Mogelijke oplossing, maar ben pas aan het desbetreffende sport begonnen. Omdat nou nu gelijk te verminderenquote:Op zondag 1 juli 2012 16:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gewoon wat minder sporten, dan heb je meer tijd over om te werken en te studeren.
Ja, is betrouwbaar, wel vooraf mailenquote:Op zondag 1 juli 2012 17:10 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Is het betrouwbaar? En de boeken zijn neem ik aan gewoon verkrijgbaar in de bibliotheek?
Het rare is, ik weet niet wie er achter de andere kant van de computer zit. Ik vind het ook niet echt betrouwbaar om mijn banknummer te geven via mail... vandaar.quote:
Het is je rekeningnummer maar... Daar kan niemand wat mee, behalve geld erop storten...quote:Op zondag 1 juli 2012 17:21 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Het rare is, ik weet niet wie er achter de andere kant van de computer zit. Ik vind het ook niet echt betrouwbaar om mijn banknummer te geven via mail... vandaar.
Ja das waar. Hoeveel ¤ kan ik ongeveer verwachten per geschreven uittreksel? Zijn er nog meer bedrijven, waar je dit soort baantjes heb? Is namelijk wel heel erg handig qua combinatie met school en sport.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het is je rekeningnummer maar... Daar kan niemand wat mee, behalve geld erop storten...
En er geld vanaf laten halen.quote:Op zondag 1 juli 2012 17:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het is je rekeningnummer maar... Daar kan niemand wat mee, behalve geld erop storten...
Inderdaad. Al generaties zijn er mensen die naast hun opleiding ook sporten en werken. Dat gaat prima.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:23 schreef sanger het volgende:
Waarom zouden je resultaten op school moeten lijden onder een bijbaan? Of is dat weer iets wat de nieuwe generatie is aangepraat? Hoe wilde je anders aan geld komen?
Is niet nodig.quote:Op zondag 1 juli 2012 18:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hebben ze jouw bankpas met code dan?
Weinig tijd om te leren en huiswerk te maken. Ik heb al de dinsdagen en donderdagen training en de zaterdagen wedstrijden. Dan blijven de maandagen, woensdagen , vrijdagen en zondagen over om te werken en leren..quote:Op zondag 1 juli 2012 18:23 schreef sanger het volgende:
Waarom zouden je resultaten op school moeten lijden onder een bijbaan? Of is dat weer iets wat de nieuwe generatie is aangepraat? Hoe wilde je anders aan geld komen?
Incasso, ik jouw rekeningnummer opgeven.quote:
Ga 's ochtends werken. Vakken vullen van 6:00 tot 8:00. Hoef je alleen een beetje slaap in te leveren en houd je net zo veel tijd voor andere dingen. Of ga een krantenwijk lopen, zelfde verhaal.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:20 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Weinig tijd om te leren en huiswerk te maken. Ik heb al de dinsdagen en donderdagen training en de zaterdagen wedstrijden. Dan blijven de maandagen, woensdagen , vrijdagen en zondagen over om te werken en leren..
1. Dat kan je niet zomaarquote:Op zondag 1 juli 2012 19:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Incasso, ik jouw rekeningnummer opgeven.
1. Jawel, zolang je kunt lezen en schrijven.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
1. Dat kan je niet zomaar
2. Incasso kan je ...... (vul je woordje maar in)
No shit sherlock, dat heet identiteitsfraude.quote:Op zondag 1 juli 2012 20:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
1. Jawel, zolang je kunt lezen en schrijven.
2. No shit sherlock, maak er een eenmalige machtiging van. Die kun je niet storneren.
Je punt is?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
No shit sherlock, dat heet identiteitsfraude.
Mooi.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:21 schreef ejfaar het volgende:
Dat iemand ook je portemonnee kan stelen en zo die fraude plegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |