Wou die zelfquote:Op zondag 1 juli 2012 19:09 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom heeft vuurvliegje zijn eigen topic ???
Omdat hij speciaal is.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:09 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom heeft vuurvliegje zijn eigen topic ???
Hell noquote:Op zondag 1 juli 2012 19:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
We zouden moeten samenvoegen met firefly zijn topic vind ik
Beetje maarquote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zijn topic gaat wel meer over versieren dan deze
nooit.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:14 schreef formerjellybean het volgende:
oh en zijn er mensen over de schok heen van de scheiding van Tom Cruise en Katie Holmes ???
She's single again?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:14 schreef formerjellybean het volgende:
oh en zijn er mensen over de schok heen van de scheiding van Tom Cruise en Katie Holmes ???
Gaan ze scheiden? Is Tom uit de kast gekomen?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:14 schreef formerjellybean het volgende:
ik zie geen tieten.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:16 schreef Royco1 het volgende:
Wat is dat dames beachvolleybal toch een mooie sport
quote:
Nee, het gaat erover dat je jezelf in één of andere misvormde mal giet om sociaal acceptabeler te zijn, uiteraard volgens vuurvliegjes criteria. De mening en input van vrouwen wordt trouwens hierbij niet gewaardeerd.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er op keek wel. Nou is dat ook al een tijdje geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |