Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koorknaapquote:Op zondag 1 juli 2012 22:09 schreef bombmannl het volgende:
Die TT, dacht dat je onderhand wel volwassen was....
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:05 schreef Vijf_voor het volgende:
telt Balo?Gefeliciteerd. Dit is by far de slechtste grap die ik ooit las.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Het is een leuk topic, maar enkele mongooltjes blijven terugkomen, terwijl ze weten dat ze niet gewaardeerd worden. Is meer om medelijden mee te hebbenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:09 schreef bombmannl het volgende:
Iedereen nazeggen nieuweboiiquote:Op zondag 1 juli 2012 22:09 schreef bombmannl het volgende:
Heft buitenspel op.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Waarom leggen ze motta niet op de doellijn?
vastspijkeren aan de latquote:Op zondag 1 juli 2012 22:09 schreef Vijf_voor het volgende:
Waarom leggen ze motta niet op de doellijn?
Ik ben toch verbeterd? Help toch ook mensen nu?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is een leuk topic, maar enkele mongooltjes blijven terugkomen, terwijl ze weten dat ze niet gewaardeerd worden. Is meer om medelijden mee te hebben
geblesseerde speler neemt geen deel aan het spel dus kan buitenspel niet opheffen..quote:
Zusiquote:Op zondag 1 juli 2012 22:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Weet er iemand nog een goeie bronze CAM uit de MLS?
hij heeft het over mij maar hij is dan ook wel heerser van het topicquote:Op zondag 1 juli 2012 22:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik ben toch verbeterd? Help toch ook mensen nu?
Het erge is dat deze wat ouder is dan 20.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is een leuk topic, maar enkele mongooltjes blijven terugkomen, terwijl ze weten dat ze niet gewaardeerd worden. Is meer om medelijden mee te hebben
Als je hem in het veld legt doet hij mee natuurlijk.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:11 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
geblesseerde speler neemt geen deel aan het spel dus kan buitenspel niet opheffen..
Dat is je eerste scherpe conclusie. Waarvoor dank.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:11 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hij heeft het over mij maar hij is dan ook wel heerser van het topic
Goede opvoeding van Stijnquote:Op zondag 1 juli 2012 22:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohjee, de stamboom komt weer naar boven.
Thx!! als ik hem kan vinden op ps3 in 4-1-2-1-2 .. heb er een hard hoofd inquote:
En ik?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is je eerste scherpe conclusie. Waarvoor dank.
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohjee, de stamboom komt weer naar boven.
We hadden hier toch een stamboom waar mensen aan elkaar gelinkt waren?quote:
Een grote gezellige psv familie toch (sorry stijn kamikazie en dutchquote:Op zondag 1 juli 2012 22:13 schreef Roypsv het volgende:
Er zijn hier bepaalde groepjes die in de nacht elkaar kringrukken
quote:Op zondag 1 juli 2012 22:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een grote gezellige psv familie toch (sorry stijn kamikazie, marcie en dutch)
Wel duurder in 4-1-2-1-2 maar echt een baas.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Thx!! als ik hem kan vinden op ps3 in 4-1-2-1-2 .. heb er een hard hoofd in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |