mij maakt het niet uit (en de tv staat niet aan)quote:Op zondag 1 juli 2012 20:24 schreef LadyBlack het volgende:
Hier staat ook het EK aan
Io tifo gli azzuri
goede verbeteringen HTquote:Op zondag 1 juli 2012 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag weer bezig geweest met de Carbagerunauto. Zie verder op: Carbagerun 2012, wie doet er mee?
ja maar, ja maar, dat is niet echtquote:Op zondag 1 juli 2012 20:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn gasbarbecue doet het overigens prima. Wel weer wat gehoord dat op gas 'niet echt barbecue' is, maar dat maakt mij niks uit
Vlees wordt lekker gaar zonder te gaan verbranden, je ruikt het minder, het is veel sneller warm en als iedereen bijna vol zit draai je de brander gewoon wat lager
Pff, boeiend. Dat gedoe over rooksmaak zal vast een kern van waarheid bevatten, maar als je gewoon goedkope hamburgers en een supermarktbraadworst erop gooit dan proef je dat toch niet. En omdat ik dat vaker doe dan een half varken in zes uur langzaam gaar braden vind ik het wel bestquote:Op zondag 1 juli 2012 20:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
goede verbeteringen HT
[..]
ja maar, ja maar, dat is niet echt
Oh, dat bevolkingsonderzoek ja... een vriendin zei me dat ik dat ook dit jaar al zou kunnen verwachten. Was ook wel even een wtf- momentjequote:Op zondag 1 juli 2012 20:28 schreef MaJo het volgende:
Ik was wel even geshockeerd door die witte haar jaTerwijl het helemaal niet zo gek is aangezien ik rond mijn 35e blond ga worden dus het zat er wel aan te komen
Maar de laatste week word ik wel erg geconfronteerd met mijn 30 worden: mijn zorgverzekering gaat 8 euro per maand omhoog (mag dat eigenlijk
) en ik heb mijn eerste oproep voor het bevolkingsonderzoek gehad
Zo voetbalIk ben voor Italie
Ik vind het goed dat ze het doen maar vond het wel eventjes confronterendquote:Op zondag 1 juli 2012 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, dat bevolkingsonderzoek ja... een vriendin zei me dat ik dat ook dit jaar al zou kunnen verwachten. Was ook wel even een wtf- momentje
Ooit vrouwen van boven de 40 gezien met echt rood haar?quote:En hoezo ga je op je 35e blond worden?
jammerquote:Op zondag 1 juli 2012 20:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ooit vrouwen van boven de 40 gezien met echt rood haar?Dat bestaat dus niet. Rond je 35e begint de kleur minder te worden en kun je of lichtblond of donkerblond worden. Mijn moeder was op haar 40ste al helemaal blond en mijn zus is nu 37 en ook al bijna blond
Doen ze soms met aanvullende verzekeringen, en dat mag inderdaad.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat ze het doen maar vond het wel eventjes confronterendVooral omdat ik de dag ervoor een brief kreeg van de zorgverzekering dat die omhoog gaat nu ik 30 word. Ik wist niet dat dat zo was
Nouja, dat woordje 'echt' doet het m waarschijnlijkquote:Op zondag 1 juli 2012 20:50 schreef MaJo het volgende:
Ooit vrouwen van boven de 40 gezien met echt rood haar?Dat bestaat dus niet. Rond je 35e begint de kleur minder te worden en kun je of lichtblond of donkerblond worden. Mijn moeder was op haar 40ste al helemaal blond en mijn zus is nu 37 en ook al bijna blond
André van Duin was vroeger ook roodharig, is niet veel meer van over.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, dat woordje 'echt' doet het m waarschijnlijk
Ik wist dus niet dat dat rood minder wordt
Vind ik ook jaquote:
Het gaat om de tandartsverzekeringquote:Op zondag 1 juli 2012 20:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doen ze soms met aanvullende verzekeringen, en dat mag inderdaad.
Je ziet inderdaad zat vrouwen met gekleurd rood haar maar de kleur vervaagd dus helaasquote:Op zondag 1 juli 2012 20:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, dat woordje 'echt' doet het m waarschijnlijk
Ik wist dus niet dat dat rood minder wordt
Ziet er leuk uit, weet ik nu wat beter naar welke auto te zoekenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag weer bezig geweest met de Carbagerunauto. Zie verder op: Carbagerun 2012, wie doet er mee?
Sowieso neemt roodharigheid met de jaren af. Ik was vroeger ook veel donkerder rood dan ik nu ben. Bij Nem zie je het ook, die was vroeger echt rood en nu meer blondrood. Net als dat blond haar doorgaans donkerder wordt met de jarenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
André van Duin was vroeger ook roodharig, is niet veel meer van over.
En mijn bruine haar lijkt weer wat lichter te wordenquote:Op zondag 1 juli 2012 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sowieso neemt roodharigheid met de jaren af. Ik was vroeger ook veel donkerder rood dan ik nu ben. Bij Nem zie je het ook, die was vroeger echt rood en nu meer blondrood. Net als dat blond haar doorgaans donkerder wordt met de jaren
Deze zou te vinden moeten zijnquote:Op zondag 1 juli 2012 20:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, weet ik nu wat beter naar welke auto te zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |