Wel knap van Weening, die nog op kop moest stampen voor een 13e plek.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Poels toch nog in eerste groep. Weening en De Kort ook.
Ze bespraken de match van vanavond.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:47 schreef Marcoss het volgende:
Bij die val van LLS lagen ook 3 Movistar-renners, zal Rojas er wel 1 van zijn geweest.
Dit lijkt me toch onjuist?twitter:dnelissen twitterde op zondag 01-07-2012 om 17:56:41Drie kilometerregel geldt in deze rit wel ... voor al diegene die vragen! #tdf12 reageer retweet
waarom?quote:Op zondag 1 juli 2012 17:59 schreef baggerbaas het volgende:
Dit lijkt me toch onjuist?twitter:dnelissen twitterde op zondag 01-07-2012 om 17:56:41Drie kilometerregel geldt in deze rit wel ... voor al diegene die vragen! #tdf12 reageer retweet
Nee. Bergop aankomst. Dan zouden de gemaakte verschillen op de klim niet gelden.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:59 schreef baggerbaas het volgende:
Als Nelissen iets beweert, dan kan je er vanuit gaan dat het tegenovergestelde klopt.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:59 schreef baggerbaas het volgende:
Hij heeft deze keer wel gelijkquote:Op zondag 1 juli 2012 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als Nelissen iets beweert, dan kan je er vanuit gaan dat het tegenovergestelde klopt.
Volgens Sporza (Wuyts) telden de verliezen hier wel. Althans, dat zei hij toch toen Vino pech had.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hij heeft deze keer wel gelijkDe rit is volgens de organisatie "vlak"
Ik denk dat er vorig jaar een paar bij de eerste rit hebben gedaan alsof ze mee waren opgehouden door een val terwijl ze eigenlijk gewoon moesten lossen. Of hebben laten lopen omdat ze toch een excuus hadden.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:02 schreef marcodej het volgende:
Dus als je eraf gereden wordt op de klim kun je dus net doen alsof je lek rijdt.
quote:Op zondag 1 juli 2012 18:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens Sporza (Wuyts) telden de verliezen hier wel. Althans, dat zei hij toch toen Vino pech had.
quote:Cette mesure n’est pas applicable :
• pour les arrivées du Prologue, de la 9e et de la 19e étapes disputées contre la montre
individuellement ;
• pour les arrivées en sommet des 7e, 11e,et 17e étapes.
Ja, maar hij was vrij snel terug weg en renners die langer stil stonden en achter hem reden, zijn gewoon in het peloton geëindigd.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:08 schreef Slobeend het volgende:
Julien Simon gevallen ofzo? Hij zit bij de laatste tien.
harde val gehad dan.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar hij was vrij snel terug weg en renners die langer stil stonden en achter hem reden, zijn gewoon in het peloton geëindigd.
twitter:cyclingweekly twitterde op zondag 01-07-2012 om 18:36:11Chris Froome lost time due to a puncture that happened at 15km to go #tdf #cwtour reageer retweet
Zou dat gebrek aan ervaring zijn?quote:Op zondag 1 juli 2012 18:36 schreef marcodej het volgende:
Westra naar eigen zeggen te ver naar achteren aan klim begonnen, maar reed wel sterk omhoog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |