Ik wil een clip in de Playlist.
Als je een clip in de Playlist wilt hebben, kun je die opgeven als Clipsuggestie! Stuur een mail of bel even naar: 0909-9798, kies optie 5 en spreek in welke clip je graag in de Playlist wilt! We kunnen niet beloven, sommige clips hebben we niet of we hebben er even geen plekje voor, maar hou zeker BOXTextpagina 230 in de gaten!
Dus nu mijn vraag aan jullie:
Als wij nu met z'n allen mailen dan kunnen we weer De Mosselman - Mossels aanvragen want ik moet die nog als DivX hebben en is nerges te vinden...
Maar als hij er is niet teveel aanvragen want een vriend naast me houdt heel erg veel van Avril Lavigne en wilt haar voor geen goud missen
Ohja ik kom uit Noord-Holland dus in geval met regios enzo
[Dit bericht is gewijzigd door DivX op 07-08-2002 21:54]
quote:U helpt? ...
Op woensdag 07 augustus 2002 21:52 schreef LoekB het volgende:Mozuuullllsssssss
quote:Jazeker, ik wil die clip ook nog wel is zien... Maar ik weet niet waar je woont, want de clips die uitgezonden worden verschillen per regio....
Op woensdag 07 augustus 2002 21:53 schreef DivX het volgende:[..]
U helpt? ...
Ik wist trouwens niet dat de cliplijst ook van regio tot regio verschilde, ik dacht dat dat alleen met de uitgezonden clips zo was.
quote:Ow ja... Per regio is het anders, maar de playlist niet... Ik heb ook gemaild...
Op woensdag 07 augustus 2002 21:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
JAAAAAAaaaaaaaaah. Dat is nog eens een geniale plaat.Ik wist trouwens niet dat de cliplijst ook van regio tot regio verschilde, ik dacht dat dat alleen met de uitgezonden clips zo was.
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 07-08-2002 22:08]
Geachte Box-mensen,
Ik zou graag de geweldige sensatie uit Zeeland De Mosselman met z'n geweldige hitsingle Mossels weer op de TV zien. En dat kan alleen bij The Box! Jullie zijn m'n laatste redding om mijn idool ooit nog eens te bewonderen.
Ik dank u voor uwer aandacht
Ave!,
Ik heb ook nog andere e-mail adresses dus dat helpt ook wel
Moet alleen m'n mail aanpassen wordt ik niet meer serieus genomen
quote:Die heb ik echter nooit gezien maar die vermeld ik in m'n volgende mail erbij. Ik heb hem wel op mp3 natuurlijk
Op woensdag 07 augustus 2002 22:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
De clip van 'Opzij' was ook leuk. Maar toch haalde die het niet bij 'Mossels'.
quote:idem / ditto
Op woensdag 07 augustus 2002 22:27 schreef Zander het volgende:
Ik heb gemailed met de vraag of ze die ranzige clip van de Mosselman niet "per ongeluk" kwijt kunnen raken.
quote:In de clip van Opzij at hij onder andere mosselvla. Die heel ranzig werd verspreid door het heen en weer bewegen van zijn hoofd.
Op woensdag 07 augustus 2002 22:28 schreef DivX het volgende:[..]
Die heb ik echter nooit gezien maar die vermeld ik in m'n volgende mail erbij. Ik heb hem wel op mp3 natuurlijk
quote:Maar dat doet hij toch altijd...
Op woensdag 07 augustus 2002 22:30 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
In de clip van Opzij at hij onder andere mosselvla. Die heel ranzig werd verspreid door het heen en weer bewegen van zijn hoofd.
quote:kan mij het verrotten welke clips ze uitzenden, tmf, mtv en the box zijn al een half jaar van m'n tv gewist
Op woensdag 07 augustus 2002 22:27 schreef Zander het volgende:
Ik heb gemailed met de vraag of ze die ranzige clip van de Mosselman niet "per ongeluk" kwijt kunnen raken.
quote:Voor zover ik weet kwam Sander Scheurwater aka de Mosselman uit de buurt van Hendrik Ido Ambacht enzo, en dat is voor zover ik weet Zuid Holland.
Op woensdag 07 augustus 2002 21:58 schreef DivX het volgende:
Ik zou graag de geweldige sensatie uit Zeeland De Mosselman met z'n geweldige hitsingle Mossels weer op de TV zien.
Chalet
quote:cult-troep.
Op donderdag 08 augustus 2002 20:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
een obsessie... waarom wil je eigenlijk dat de Nederlandse jeugd weer gehersenspoeld wordt door die troep?
quote:compromis: pulp-troep
Op donderdag 08 augustus 2002 20:07 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
cult-troep.
quote:nee gewoon troep
Op donderdag 08 augustus 2002 20:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
compromis: pulp-troep
Oh XTC you, you got what I need to make me feel right...
quote:En al die gabbers maar zeuren dat de media ze zo in een negatief dagligt zette.... wat wil je als ze dit soort muziek op single gaan uitbrengen..
Op vrijdag 09 augustus 2002 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
Wie wil Rob Gee trouwens weer eens zien op TV?Oh XTC you, you got what I need to make me feel right...
quote:klopt je hebt gelijk het is toch troep van het zuiverste water
Op donderdag 08 augustus 2002 21:41 schreef Chalet het volgende:
Pulp!!!echt geen pulp. britney is pas pulp
Bleek illegaal
quote:Dat was ook zo'n drama, ja... dan hoor ik nog liever de versie van Biz Markie.
Op vrijdag 09 augustus 2002 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
Oh XTC you, you got what I need to make me feel right...
Please stem ff!!!
quote:Hoe vaak wil je die clip zien eigenlijk?
Op zondag 11 augustus 2002 12:22 schreef Chalet het volgende:
Stem ff op www.thebox.nl !!!!!
quote:*Lol*
Op donderdag 08 augustus 2002 12:57 schreef Metamorphozis het volgende:Voor zover ik weet kwam Sander Scheurwater aka de Mosselman uit de buurt van Hendrik Ido Ambacht
--------------------------------------------------------------------------------
*Lol*
Die halve zolen vind je ook alleen hier in de regio
Nah ik ben geen halve zool , maar jah Dit liedje mot ik nog ff op divx hebben en Opzij van de mosselman trouwens ook.
quote:Mensen die hier de lol niet van in zien hebben wat mij betref geen enkel gevoel van humor!!! ...
Op vrijdag 09 augustus 2002 13:39 schreef kezmania het volgende:
Mensen die het hebben over de mosselman hebben wat mij betreft geen enkele smaak!!!
quote:Jullie hebben gewoon geen Humor. En trouwens: stuur ff een mailtje naar thebox.nl
Op dinsdag 13 augustus 2002 16:02 schreef DivX het volgende:[..]
Mensen die hier de lol niet van in zien hebben wat mij betref geen enkel gevoel van humor!!! ...
Ergens op het The Box-forum, op hun website, vond ik een tijdje geleden een heftige discussie tussen de clipsamenstellers en iemand die graag clips van Paul Elstak wilde aanvragen.
Het kwam er op neer dat Paul Elstak niet op de zender mocht, omdat er meer haters dan liefhebbers waren. En dat het dan te overheersend aanwezig zou zijn als ze in de playlist zouden komen, blablabla. Omdat ze dan non-stop aangevraagd zouden worden door de freaks.
Schrijf die (nog veel extremere) Mosselman dus maar op je buik.
quote:Bah. Gezeur. De Mosselman is overigens veel beter dan DJ Paul.
Op zondag 29 december 2002 13:12 schreef postinggirl het volgende:
Volgens mij wordt dat heel moeilijk.Ergens op het The Box-forum, op hun website, vond ik een tijdje geleden een heftige discussie tussen de clipsamenstellers en iemand die graag clips van Paul Elstak wilde aanvragen.
Het kwam er op neer dat Paul Elstak niet op de zender mocht, omdat er meer haters dan liefhebbers waren. En dat het dan te overheersend aanwezig zou zijn als ze in de playlist zouden komen, blablabla. Omdat ze dan non-stop aangevraagd zouden worden door de freaks.
Schrijf die (nog veel extremere) Mosselman dus maar op je buik.
quote:Om nog maar te zwijgen over 'Opzij'
Op zondag 29 december 2002 13:15 schreef mos het volgende:
mossels!
[Dit bericht is gewijzigd door MSXUser op 29-12-2002 13:21]
quote:Die CD stonden toch ook nummers op als 'wat zagen we daar, een apensigaar'? Die lijkt me helemaal geweldig!
Op zondag 29 december 2002 13:19 schreef MSXUser het volgende:[..]
Om nog maar te zwijgen over 'Opzij'
Binnenkort toch maar weer eens die CD lenen van een kennis van me (als hij 'm nog heeft).
quote:Ik heb ook nog wel een zooi MOD files waarin samples zitten die de Mosselman heeft gebruikt. Onder andere 'de Kruimeldief'. Ik zoek 'm wel even op. Zodra ik wat heb en er is nog webspace vrij, zet ik 'm er wel even neer (die XM module dus).
Op zondag 29 december 2002 13:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die CD stonden toch ook nummers op als 'wat zagen we daar, een apensigaar'? Die lijkt me helemaal geweldig!
quote:Als je ze moet hebben kan ik ze wel mailen, heb ze allebei
Op zondag 29 december 2002 14:21 schreef RAiDEN het volgende:
Dem, de Mosselman is wel lastig te vinden als MP3. Opzij heb ik straks, maar op Mossels kan ik waarschijnlijk nog een hele tijd wachten
Disclaimer: Ik stel mij NIET aansprakelijk voor enige schade die dit nummer teweeg kan brengen
quote:Inmiddels heb ik de "CD" met beide nummers gevonden.
Op zondag 29 december 2002 14:32 schreef Dezz het volgende:[..]
Als je ze moet hebben kan ik ze wel mailen, heb ze allebei
[Dit bericht is gewijzigd door RAiDEN op 29-12-2002 16:36]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |