abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113694393
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:42 schreef spamcat het volgende:
Je moet wel een programma gebruiken om die iso te branden, of de ingebouwde functie van Windows 7 gebruiken. Niet op die manier iig.

Het zou kunnen dat je cd wel goed is, druk tijdens het opstarten eens op de correcte toets (vaak F12) voor het boot menu en kies dan om van je cd op te starten of pas de opstartvolgorde in het BIOS aan.
Ik heb geen idee hoe ik het op de goede manier zou moeten burnen? Via google verwees die me naar magiciso maar dat werkte niet omdat die alleen cd rw herkende en bestanden 3 gb zijn dus alleen op dvd kunnen...
  maandag 2 juli 2012 @ 22:33:29 #27
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_113694717
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:28 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe ik het op de goede manier zou moeten burnen? Via google verwees die me naar magiciso maar dat werkte niet omdat die alleen cd rw herkende en bestanden 3 gb zijn dus alleen op dvd kunnen...

Op de goede manier een .iso branden is heel eenvoudig: Kies in Nero voor Recorder en dan Burn Image. Selecteer je .iso en druk op Burn...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_113695772
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:33 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Op de goede manier een .iso branden is heel eenvoudig: Kies in Nero voor Recorder en dan Burn Image. Selecteer je .iso en druk op Burn...
Welk versie of zou dat niet uitmaken?
Ik hoop dat die hem dan zal booten.

Voor hoeveel zou ik deze pc eigenlijk kunnen verkopen op marktplaats?

Hp pavilion desktop

Amd a6 @2,1 ghz (4 cpu's) with intigrated Ati radeon hd 6450 videocard directx 11

1,5 tb hdd

4gb memory ram

Ik zou graag met het opgeleverde geld een nieuw pc willen halen bij bv. Mediamarkt
pi_113697319
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:49 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Welk versie of zou dat niet uitmaken?
Ik hoop dat die hem dan zal booten.

Voor hoeveel zou ik deze pc eigenlijk kunnen verkopen op marktplaats?

Hp pavilion desktop

Amd a6 @2,1 ghz (4 cpu's) with intigrated Ati radeon hd 6450 videocard directx 11

1,5 tb hdd

4gb memory ram

Ik zou graag met het opgeleverde geld een nieuw pc willen halen bij bv. Mediamarkt
Computer halen bij de MediaMarkt?
Je haalt toch ook geen brood bij de slager?

Zoek een goede computerzaak met goede support.
En het liefst ééntje die wél Windows schijven bij een nieuwe computer levert :)
pi_113697554
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Computer halen bij de MediaMarkt?
Je haalt toch ook geen brood bij de slager?

Zoek een goede computerzaak met goede support.
En het liefst ééntje die wél Windows schijven bij een nieuwe computer levert :)
Het was een optie, maar je hebt gelijk. Maar voor hoeveel zal ik hem te koop zetten op marktplaats? Is voor het verkochte 'prijs' ook een betere pc mee te halen?

Zie mijn vorige post voor specificaties.
pi_113713800
Ben nu windows home premium x64 aan het installeren. Boot cd maken is gelukt. Bedankt iedereen.

Hoe groot is de kans dat er een virus met zich meebrengt of dat er stiekem er een virus inzit? Ik heb het namelijk van piratebay gedownload.

In reacties las ik dat er een virus zat in windows activation.exe. Dat is voor je serial, maar ben het niet van plan te gebruiken aangezien ik een legale cd key heb ofwel de sticker op pc.

Het is een engelse versie.. Is het mogelijk om achteraf hem in het nederlands te maken?
pi_113729516
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:03 schreef Andijvie_ het volgende:
Ben nu windows home premium x64 aan het installeren. Boot cd maken is gelukt. Bedankt iedereen.

Hoe groot is de kans dat er een virus met zich meebrengt of dat er stiekem er een virus inzit? Ik heb het namelijk van piratebay gedownload.

In reacties las ik dat er een virus zat in windows activation.exe. Dat is voor je serial, maar ben het niet van plan te gebruiken aangezien ik een legale cd key heb ofwel de sticker op pc.

Het is een engelse versie.. Is het mogelijk om achteraf hem in het nederlands te maken?
Zelfs die activatie-bestanden zijn vrijwel altijd virus-vrij via de Pirate Bay.
Alleen zien de virusscanners ze vaak wel aan voor iets kwalijks.

Maar met eigen code zal het meestal geen problemen geven.
In het ergste geval loop je een virusje op en dat is bij een verse installatie geen onoverkomelijke ramp.

Installeer na installatie een gratis 30 dagen (proef)versie van Eset NOD32 en scan nog even na met MalwareBytes.org en Kaspersky Rootkit Scanner.

Als er dan nog iets op staat is het wel een verdomd goed virus :P

HitManPro is tegenwoordig ook wel weer te pruimen als malwarescanner, vindt ook rootkits :)
pi_113735706
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 20:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zelfs die activatie-bestanden zijn vrijwel altijd virus-vrij via de Pirate Bay.
Alleen zien de virusscanners ze vaak wel aan voor iets kwalijks.

Maar met eigen code zal het meestal geen problemen geven.
In het ergste geval loop je een virusje op en dat is bij een verse installatie geen onoverkomelijke ramp.

Installeer na installatie een gratis 30 dagen (proef)versie van Eset NOD32 en scan nog even na met MalwareBytes.org en Kaspersky Rootkit Scanner.

Als er dan nog iets op staat is het wel een verdomd goed virus :P

HitManPro is tegenwoordig ook wel weer te pruimen als malwarescanner, vindt ook rootkits :)
Oké thanks, heb ik zeker wat aan!

Ook de rest bedankt voor jullie hulp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')