richting wordt het bij mij zo glad als babybilletjes. Vrouwen willen dan in mijn fallus en testikelen bijten van genot.
JE VROUW ZEI ANDERS GISTEREN HAHAHAHA!quote:
Nee, wel ter voorkoming van swamp ass.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gebruik je dan ook Zwitsal om je genotsknots schoon te houden?
huehuehuehuequote:Op zondag 1 juli 2012 23:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
JE VROUW ZEI ANDERS GISTEREN HAHAHAHA!
En dat vind jij lekker?quote:Op zondag 1 juli 2012 23:44 schreef Biogarde het volgende:
Zwitsalquote:Op zondag 1 juli 2012 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gebruik je dan ook Zwitsal om je genotsknots schoon te houden?
Het scheren of het bijten?quote:
het bijtenquote:
Oh ik heb een vrouw???quote:Op zondag 1 juli 2012 23:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
JE VROUW ZEI ANDERS GISTEREN HAHAHAHA!
Door dit verhaal heb ik net scheermesjes van mach 245 op mijn lijstje gezet. Let wel, het lijstje op mijn iPhone, want ja, ik ga natuurlijk niet als een pauper met een stuk papier lopen door de Aldi.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:49 schreef mymoodfentje het volgende:
Die mannen zijn al glad geschoren en gaan er dan met een scheermesje overheen en dan moet jij als domme consument denken, WOW DAS GLAD DAT WIL IK OOK, en dan doen ze er effe zo een modelletje naast die ff over de kaak voelt en een beetje zaadvragend naar dat mannetje kijkt, nou als je dan niet overtuigd bent als consumentje, dan gebruiken ze wel sporters die jij natuurlijk als icoon ziet en held en voorbeeld in het leven, nou nou wat een reclametactieken, wat een genialiteit.
Maarrrr:quote:Op zondag 1 juli 2012 23:40 schreef computerprobleem het volgende:
als je die reclames ziet, dan scheren ze zich glad door dat scheermesje van boven naar beneden te laten glijden maar dat kan niet
als je niet in de tegenovergestelde richting scheert krijg je het echt niet zo maar glad geschoren of het duurt anders 10x zo lang
hebben jullie dat ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |