sleutelbos!quote:Op zondag 1 juli 2012 21:53 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]pffff waarom moet ik alles kwijtraken....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt lief van jou! Ik hoop dat er meer mensen zijn zoals jij!quote:Op zondag 1 juli 2012 21:58 schreef Diemux het volgende:
Ooit eens een USB stick gevonden in een hotel kluisje. Thuis eens bekeken en daar bleken foto's en een CV op te staan... Geretourneerd naar het adres hierop en kreeg weken later een bloementje thuis gestuurd
Hoop dat iemand dat ook met jouw stick doet! (maar reken er maar niet op)
Nee, ik bewaarde altijd me usb in mijn portemonnee. Pffff er zit er van alles in, cv, belasting, school opdrachten, examen opdrachten die ik nu nodig heb etc,quote:
Ik ben bij de informatiebalie alleen gaan vragenquote:Op zondag 1 juli 2012 22:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Die Turken van de security en Indonesiers van de catering wisten het ook niet?
Die zou ik dus even benaderen, geef meteen even een papiertje met je email, mochten ze rondvragen later en hem vinden dat kunnen ze je contacteren.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:23 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik ben bij de informatiebalie alleen gaan vragen![]()
Ik ga morgen weer even snel langs.
OP mijn zilvere usb stick staat mijn naam. Maar in mijn usb stick staan genoeg documenten met mijn adresgegevens erin, ik hoop dat iemand hem zal opsturen net als wat jij hebt gedaan.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:25 schreef Diemux het volgende:
Wat staat er eigenlijk op? Iets met je naam/adres ofzo?
Ja, mijn man en ik waren op het eerste verdieping bij de computers alleen.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die zou ik dus even benaderen, geef meteen even een papiertje met je email, mochten ze rondvragen later en hem vinden dat kunnen ze je contacteren.
Twee tientjes beloning uitloven anders?
Mijn vriendin is er morgen ook, weet je waar je hem verloren bent exact? Stuur dat anders per PM, kijkt zij ook even!
Ik heb er ook gevonden van een enorme tokkie met wat "bijverdiensten"quote:Op zondag 1 juli 2012 21:58 schreef Diemux het volgende:
Ooit eens een USB stick gevonden in een hotel kluisje. Thuis eens bekeken en daar bleken foto's en een CV op te staan... Geretourneerd naar het adres hierop en kreeg weken later een bloementje thuis gestuurd
Hoop dat iemand dat ook met jouw stick doet! (maar reken er maar niet op)
Nee geen enkel back up. Pfff al mijn foto's ook verdwenen van mij en mijn man, onze eerste date etc. weg zijn ze. Maar ook mijn trouwfoto's bij de gemeentehuis zijn verdwenen en mijn jeugdfoto's. Ik had die usb al 6 jaar lang. Alle schoolopdrachten zijn verdwenen en ook mijn cv, motivatiebrief, belasting formulieren. etc.quote:
Ik kan nu heel wijs gaan doen dat je altijd backups moet hebben.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:29 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee geen enkel back up. Pfff al mijn foto's ook verdwenen van mij en mijn man, onze eerste date etc. weg zijn ze. Maar ook mijn trouwfoto's bij de gemeentehuis zijn verdwenen en mijn jeugdfoto's. Ik had die usb al 6 jaar lang. Alle schoolopdrachten zijn verdwenen en ook mijn cv, motivatiebrief, belasting formulieren. etc.
Ai, dat is erg vervelend.... ik vrees het ergste voor je.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:29 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee geen enkel back up. Pfff al mijn foto's ook verdwenen van mij en mijn man, onze eerste date etc. weg zijn ze. Maar ook mijn trouwfoto's bij de gemeentehuis zijn verdwenen en mijn jeugdfoto's. Ik had die usb al 6 jaar lang. Alle schoolopdrachten zijn verdwenen en ook mijn cv, motivatiebrief, belasting formulieren. etc.
Ja ik ook.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:31 schreef Diemux het volgende:
[..]
Ai, dat is erg vervelend.... ik vrees het ergste voor je.
Wij gebruiken dezelfde account, eerste verdieping is beter dan de BG want daar lopen ook veel daklozen in de rondte.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:27 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ja, mijn man en ik waren op het eerste verdieping bij de computers alleen.Wat is haar nickname hier dan? Dan stuur ik haar een PM.
Kun je haar even vragen voor me. plieeeesssssssssssssquote:Op zondag 1 juli 2012 22:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wij gebruiken dezelfde account, eerste verdieping is beter dan de BG want daar lopen ook veel daklozen in de rondte.
Wat is STA Amsterdam. Sorry ik weet niet zoveel over dit forum. Zit voornamelijk in het onzin hoekje.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Doe ik! Link dit topic ook in [STA] Amsterdam!
Muziek voor in de auto.. Meer dan zat voor een gemiddeld chauffeur..quote:Op zondag 1 juli 2012 23:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hayir. Maar ik hoop dat je hem terugkrijgt, wat heb je nou aan een usb stick van 2 Gb. Waarom zou je die houden als je hem vindt.
Wat is dropbox?quote:
Inderdaad. Ik was meer bang dat iemand mijn foto's zal misbruiken en mijn privégegevens etc.quote:Op zondag 1 juli 2012 23:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hayir. Maar ik hoop dat je hem terugkrijgt, wat heb je nou aan een usb stick van 2 Gb. Waarom zou je die houden als je hem vindt.
Een medewerker had hem bewaard. Ze zouden het bijna weggooien! Gelukkig niet in de handen geweest van een enge Nigeriaan. Ik ga gelijk een back up maken en alle prive dingen verwijderen.quote:
yepppquote:Op maandag 2 juli 2012 19:36 schreef Diemux het volgende:
You lucky bastard! Wel even bloementje brengen hè!
Zie dropbox.com echt een zeer grote aanrader!!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Wat is dropbox?
Anyway, ik heb mijn usb stick gevonden!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |