magnetic man en knife party niet genoeg?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Niet echt bijzonder maar leuk voor de liefhebbers.
Ik zie dan liever nog een leuke live dance act. In de stijl van Chase & Status en Goose van vorig jaar. Dat mis ik een beetje.
Had het op de vorige pagina al gepost, maar ik hoor weinig over Club LLow is dat nog dit jaar?
Is knife party een live act?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
magnetic man en knife party niet genoeg?
Knife Party kan wel leuk zijn, ken maar 2 nummers van hem/ze (is alleen?)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
magnetic man en knife party niet genoeg?
oh coolquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:57 schreef Hpzone het volgende:
Knife Party zijn twee (?) gasten van Pendulum die een sideproject erbij doen. Hebben inderdaad geen heel groot repertoire.
Inspector Norse zeker?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoorde van de week Todd Terje op 3FM. Klonk ook wel fijn![]()
Ja kwam net weer voorbijquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Inspector Norse zeker?
Die is idd wel fijn.
Als Te land, ter Zee en in de Lucht nog zou bestaan (of bestaat dat nog?quote:
In de X-Rayquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:05 schreef Luni het volgende:
Weet niet of het hier al gemeld is maar Rudimental staat, volgens hunzelf, ook op Lowlands:
http://rudimental.co.uk/
laat die maar thuisquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:50 schreef theodoor9 het volgende:
Ik was even een rondje aan het surfen voor wat info over de line Up. Ik zag dat area 4 vorige week bullet for my valentine bevestigd heeft. Die cancelden toch vorig jaar? Dan zullen die wel komen. Magnetic man speelt btw op de zondag.
Edit: ook op highfield, ze zouden dan zondags op lowlands kunnen spelen.
allangquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |